Antti90 29.06.2004 17:41:54 | |
---|
jos joskus saisin Iban kanssa sopimuksen niin mun malli ois S.. Mun mielestä ehkä Maailman paras kitara jos kaikki on kohdallaan.. Nyt on rg siksi että ei liiku käytettyinä sopuhintaisina. Ehkä ostan joskus semmoisen kun rahaa on . Aivan mahtava kitara. piste. Jotta perkele! |
McNulty 29.06.2004 17:57:09 | |
---|
jos joskus saisin Iban kanssa sopimuksen niin mun malli ois S.. Hehe... starailua. Noh, miulla varmaan lukis levyissä sitten että "endorsed by Gibson" tai jotain "Plays Gibson exclusively" =) T-Bone |
Da Make 29.06.2004 22:01:52 | |
---|
Hehe... starailua. Noh, miulla varmaan lukis levyissä sitten että "endorsed by Gibson" tai jotain "Plays Gibson exclusively" =) Minulla lukisi vielä että: "Plays Mikko Kankaanpää amps exclusively" |
Antti90 30.06.2004 11:34:58 | |
---|
Hehe... starailua. Noh, miulla varmaan lukis levyissä sitten että "endorsed by Gibson" tai jotain "Plays Gibson exclusively" =) Itseasiassa meidän levyl lipareissa lukisi "Antti would play Ibanez if he could afford it..." Ja sit olis erittäin pienellä siel jossain alakulmassa että Harley Benton... pahaa tekee ihan vaan tuon nimen kirjoittaminen... se on kai kirottu merkki.. Jotta perkele! |