Aihe: Teille, joilla kokemusta Epiphone Lespoista.
1 2
Jubi
19.04.2003 15:33:59
http://www.tokai-guitars.co.uk/ls75q.htm
Meitsin vehje. Eli löytyy ainakin Tokailta ilman suojaa. Tässä ikuisessa kaksintaistossa tunnustaudun muutoinkin täysin Tokai-mieheksi ;)
k1mm0
21.04.2003 13:07:59
Mulla on Epiphonen LP Studio. Ihan kelpo vehje, hinta käytettynä tais olla noin 2000 mk, jyväskylän kenties halvimmasta paikasta. Vähän on jäykkä soittaa (eikös ne kaikki LP:t oo?), mutta siihen tottuu. Niin, ne mikit (2 x humbuukkeri, merkistä ja mallista ei mitään hajuu :) on ihan jees, ei moittimista.

Elikkä toi kitara on ihan kelpo vehje harrastelijamaiselle musisoinnille. jos taas meinaa ihan ammattimaiseen käyttöön, niin minä ainakin kääntyisin tonne Gibsonin puoleen. Tai joku Epiphonen kalliimpi malli.
"Meillä on varma tieto siitä, että Bin Laden on Afganistanissa tai jossakin muussa maassa tai sitten hän on kuollut." - Yhdysvaltojen puolustusministeri Donald Rumsfeld
HS
21.04.2003 13:12:50
Mulla on Epiphonen LP Studio... Vähän on jäykkä soittaa (eikös ne kaikki LP:t oo?), mutta siihen tottuu.

Terve
Ei tästä nyt sen enempää kun en mikään LP-mies ole, mutta ei ne todellakaan kaikki ole :)
k1mm0
23.04.2003 00:53:14
Terve
Ei tästä nyt sen enempää kun en mikään LP-mies ole, mutta ei ne todellakaan kaikki ole :)

on ne jäykähköjä ollu kaikki mitä oon kokeillu (gibson/epiphone, muita merkkejä en oo tainnu kokeilla). se on vaan että mihin tottuu. esim. mun randy on niin hyvä, helppo ja "löysä" soittaa (tarkoitus ei ole kehua =), mun serkku, jolla on tuntemusta alasta, kehui myös sen "soitettavuutta"), että sen jälkeen tuntuu kaikilla muilla vähän vaikeelta ja jäykältä.
"Meillä on varma tieto siitä, että Bin Laden on Afganistanissa tai jossakin muussa maassa tai sitten hän on kuollut." - Yhdysvaltojen puolustusministeri Donald Rumsfeld
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)