Piirakka 05.08.2003 00:04:20 | |
---|
Saahan siitä, mutta itse pidän octavian gainin nollissa, että saan cleanilla ihme ringmod ääniä.. Aika rock clippejä, joidenkin mielestä me ollaan funkbändi.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Piirakka 05.08.2003 23:08:34 | |
---|
Eikö kellään ole mitään sanottavaa näistä! Luulisi että kaikki lapset olis kimpussa kun en soita kuin ynkkä ; ) "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
HulluSimo 05.08.2003 23:25:05 | |
---|
Joo, hyvältä kuulostaa! Ostaisin heti, jos vaan rahaa löytyisi. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
Straton 05.08.2003 23:39:54 | |
---|
Et millään pystyis soittaa clippiä missä ois octavia päällä ja fuzz täysillä? Ite oot!!! |
Kunnallisjäte 05.12.2017 23:32:58 | |
---|
Onkohan näitä.näkynyt missään? Modernia vintagea? "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
arijuki 06.12.2017 20:51:05 | |
---|
Kunnallisjäte: Onkohan näitä.näkynyt missään? Modernia vintagea? Mulla on yksi :-) Omissa kuvissa näkyy kuva siitä "laudassa", lähinnä käytän fuzzia. The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
Kunnallisjäte 06.12.2017 22:08:53 | |
---|
arijuki: Mulla on yksi :-) Omissa kuvissa näkyy kuva siitä "laudassa", lähinnä käytän fuzzia. No niinpä näkyy. Hyvä kattaus noin muutenkin. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
karateadonis 07.12.2017 12:36:38 | |
---|
Aika harvoin näkyy torilla. On hyvä. Nykyäänhän noi purnukat(ainakin melkeen vastaavat) saa kyllä erikseenkin, mutta ilmeisesti valmistajakin on pohtinut uudelleen valmistamisen jatkamista. Viitisen satkulia maksoin torilta, mutta eipä ole ketuttanut. "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" |
Kunnallisjäte 07.12.2017 17:56:59 | |
---|
karateadonis: Aika harvoin näkyy torilla. On hyvä. Nykyäänhän noi purnukat(ainakin melkeen vastaavat) saa kyllä erikseenkin, mutta ilmeisesti valmistajakin on pohtinut uudelleen valmistamisen jatkamista. Viitisen satkulia maksoin torilta, mutta eipä ole ketuttanut. Joo, viissataa epäilenkin käyväksi hinnaksi. Onhan se edullisempi kuin kaikki purkit erikseen. Harkitsen myös tuota Keeleyn Montereytä. Jotenkin mulle aina iskee tämä Hendrix villitys parin-kolmen vuoden välein... "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
arijuki 07.12.2017 20:48:19 | |
---|
Kunnallisjäte: Joo, viissataa epäilenkin käyväksi hinnaksi. Onhan se edullisempi kuin kaikki purkit erikseen. Harkitsen myös tuota Keeleyn Montereytä. Jotenkin mulle aina iskee tämä Hendrix villitys parin-kolmen vuoden välein... Meinasin sitä jossain välissä myydä ja mietin juurikin 500,- pyynniksi, sen verran itsekin siitä maksoin. En sitten raaskinut ;-) The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
Skebaristi 08.12.2017 08:40:47 | |
---|
Kävin joku viikko sitten kuuntelemassa Ben Granfeltia paikallisessa soittoravintolassa. Olin suorastaan hämmentynyt hänen hyvistä saudeistaan. Laudasta löytyi juurikin Captain Coconut jota hän tuuttasi Engl-läjään. Lisäksi oli vain Mini Vent -roto, TC:n delay ja wahi. Hyvän kuuloista fuzz-pörinää tuntui irtoavan. |
darrell 10.08.2018 09:40:26 | |
---|
Kävi hyvä munkki ja netin huutokaupoilta sain Captain Coconut 2:n karvan verran yli 300€ rahtikuluineen. Kaikenlisäksi tolkku myyjä Irlannista. Pitkään olen tätä kuolannut, mutta ei vain ole hinnat osuneet kohdalleen. Se on just niin hyvältä soundaava, kuin kehut antaa ymmärtää. https://muusikoiden.net/dyn/users/158364.jpgAntaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |