vjvesa 12.08.2003 20:26:11 | |
---|
Soittaahan ne Hellacopters äijätkin Orangeilla. Joissain livekuvissa basistia myöten mutta nupeilla kuitenkin. Käykää kattomassa www.hellacopters.com -> pictures -> live -> Åbo July 2001 ja sieltä eka kuva. Joo tiedän kyllä hyvin, että soittaa. Mutta mielestäni he eivät ainakaan hardrockia->hc:ta soita, mitä nyt muutaman hellan levyn omistan. Kamalista profiilista |
soolo 12.08.2003 21:47:58 | |
---|
Musamaailma. Eiköhän siellä jatkuvasti ole ainakin tuota Screameria näkynyt hyllyssä. Kanavien yli tarpeen nouseva määrä on vähän kaksijakoinen juttu. Siinähän ei ole kuin yhdet eq-säädöt, muu hoidetaan erilaisilla boostikytkimillä ja tietysti gain-säädöillä. Fiksusti käytettynä laitteesta voi todellakin saada ihan pedaaleilla ohjattavaksi useamman eri soundin, mutta tuskin siinä toimintoja siinä mielessä on liikaa että se hinnassa tuntuisi. Mun mielestä Screamerin hinta on ollut aika kohtuullinen, ainakin jos Saksasta tilaa. ei ainakaan musamaailman nettisivuilla ollut kyseistä vahvaria. elämä on laiffii |
LaXu 12.08.2003 21:57:51 | |
---|
ei ainakaan musamaailman nettisivuilla ollut kyseistä vahvaria. Ei löydy syystä tai toisesta mutta sieltä niitä kuitenkin saa. |
Hanok 13.08.2003 10:32:08 | |
---|
Onkos sulla JuSu/Hanok kokemusta noista Orangen 30W putkicomboista. Mun Orange-kokemus rajoittuu yhteen puolistackiin jota testasin joskus pikaisesti. En edes muista mikä malli oli kyseessä. En siis ole mikään asiantuntija. Jotkut ovat noita kehuneet monipuolisiksi vehkeiksi, mutta mä en itse sitä monipuolisuutta siitä niin löytänyt. Olihan siinä toki koko skaala kivasta cleanista rankahkoon paksuun rokkisäröön saakka, mutta missäpä putkivahvistimessa ei olisi?. Sinänsä kyllä hieno vahvistin mutta minäkään en oikein kaipaa sen tyyppistä soundia. Itse pitäisin Screameria kyllä monipuolisempana vahvistimena kuin tuota testaamaani Orangen nuppia, mutta toisaalta sen soundit eivät aivan yllä samaan tyyliin kuin Orangen. Kaikki cleanista crunchin kautta überhevirutistukseen taas irtoaa helposti - tosin lisäkaappi ei tee pahaa perässä. Molemmille vahvistimilla on taatusti paikkansa, mutta alkuperäiselle kysyjälle suosittelisin edelleen Engliä. OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa! |
samueld 13.08.2003 11:24:51 | |
---|
ei ainakaan musamaailman nettisivuilla ollut kyseistä vahvaria. Englin saa mihin tahansa asiakaspalvelua harrastavaan musakauppaan. Ja ainakin mitä tamperelaiset kauppiaat ovat siitä pyytäneet, on vain n. 20 euroa enemmän kuin lapinpolttajilla. Siis sen Z-5 laudan kanssa. Omani ostin tosin käytettynä. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
hannlain 13.08.2003 11:52:51 | |
---|
ei ainakaan musamaailman nettisivuilla ollut kyseistä vahvaria. ENGLin Screamer (en ole ihan varma mallista) oli viikko sitten Musamaailman testihuoneessa, kun kävin kitaroita testailemassa. No lähtihän sieltä sitten KH-602 mukaan kotio ;) (Joo, kyllä se olin minä, joka kyseli jokunen aika sitten apuja tältä foorumilta uuden kitaran valintaan.) - Hannu |
JuSu 15.08.2003 09:10:01 | |
---|
Engleistä puheenollen... Näyttää torilla olevan yksi Thunder -nuppi myytävänä. Hintaa tosin on aikalailla liikaa, tuon kun saa uutena rahteineen Saksasta reilulla seitsemällä sadalla eurolla. JuSu |
Hanok 15.08.2003 14:22:30 | |
---|
Engleistä puheenollen... Näyttää torilla olevan yksi Thunder -nuppi myytävänä. Hintaa tosin on aikalailla liikaa, tuon kun saa uutena rahteineen Saksasta reilulla seitsemällä sadalla eurolla. Joo, samaa kattelin. Ja just kuin tuolla pyörii tuo ketju noista päättömistä hintapyynnöistä... Kölnin hinnat Engleissä on kyllä hieman erikoiset. Thunder-nupin ja -combon välillä hintaero on sentään aika iso, kun taas Screamerissa jokseenkin mitätön. Mistähän moinen... OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa! |
KooAa 15.08.2003 14:32:45 | |
---|
Minä sitten tilasin http://www.musik-produktiv.de osoitteesta Fender Hot Rod Deluxen ja maksoin visalla jo valmiiksi, siinä säästi n. 20 euroa. Toivotaan vielä että tavara tulee perille ... Orangeen varmaankin vaihdan parin vuoden sisällä. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Jarski 15.08.2003 14:46:56 | |
---|
kandeis kokeilla Riveraa... Gibbin veljes oli son. |