askomiko 03.09.2003 21:01:01 | |
---|
Dimiarpeggiosta puhumattakaan, juuri ennen loppupurkausta! |
HS 03.09.2003 21:47:35 | |
---|
Terve Jos oikein professionaalin haluaa, niin täältä varmaan saa melkein mitä vaan. http://www.kotiposti.net/rini-tuote/laukut1a.htmNäin tänään sattumalta ko. yrityksen valmistaman esittelylaukun, jossa oli eräänlainen kaksikerroksinen tasorakenne (vaikea selittää). Toinen kerros aukesi korkeammalle ja toimi samalla suljettaessa kantena laukulle. Laukku oli kenkäesittelijän tms. tarpeisiin värkätty, mutta pienellä modifioinnilla siitä saisi todella hienon ja kätevän efektilaukun. se joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu |
Dumb 03.09.2003 22:17:32 | |
---|
Jotenkin minä vieroksun noita tehdasvalmisteisia pedaalilautoja, en tiedä mikä siinä on. Olisihan se paljon kätevämpää kun pedaalit olisivat kiinni roudauscasen pohjassa ja kansi vain nostettaisiin pois päältä kuin, että on erikseen pedaalilauta ja sille kuljetuslaukku (niin kuin minulla on). |
hemmo 03.09.2003 22:23:44 | |
---|
Äh, ihan mihin tahansa vanerinpätkään saa pedaalit kiinni vaikka kuinka monella eri tavalla. Ei sen tarvitse kovin vaikeata tahi kallista olla. Siitä vaan ja hankkii vaikka kirpparilta jonkun matkalaukun roudausvälineeksi. Säröä beibi! |
Jucciz 04.09.2003 03:49:15 (muokattu 04.09.2003 03:52:24) | |
---|
Pistäkää linkkejä missä vois nähä itse rakentamianne spedulautoja Kai se on taas tää: http://peavey.mine.nu/lauta.html Thomannilta tilattuun Warwick Rockcaseen (77e) rakennettu kokoelma erinäisiä pedaaleja. Kuva on vanha. Acoustic Simulator on poissa, tilalla on Boss OD-3. Crybaby:n tilalla on nyt Vox:in wah ja pedaalit ovat hieman eri järjestyksessä. Piuhat ovat niitä halpoja kulmaplugeilla varustettuja Thomannilta saatavia patch-piuhoja, jotka alhaisesta hinnastaan huolimatta ovat aivan käyttökelpoista tavaraa. Laitan tuoreemman kuvan joskus, jos kerkeän lainaamaan kämppiksen digitaalikameraa (ja jos teitä oikeasti kiinnostaa). :) Ääninäytteeni sisältää kitarointia, joka on vedetty tuon pedaalilaudan läpi, vaikka yksikään efekti ei ole päällä. Ihan vaan demotakseni, ettei tuommoinenkaan 10 pätsipiuhan viidakko vielä syö soundia käyttökelvottomaksi. Kitarana Ala-Kuhan valmistama ES-335. Maailman ihanin soitin. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Tomtom 04.09.2003 09:42:56 | |
---|
Mulla on tossa omakuvana todellakin itsetehty projekti, joka kaipaa vielä salkkua ympärilleen. Sähköpuoli onnistu hyvin, muuten on vielä vähän päivittämistä.. www.dhline.net |
zorro 04.09.2003 11:35:16 (muokattu 04.09.2003 11:36:39) | |
---|
kaikista hienoin ja uskottavin olis tehdä "räkistä" sen laudan tyyliin tämä reiskaheiskan jonny. eli räkkiefektihöskän kansikappale, ja siihen vastakappale, ja kiinnittää efektit siihen matalampaan kanteen. http://www.jonnygreenwood.com/equipment/ ja sitten voi vaan heittää sen kannen pois jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
Dumb 04.09.2003 13:41:55 | |
---|
Sähköpuoli onnistu hyvin, muuten on vielä vähän päivittämistä.. Miten toi sun sähköpuoli on oikein toteutettu? Lähinnä tuo muuntaja ihmetyttää. |
Tomtom 04.09.2003 14:55:38 | |
---|
Se on siis sellanen Mascotin säädettävä mötikkä, makso vähän liikaa (55€) mutta on kyllä ollu hyvä.3A 9voltilla. Toisella puolella on toi..jännitteensäädin, eli sopii tohon just hyvin. Olis pitäny tehdä jakoboksista heti esim. 8 -paikkainen, kun tota roinaa kertyy koko ajan lisää. "jakoboksissa" on siis kaks sokeripalarimaa, joista toinen puoli on aina oikosuljettu ja päistä ovat kiinni toisissaan. Vähän vaikee selittää, kuva kertois heti koko homman. Helppo se on tehdä kenelle vaan. Tänään tulee Bespecon tilalle joko Dunlopin TVP-1 tai tavan HiGain volapedaali. Sit vielä kunnon särö ja sit vielä ovedrive ja sit vielä... www.dhline.net |
Socialite 04.09.2003 18:06:58 | |
---|
Itse tein salkkumallisen näin. Ostin vanhan keittiön kaapin osto/myyntiliikkeestä ja sahasin siitä 2/3 syvyydestä pois. Sen puisen oven otin pedaalilaudaksi ja spedut kiinnitin nippusiteellä/tarralla. Kannen (kaapin pohjan) maalasin siniseksi ja laitoin kylkeen lukkosalvat ja päälle kahvan. Meni noin tunti sitä tehdessä ja tässäkin kalleimmat osat olivat ne lukot ja kahva... =) The talkkari is out there! |
booster 04.09.2003 21:58:57 | |
---|
Mä oon pitkään suunnitellut tekeväni sellaisen Zakk Wylde -tyyppisen boardin, kakkosnelosesta. Shoot me again, I ain't dead yet! |