Aihe: Morley pwa-II vai cry baby?
1 2
Gypsy
22.07.2003 02:07:39
Mä tykkään helvetisti mun cry babysta. Haluaisin päästä testaan sitä räkkimallista cry babya. On kuulemma niin paljon parempi
placebo
22.07.2003 11:36:35
Siis helvetin hyviä pedaaleja koko kirjo:
Cry Babyt, Morleyt, Voxit, Buddat ja Snarling Dogsit. Se on sitten makuasia mikä kolisee henkilökohtaisesti. Omaa egoa täytyy tietenkin aina pönkittää ja se oma pedaali on luonnollisesti paras. Sitten vaan painetaan muut brändit alas. Harvoin kuulee puolueettomia arvosteluja/mielipiteitä.
Reddie
22.07.2003 14:52:35
Itselläni on Morleyn Bad Horsie. En voi sanoa muuta kuin plussaa. Itse tykkään sen isosta koosta ja painosta. Rankka metallirunko tuo luottamusta siiihen että sitä kelpaa polkea eikä mene paskaksi. Itselläni on kylläkin ollut wahi vasta puoli vuotta etten tiedä kuinka kestävä sitten loppupeleissä mutta en usko että menee miksikään.

Ja soundi sopii mun käyttöön aivan loistavasti. Saa kaikkea tehtyä. Sooloihin ja komppaukseen sopii kuin nyrkki silmään.
Tilanne on traagisuudessaan koominen
Straton
22.07.2003 16:45:59 (muokattu 22.07.2003 16:49:23)
Mulla on tuo Pwa-II ja ei kyllä mulle sovi. Säröllä toimii kyllä mainiosti, mutta cleanilla soundi on ohut ja kireä. Jos joku haluaa ostaa pois niin tarjouksia otetaan vastaan. Hollannista on nyt tulossa Teesen Picture wah. Saas nähdä millanen peli se sitten on.

EDIT:
En kyllä perus crybabystakaan paljoa pidä, mutta mielummin sen ottaisin kun tämän Morleyn. 535Q on kyllä ihan mainio.
Ite oot!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)