Slinky 01.06.2003 22:55:26 | |
---|
Ibanezin RG5XX sarja. Taatusti saat käytettynä tohon hintaan. Floyd Rose, kaiken ketutuksen alku ja juuri... |
L.C.F 03.06.2003 12:58:16 | |
---|
Bc Richillä on hyviä hevi"kirveitä" "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
suolintu 03.06.2003 14:17:43 | |
---|
Onko noissa noin 600 euron esp kitaroissa laadukkaat mikit... Ibanez rg sarjan mikithän on haukuttu täällä lyttyyn moneen kertaan.. Entä ltd sarjan nauhat, onko jumbot....itse tykkäsin ibanezin kaulasta tosi paljon. |
LaXu 03.06.2003 15:44:04 | |
---|
Onko noissa noin 600 euron esp kitaroissa laadukkaat mikit... Ibanez rg sarjan mikithän on haukuttu täällä lyttyyn moneen kertaan.. Entä ltd sarjan nauhat, onko jumbot....itse tykkäsin ibanezin kaulasta tosi paljon. Ibanezin mikit ovat imo lähinnä keskinkertaisia. Ei niiden kanssa ongelmia tule esim. kiertämisen tai hurinoiden puolesta, mutta soundi ei niissä ole mielestäni läheskään niin hyvä kuin Seymour Duncaneilla tai DiMarzioilla. Toisaalta sama pätee pitkälti lähes kaikkiin tuon hintaluokan kitaroihin, varsinkin Duncan Designed-mikkejä sekä nykyään EMG:n passiivimikkejä (noista taitaa olla paremmat jenkkiversiotkin, vai?) näkyy monissa kitaroissa. Mighty Mite -mikit ovat mielestäni yksiä parhaista vakiomikeistä (eli sellaisista, jotka eivät ole mitään varsinaisia ns. merkkimikkejä), mitä on tullut vastaan. Veikkaisin, että omassa Deanissanikin on sellaiset, sen verran samalta kuulosti kokeilemani Mighty Miteilla varustettu Cort M600. Niissä ei tunnu olevan esim. Ibanezin V-sarjan mikeistä löytyvää ohkaista alapäätä tallamikissä tai kaulamikin suttuista soundia. Nämä ovat toki vain omia mielipiteitäni, joku voi pitää Ibanezin mikkejä juuri sopivina, soundi kun on niin henkilökohtainen juttu. |
Super-Jari 03.06.2003 16:19:17 | |
---|
seittemäs kieli on vähän kuin lisäkives.. onhan siinä vähän enemmän potkua.. |
Olli S. 03.06.2003 17:03:40 | |
---|
Onko noissa noin 600 euron esp kitaroissa laadukkaat mikit... Ibanez rg sarjan mikithän on haukuttu täällä lyttyyn moneen kertaan.. Entä ltd sarjan nauhat, onko jumbot....itse tykkäsin ibanezin kaulasta tosi paljon. Mikit noissa ton hintaluokan ESPeissä (siis LTD:ssä) on yleensä EMG:n HZ, joista olen itse tykännyt ja ovat kyllä yleisesti kehutut. Nauhat muistaakseni kaikissa LTD:ssä ovat jumbot. |
Lauri666 03.06.2003 18:53:58 | |
---|
Itse kääntyisin tuolla 600€ lompakolla ESP Ltd puoleen, varmasti saa laatu kepin! ~Late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
Fingolfin 03.06.2003 19:02:43 | |
---|
Musamaailmassa näyttäisi olevan poistotarjouksessa Jackson DXMG, hintaan 548€. Strength and Honor |
North 05.06.2003 23:49:32 | |
---|
Musamaailmassa näyttäisi olevan poistotarjouksessa Jackson DXMG, hintaan 548€. Kyllä on,kävin itse keskiviikkona ostamassa semmosen ja jos jotakuta semmoinen kiinnostaa niin kantsii ehkä nopeasti toimia sillä siellä oli niitä jäljellä minun jälkeen enää 4 kappaletta. |