Jees, toi Screameri olis kyllä varmaan hinta/laatu suhteeltaan aika nami. Mulla ei ole efekteille tarvetta, kun tuossa nurkassa pyörii tarvittavat polkimet. Scriimerin neljä kanavaa kuulostas jo riittävältä. Laittakaa kokemuksia tuosta vehkeestä. Mun turhanpäiväisiä testikokemuksia löytyy "kantricombo" säikeestä tuolta alempaa. en ole vehjettä ikinä omistanut. tarkoitus kyllä olisi omistaa kohta. Jos en tyydy Fenderiin.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Jees, toi Screameri olis kyllä varmaan hinta/laatu suhteeltaan aika nami. Mulla ei ole efekteille tarvetta, kun tuossa nurkassa pyörii tarvittavat polkimet. Scriimerin neljä kanavaa kuulostas jo riittävältä. Laittakaa kokemuksia tuosta vehkeestä. Joo, Screamerista löytyy varmaan jo haullakin aika paljon kokemuksia tältä palstalta. Toinen, joskaan ei ehkä yhtä rok-vaihtoehto voisi olla Ashdownin Peacemaker-sarja. Hivenen kalliimpia taitavat olla nuo, mutta kehuttujakin. Itse katselin yhdessä vaiheessa sitä 40w-versiota, mutta budjetti ei kestänyt sellasta. EDIT: Pitäis laittaa tonne profiiliin myös ne omat tyypilliset suositukset... :) Musta tuntuu, että tuppaan aina tyrkyttämään muille ENGL:in Screameria, Ashdowneja ja Peaveyn Classiceja...
"These go to eleven.." |
Onkos joku soitellut tuolla screamerillaa oikein keikka/treenivolyymeillä? Joskus screameria testatessani yllätyin positiivisesti vahvarin puhtaista soundeista, mutta jotenkin screamerin mid ja hi-gain säröt ei olleet sitä mitä odotin. No ehkäpä en vaan avannut tuota päättäriä tarpeeksi ja särön 'kuivakkuus' johtui pääsasiallisesta etuastesäröstä. Myös tuollaseisen vähempi gainisen rokkisärön saamiseksi piti olla aika tarkkana (gain)potikoiden kanssa ja sama lämpöisyyden poissaolo vaivasi. Pitäisi kai saada testata vahvaria vielä bändikämpällä tai jollain keinokuormalla ennen kuin lopullista mielipidettä muodostaa. En kuitenkaan omilla kokemuksilla suosittelisi mihinkään kerrostaloon makuuhuonetreenivahvistimeksi(, jonne harva 50w putkipeliä muutenkaan varmaan hommaisi. En minä ainakaan.) |