Aihe: Epiphonen Flying.V:t
1 2 3
Player
07.09.2003 00:30:18
XII:hän siinä lukee...
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Player
07.09.2003 00:46:05
Humpparit ovat niitä "hevimikkejä", sillä ne ovat saundiltaan tummia ja "kuumia" eivätkä hurise, eli ne ovat parhaimmillaan säröllä soitettuna.

Tietenkin hurinattomia yksikelaisia on olemassa, mutta ne eivät välttämättä ole aivan autenttisesti yksikelaisen saundikastissa. Ne kuitenkin ovat omasta mielestäni ehkä parhaat kaulamikit sooloiluun, sillä särölläkään ne eivät hurise ja leikkaavat minkä särövallin läpi tahansa.

Eli humpparit on paremmat komppikitaraan?, mut onhan niitä sitte olemassa näitä ykskelasia humppareita esim.fenderin noiselessit.
Swan
07.09.2003 02:01:20
Eli humpparit on paremmat komppikitaraan?, mut onhan niitä sitte olemassa näitä ykskelasia humppareita esim.fenderin noiselessit.

No kyllähän ne sooloiluunkin käyvät, kunhan signaalia boostataan kunnolla. Ja mainitsinkin nuo hurinattomat yksikelaiset tuolla aiemmin (jopa lainaamassasi tekstissä :P).
Ota rennosti, ja olet virtuoosi - niin minäkni!
Tanu
07.09.2003 12:06:57
Tarkotatsä tätä:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-153680.html
EDIT:Jos se on toi ni mitä ton 12. nauhan kohalla lukee?

Kyllä, juuri tuo minulla on. Minun "XII":ni vain on valkoisella taustaa vasten, mutta muuten sama.
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
PIM
07.09.2003 17:20:03
Jos jotain kiinnostaa niin Epiphonen mallistossa on myös Popa Chubbyn nimikko-Flying V P-90 singele coileilla. Tahtoo.

http://www.elderly.com/new_instruments/items/ECV.htm
Myynnissä. Alvarez strato, putkikombo. TULOSSA: Uusi Fender Paisley Tele
Player
07.09.2003 21:36:59
Jos jotain kiinnostaa niin Epiphonen mallistossa on myös Popa Chubbyn nimikko-Flying V P-90 singele coileilla. Tahtoo.

http://www.elderly.com/new_instruments/items/ECV.htm

Toi on kyl aika siisti...
pimp
08.09.2003 12:06:38
Öh, missä kaikki tokai-intoilijat?
Tokailla on mallistossa kaksi erilaista flying-veetä, eikä oo järisyttävän kalliita. Musamaailmassa oli vielä jokin aika sitten yksi roikkumassa.
hyvää kesää, anna pesää Perustakaa joku mun kanssa bändi, pliis!
outo_O
08.09.2003 14:13:07
Öh, missä kaikki tokai-intoilijat?
Tokailla on mallistossa kaksi erilaista flying-veetä, eikä oo järisyttävän kalliita. Musamaailmassa oli vielä jokin aika sitten yksi roikkumassa.

kerropas lisää !

Minkä värisiä ja onko niissä normi V:n lavat? Explossa on ainakin tokailla ruma lapa, tiedä sitten onko tokailla..

ja mitä hintaa?
Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen: Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.." Myyjä2 "ota pari siitä"
Tomtom
08.09.2003 14:26:53
Tais olla 495€ toi Musamaailman Tokai. Siisti kirkkaan punainen valkosella pleksillä, lapa oli mun mielestä ihan normaali. Oli kyllä houkuttelevan näkönen, sain itteni työllä ja tuskalla raahattua ulos. Oli nimittäin lähellä etten ostanut..
www.dhline.net
LaXu
08.09.2003 14:30:32
Tosin nuo Tokain V:t eivät tainneet olla alkuperäiselle kovin uskollisia. Molemmissa taisi olla pulttikaulat ja toisessa vanerirunko.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
Player
08.09.2003 16:00:42
ja toisessa vanerirunko.

Näkeeks sitä mitenkään ulkoa päin vai erooks se kokopuu rungosta painonsa ansiosta?
Jani The Rock
08.09.2003 16:42:41

Tokailla on itse asiassa (tai on ainakin ollut) kolmekin V-mallia. Sitä en sitten tiedä onko näitä kaikkia saatavilla tässä sarvikuonojen maassa...

FV40 - `67-malli, leppäbody, vaahterakaula pulttikiinnityksellä. Värit cherry, musta, valkoinen.

FV43C - tämä saattaa olla joku erikoismalli. Muuten sama kun tuo FV40, mutta siinä on hopeanvärinen pleksi ja lapa. Väri metallic silver.

FV48 - `58-malli. Leppäbody, vaahterakaula pulttikiinnityksellä. Värit vintage natural ja musta. Ainakin tossa natural-värisessä (mun mielestä se on kyllä enemmänkin keltainen, imitoisiko kait korinapuuta) on musta pleksi.

Mun mielestä tuo lavan muotoilu on hiukan pyöreämpi kuin Gibsoneissa ja Epiphoneissa, mutta voin olla väärässäkin.
Tuo FV40 on noista halvin ja ainakin minun mielestä hienoin. Tuo FV48 on aika kauhean näköinen, Epiphonen Korina-V on paljon tyylikkäämpi esitys aiheesta. Mutta pulttikaula Flying V -kopiossa? Kerettiläiset.
"I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch
Player
08.09.2003 16:51:26
Missäs hintaluokissa noi Tokait sitte liikkuu?
Dinorocker
08.09.2003 23:56:53
BTW:

Gibson Flying V Faded maksoi tinkaamisen jälkeen 660€
outo_O
09.09.2003 00:18:33 (muokattu 09.09.2003 00:19:14)
BTW:

uuuhh, onko soveliasta tinkaamisen jälkeen lämäyttää pöytään osamaksu ehdotusta? hävettää oikein olla tällänen perseilijä..

Edit mistäs muuten ostit?
Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen: Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.." Myyjä2 "ota pari siitä"
JLM
09.09.2003 11:21:25

Onko kukaan nähnyt Suomessa niitä Epin floikallisia goottikitaroita? Ne vaikuttavat olevan ulkomaillakin aika harvinaisia...

Niistä Tokain V-kepeistä toisessa on tosiaan sellainen erikoinen lapa jonka kärki on selvästi pyöreämpi kuin normaalisti. Sääli että Tokailla ei ole liimakaulaista ja mahonkirunkoista mallia Veestä tai Explorerista :-/
Player
09.09.2003 15:46:19
BTW:

Uutenako ostit/mistä? (Muuten mitä toi BTW meinaa?)
-K-
09.09.2003 18:09:54
Uutenako ostit/mistä? (Muuten mitä toi BTW meinaa?)

by the way
Ei suotta elämys.
Tanu
09.09.2003 21:06:47
Juu, Musamaailman Tokaita kävin myös kokeilemassa samalla reissulla, jolla ostin Epin. Sitä oli pirun mukava soittaa, mutta en siitä saanut millään irti itselleni sopivaa soundia. Ehdottivat kaupassa, että vaihtaisivat siihen aktiivimikit asian korjaamiseksi, mutta Epiphone tuli loppujen lopuksi halvemmaksi... Ja ehkä kuulostaakin paremmalta.
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
Dinorocker
09.09.2003 22:47:21
uuuhh, onko soveliasta tinkaamisen jälkeen lämäyttää pöytään osamaksu ehdotusta? hävettää oikein olla tällänen perseilijä..

Edit mistäs muuten ostit?

Turusta!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)