Aihe: Upouuden Tube12A:n kanssa ongelmia
1 2
Crackis
17.06.2003 22:15:21
Alkoi vain ihmetyttämään että mistä osista kuulokkeisiin tuleva soundi nykyisessä järjestelyssäni muodostuu? Siis V-Amp on kitaran ja combon välissä. Kuulokkeet V-ampissa ja V-ampin kaappi- ja vahvistinmallinukset poissa. Kuitenkin kuulokkeisiin johdettu ääni kuullostaa ihan ok:lta... on se kumma?

Mitä sinä tuolla combolla teet kun soitat kuulokkeiden kanssa? Siis kun se soundihan tulee vain ja ainoastaan v-ampista jos se on kitaran ja combon välissä.

minä siis ymmärsin että tuo setuppi menisi näin:

kitara-->v-amp(ja tässä välissä myös luurit)-->combo

ps:muistathan että v-amp menee automaattisesti S1 tilaan kun siinä on kuulokkeet kiinni.
re infecta
17.06.2003 22:22:05 (muokattu 17.06.2003 22:23:59)
Mitä sinä tuolla combolla teet kun soitat kuulokkeiden kanssa? Siis kun se soundihan tulee vain ja ainoastaan v-ampista jos se on kitaran ja combon välissä.

En viitsi vaihdella johtoha koko ajan. Jos soittelen illalla tai kun kämppikset on paikalla, enkä halua häiritä heitä, laitan kuulokkeet kiinni vamppiin. Muuten tietenkin soitan combon kautta. Lisäksi combosta soitellaan, kun tulee jammailtua systerin kanssa.

minä siis ymmärsin että tuo setuppi menisi näin:
kitara-->v-amp(ja tässä välissä myös luurit)-->combo

Juuri näin.

ps:muistathan että v-amp menee automaattisesti S1 tilaan kun siinä on kuulokkeet kiinni.

On kyllä tiedossa.
Agnostikon rukous: "Oi Jumala, jos on olemassa jumala, pelasta sieluni, jos minulla on sielu." - Ernest Renan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)