Aihe: Marshall
1 2
booster
07.05.2003 12:50:31
MG50:sen wateista:
Ketjun aloittaja oli hiemaan harhaanjohtavasti pistänyt vahvistimen wateiksi 30, vaikka kyllä niitä 50 on, niinkuin laitteen nimikin vihjaa.
Tuo 50 on kyllä vähän siinä ja siinä bändisoitossa - jos trankkua joutuu huudattamaan siinä äärirajoilla niin tulos ei ole kyllä paras mahdollinen. Mutta kyllä pärjää, jos ei rumpali ole mikään luunkatkoja.

Ja kyllä tuo 'Line Out PA:han' systeemi on kompromissi, siinä kun ei saa sitä kunnon kaiutinta mukaan.

Marshallin trankku-combot on kyllä siitä kivoja, että niillä voi soitella niin kotona kuin kämpälläkin, ja roudaus on helppoa.
Mun mielestä niissä puhdas on ihan kohtuullisen hyvä ja reilu särökin toimii, mutta kuten Kivi mainitsi, sitä klassista 'rosoa' ei oikein löydy.
"If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio
Ed-Die
08.05.2003 17:24:00 (muokattu 08.05.2003 17:24:47)
Hei Ed-Die onko se 100W liian iso kotisoittoon?

Hmm.. No riippuu ehkä missä asut? Koska, itse asun kerrostalossa joka on todella äänieristetty. Kyllä aika lujaa saa tykittää että tulee isukki valittaa, ja eipä nuo naapurit oo mitään kuullu ku soittelen. Vahvari on mun omassa huoneessa tossa seinän vieressä. Ja niinkuin joku taisi sanoa että heviin sopii parhaiten niin se on totta, mutta kyllä tästä ihan upeat cleanit sounditkin saa normi humpuukkereilla.. :) Jos on jotain kysyttävää lisää ni kysykää pois.. :)

Edit: Typo
"I think that, whole thing is that sick!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)