Aihe: Mesa/Boogien EL34-putket pk-seudulta?
1 2
VIPMetal
16.04.2017 12:27:39

BugBadWolf: Käyvät kuumempina ja ainakin putkien elinikä lyhenee. Vahvistimen nopeammasta vanhenemisesta en mene takuuseen. En ole kuullut/lukenut sovitetun setin tuhonneen Mesaa, mutta eipä se kaikki kuulu korpeen asti, tai edes internetiin. Silti kannattaa varmuuden vuoksi pysyä samoissa arvoissa kuin Mesan standardit ovat.

Tai ainakin kokeilla omalla vastuulla ja neuvoista huolimatta.

Mesa käyttää koneita kylmänä ja joidenkin mielestä vaikkapa Markkeja voisi ja pitäisikin viritellä bias-trimmereillä. Itse en ole löytänyt tarvetta sellaiselle. Makuja on monia.

Uraltone suositteli Mesaan Medium -arvoilla olevia putkia (3), joten otin pykälää kuumemmat Medium High (4). Hyvin pelaa. Sen verran säästää Mesan omiin nähden, että kärsii ostaa tiheämmin.
Heroes Don't Ask Why facebook.com/hdawband
Laulava Kylätohtori
16.04.2017 21:43:58
VIPMetal: Uraltone suositteli Mesaan Medium -arvoilla olevia putkia (3), joten otin pykälää kuumemmat Medium High (4). Hyvin pelaa. Sen verran säästää Mesan omiin nähden, että kärsii ostaa tiheämmin.

Eihän ne sen nopeammin kulu, ellei kone käy liian kuumana. Mutta jos ollaan toleransseissa, niin aivan sama. Ilman muuta kannattaa säätää omalle korvalle sopivaksi...
More is less.
BugBadWolf
16.04.2017 23:26:27
BugBadWolf:..Itse taisin tilata kakkosia.

Valehtelin. Sekä mk III ja V on katettu kolmosilla.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)