Cort87 03.06.2003 10:46:54 | |
---|
Siitä on jo vähän aikaa kun viimeksi vierailin Seinäjoella eli missä se Markun musa nyt olikaan. ? Auttaakaa tyhmää. Eikös Seinäjoella ollut Top Sound (Nurmossa) Seinäjoen soitinliike ja se keltainen rakennus ?..............Apuaaa!!!!! Amatööri kitaristi. |
Absoluto 03.06.2003 10:48:01 | |
---|
Viime lauantaina kävin Unisoundissa, eipä sieltä muita kuin kieliä oikein voi ostaa. Hellas Pianossa en ole käynyt, enkä taida käydäkkään. Vai onko siellä muita kitaroita kuin ikkunasta näkyvät tikut? "my mommy is better than your mom and your dad too" |
Cort87 03.06.2003 11:01:06 | |
---|
Hellas pianon myyjät eivät varmaan huomaisi jos kaupan tyhjäisi heidän nenän edestää. Se vaan leikkii sillä tietokoneella. Tuohan se kuitenkin Bossin efektejä Vaasaan mutta ...... Jos Unisoundi on mielestäsi huonosti järjestelty , kallis ja palvelu huonoa niin älä missään olo suhteissa mene Hellas Pianoon. Onneksi siellä ei ole pakko käydä . Itse lähden kiltisti aina Seinäjoelle ostamaan tavaraa. Amatööri kitaristi. |
Tinmo 03.06.2003 12:17:37 | |
---|
Musiikki-Kullakselle vain jos Ouluun on menoa Elvis ei ole rockin kuningas, se on Chuck Berry, perkele!! |
reijoteppo 03.06.2003 13:36:36 (muokattu 03.06.2003 13:36:52) | |
---|
Siitä on jo vähän aikaa kun viimeksi vierailin Seinäjoella eli missä se Markun musa nyt olikaan. ? Auttaakaa tyhmää. Eikös Seinäjoella ollut Top Sound (Nurmossa) Seinäjoen soitinliike ja se keltainen rakennus ?..............Apuaaa!!!!! Markun Musiikki on Seinäjoen ja Nurmon rajalla, rajatiellä.Omakotitalo. Top Sound on taas Nurmommassa päin, siinä vesitornin tienoolla. Seinäjoen Soitinkauppa on keskustassa, kauppakadulla ja ihan persiistä. Musiikki Järvenpää on se keltaanen rakennus, myöskin kauppakadulla. |
Lauri666 03.06.2003 18:24:11 | |
---|
Mutta Unisoundista........ Itse saa aina kelpo alennuksia. Tosin asiaa auttaa varmasti myöskin se että olen vakio asiakas ja pitkä aikainen tuttu myyjän kanssa. Nykyäänhän paikka on muuttanut isompiin tiloihin ja valikoima on lisääntynyt roimasti . Palvelu voisi kuitenkin olla pikkaisen parempi. Moni moitii paikan hinta tasoa mutta tyhmähäm ei ole se joka pyyttää vaan se joka maksaa. Melko varmasti heiltä saa alennukset jos jaksaa kauan tingata. Tiedän kokemuksesta. Itsekkin olen "tuttu" Ilen kanssa ja saan muutaman prosentin alennuksen aina, mutta auta armias jos joutuu Nilssin kanssa tekemisiin... Mun viimmenen pisara meni siihen, että kysyin: Saisinko koittaa tuota Flextone 2:sta, niin Niils sano, että koska oot ostamassa sillä jos et ole niin eikö se ole ihan turha sitten kokeilla sitä! ja tuota rataa jatkui koko keskustelu. Silloin päätin että kalliimmat ostokset ostan Top Soundista hinnan ja palvelunkin takia. Ja tuo on totta Unisoundissa ei kylläkään mitään erikoisia kitaroita ole.. Fender, Fender, Squier... ja sitä rataa.. eipä oikein metalli miehille keppiä löydy ja hinta taso on todella korkea ja Nilssiltä ei kyllä alennusta tipu.. ~late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
Cort87 04.06.2003 12:50:35 | |
---|
Yhdyn tähän täysin. Ile on loisto tyyppi ja kertoo ainakin minulle soitinten eroja ja huonoja puolia eikä yritä myydä sellaista paskaa jota joutuisi katumaan sitten myöhemmin. Häneltä saa parhaan hinnan ja palvelun ja varsinkin sillon jos hän on yksin töissä. Mukava heppu kaikin puolin. Nils on sitten asia erikseen. Ei oikein palvele asiakkaita. Tuossa testaamisessa osittain ymmärräm kyllä häntä koska tiedän tyyppejä jotka ravaavat liikkeessä kuolaamassa ja testaamassa koko ajan värkkejä ja samat tyypit luulevat että 60 eurolla saa Fenderin tai Marsun. Kyllä itsellänikin pimahtasi jossain vaiheeessa. Mutta sitten on niitä jotka kyttäävät oikeasti hyviä tavaroita ja ovat valmiina maksamaankin mutta pitäähän testata monia vahkeitä että suuret summat eivät mene hukkaan. Mutta kuinka erottaa nämä tyypit.? En kuitenkaan missään olosuhteissa puollustele Nilsiä. Joskus täytyy kauppiaankin katsoa peiliin. Asiaa kuitenkin puhut. Amatööri kitaristi. |
Cort87 04.06.2003 12:53:58 | |
---|
Ai niin unohdin mainita.... En nyt kyllä sanosi että Top Soundissa mitään halpaa tavaraa olisi. Tosin en kyllä juurikaan ole tinkinyt eli ongelma voi olla siinäkin. Pahemmin en ole kyllä ostellutkaan. Noh ensi kerralla toivottavasti....... Tosin palvelu on loisto luokkaa Top Soundissa. Amatööri kitaristi. |
fridgebuzz 04.06.2003 13:49:33 | |
---|
|