Master of reality 22.07.2003 19:59:16 | |
---|
Toi ds 1 on kyllä tosi mieto pedaali. Jos heviä haluu soitella niin suosittelen metal zonea Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Jucciz 22.07.2003 22:39:27 | |
---|
Vaan eipä haluta heviä ei. SD-1, eli Super Ovedrive on kyllä kerrassaan mainio pedaali Bossilta. Jos puolestaan haluaa boostata vahvistimen omaa säröä, BD-2:lla eli Blues Driverilla on hirmu hankala mennä metsään. Kannattaa kokeilla myös Fuzzia jos vähän erikoisempi/persoonallisempi särö kiinnostaa. Unohtakaa ne metallipedaalit, ne on toinen toistaan tylsemmän kuuloisia. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
booster 23.07.2003 07:41:24 | |
---|
Jos puolestaan haluaa boostata vahvistimen omaa säröä, BD-2:lla eli Blues Driverilla on hirmu hankala mennä metsään. Mulla oli BD-2 silloin kun omistin vielä JCM800 2210, ja buustasin BD:llä vahvistinta, joka oli päätesärön partaalla. Ja saundi oli kyllä niin "kermainen" kun vaan voi olla, en tiedä miksi piti mennä BD-2 myymään. Wanted:
Mini-humbucker stratoon |
Sleepless 23.07.2003 14:15:24 | |
---|
voisin periaatteessa myydä ibanez smash boxin.... hintaa oli uutena 90e metalliin ja miksei kevyempäänkin soveltuva monipuolinen rikkoja Sm7 on hyvä ja monipuolinen särkijä. Sopii hyvin heviin ja kissanlahtaus metalliin. Kaverilla on Bossin ds-1 ja se kuulostaa myös ihan hyvältä, vaikkei ihan minun tyyliini sovikaan. Kauppaan vaan soundeja vertailemaan... http://www.harmony-central.com/Effe … /Data/Ibanez/SM_7_Smash_Box-01.html Ostetaan Jacksonin talla --> jt500/jt580 double locking tremolo. Tarjoa myös Schallerin floikkia. |
Egi 15.08.2003 14:14:26 | |
---|
Nostetaan tämä esiin. Eli kertokaa lisää tuosta SD-1:stä . Eroaako se paljon BD-2:sta ? Käytän itse BD-2:sta soolo boostina , mutta saundi on pikkasen liian "pehmeä". Etsin enemmän keskialue korostusta sooloihin. juu,ei. |
Jucciz 15.08.2003 15:08:01 (muokattu 15.08.2003 15:08:23) | |
---|
Nostetaan tämä esiin. Eli kertokaa lisää tuosta SD-1:stä . Eroaako se paljon BD-2:sta ? Käytän itse BD-2:sta soolo boostina , mutta saundi on pikkasen liian "pehmeä". Etsin enemmän keskialue korostusta sooloihin. SD-1 on nimen omaan aika keskialuevoittoinen pedaali, eli sopii rokkiosaston soolopedaaliksi tosi hyvin. BD-2 toimii hyvin ainakin sooloboostin lisäksi clean-kanavan boostaajana (vähän blueshenkistä väriä tuoden sopivasti säädettynä). Näin olen ainakin omassa käytössä havainnut. Neljän säröpedaalin + EQ-pedaalin setupilla saa jo suhteellisen laajan kirjon komppi- ja soolosoundeja. Itselläni: Kitara -> Wah -> PH-2 -> BD-2 -> OD-3 -> SD-1 -> FZ-3 -> EQ -> Volume -> DD-3 -> Tremolo -> Vahvistin Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Jäärä 15.08.2003 15:56:36 | |
---|
Huuto.netissä oli myönnissä kans iban Metal Charger. nimi vähän mietityttää, siinä kun on tuo Metal-etuliite. aika paljon pahaa olen kuullut Metal-etuliitteisistä polkimista, tosin edellinen omistaja kehui, mutta paskaako kannattaa luottaa?
Olen varmaan myöhässä jo, mutta mulla oli tollanen metal charger lainassa monta vuotta ja se oli ihan hyvä peli. Ei mitään nykyajan surinasäröä kylläkään sillä saa irti. Näyttää mm. Gary Moorellekin kelpaavan. Jep. Osta RAT. Se on jees.
Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan. |