JuSu 22.05.2003 16:05:37 (muokattu 22.05.2003 16:06:12) | |
---|
Muuten sopis mullekkin mutta ruusupuuotelauta pitää olla. No saahan tuon ruusupuuotelaudallakin. Mitenkä toi tremolotalla muuuten vaikuttaa siihen saundiin, eli jos ei pahemmin tremoloa käytä niin kannattaako ottaa se hardtail malli. Straton tallasysteemillä on selkeästi osansa stratoklangissa. Vaikkei kampea käyttäisikään, niin stratosoundiin on hyvä se talla jousineen olla. ... tuolta t-kaupasta. Mitenkä luotettavaa se on.. Itse olen kaksi kertaa tilannut kitaran Thomannilta, eikä kummallakaan kerralla ole ollut mitään sanomista. Uhkapeliähän se kuitenkin on, saattaapi tulla käteen sopimaton yksilö, vaikka muuten olisikin ihan priimakunnossa. JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
d-e 23.05.2003 08:18:19 | |
---|
Kannattanee hommata se Tremolo-malli,noi hardtailit on aika hankalia jälleenmyynnin tullessa ajankohtaiseksi.Ja tuo vibratallan "lukitseminen" on helppo ja halpa toimenpide (5 min.- 2-3€). |
overthewall 26.05.2003 09:04:41 | |
---|
Muuten sopis mullekkin mutta ruusupuuotelauta pitää olla. Mikä ero ruusupuuotelaudalla on verattuna siihen vaaleaan ?
|
JPL 26.05.2003 09:45:23 | |
---|
Mikä ero ruusupuuotelaudalla on verattuna siihen vaaleaan ? Ruusupuuotelaudan saundi on pehmeämpi, pyöreämpi ja syvempi(olihan määritelmät...) vaahteraan verrattuna. Vaahtera soi terävämmin ja napakammin.
Bluelight |
PJS 26.05.2003 18:57:35 | |
---|
Kyselin, dlx musicista, tollasen mexico 60's reissuen hintoja, valkoinen, ruusupuuotelaudalla, vintage tremololla ja perusmikeillä. Eli just sellanen ku mä oon etsimässä. Myyjä Ile tarjoili ovh.810 euroa, se on mun mielestä aika paljon mexicolaisesta. Mitenköhän toi hinta on noin korkee, muualla myydään kumminkin vastaavaa mexicoa sellaseen 600 euroon, puhumattakaan thomanin hinnoista. Saksan hinnat käsitän mutta miten ne voi tuolla dlx:ssä pyytää siitä niin paljon, vai onko se 810 tein mielestä paljon tollasesta kitarasta, olettaen että se sopii mun käsiin hyvin (testata en oo vielä kerinny) Jeah!!! |
booster 27.05.2003 14:01:43 | |
---|
mitäs mieltä porukka on Squierin stratoista? Ajattelin kesällä ostaa kakkoskitaraksi strato-tyyppisen kepin, vaihtoehtoina olisi varmaankin Mexico-fenkku, tokain fenkku tai sitten squieri. Ykköskitarana mulla on Tokain LP. Tehosekoittimen Mattihan soittaa Squiereilla, joten ei kai ne ihan paskoja ole, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä. Niin ja tiedän jo, että hinta/laatu on hyvä, mutta mitenkäs jos tarkastellaan pelkästään sitä laatua. |
Sami Koivisto 27.05.2003 14:12:24 | |
---|
70-luvulla käytettiin Northern Ashia, ja kitarat ovat monesti todella painavia, ja kuolleita saudiltaan. Lisäksi kaula oli kiinni vain kolmella ruuvilla. 70-luku on sitä CBS-aikaa. Leo Fender poistui firman leivistä vuonna 1972 ja laatu putosi. 1985 Schultz et al ostivat Fenderin CBS:ltä ja laatu alkoi nousta. Tattista! Niinhän se tosiaan olikin.
"This goes to eleven" |
p130 28.05.2003 19:48:07 | |
---|
mitäs mieltä porukka on Squierin stratoista? Ajattelin kesällä ostaa kakkoskitaraksi strato-tyyppisen kepin, vaihtoehtoina olisi varmaankin Mexico-fenkku, tokain fenkku tai sitten squieri. Ykköskitarana mulla on Tokain LP. Tehosekoittimen Mattihan soittaa Squiereilla, joten ei kai ne ihan paskoja ole, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä. Niin ja tiedän jo, että hinta/laatu on hyvä, mutta mitenkäs jos tarkastellaan pelkästään sitä laatua. Kyllähän kalliimmat Squerit ihan hyviä ovat, laadultaan lähellä korealaista Tokaita. Jos budjetti antaa myöden hanki japsitokai, on viimeisen päälle hyviä laitteita (ja kyllähän niitä voi aika edullisestikin löytää jos etsii ajan kanssa). Tehosekoittimen Matin Squierit tuskin ovat ihan vakiokuntoisia, kyllä niihin on vaihdettu vähintäänkin mikit. Luultavasti kyseessä on joku sponsorijuttu jos masa käyttää vain Squiereita. Vain vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni. |