Aihe: Ruotsalainen moottorisaha hukassa
1 2
Sabbathologist
20.10.2023 19:13:40 (muokattu 20.10.2023 19:20:59)

Stone: Eikös se kuuluisan sanonnan mukaan mene niin, että "soundi lähtee sormista" :D

Menee taas hieman ohi aiheen, mutta tuli tästä mieleeni... Mikäs bändi se olikaan, jonka kitaristi-laulaja hakkasi studiossa kirveellä sormensa irti päästäkseen oikeanlaiseen tunnelmaan?

Sitten vielä tuosta ääniasiasta. Itse en soita death metalia (ainakaan tietääkseni), mutta jonkun sortin meteliä kuitenkin. Olen käyttänyt Peavey 5150 nuppia särö noin puolivälissä tai hieman alle, ja lopullisen Heavy Metal särön ottanut sen jatkeena olevasta Proco Rat.ista, jossa säröpotikka noin kello 9.00. Bassoa voi laittaa vahvistimesta vähän reippaamminkin, koska Rätti syö sitä mukavasti. Vaan loputon suohan se oikeanlaisen äänen hakeminen taitaa olla.
Laihdutuskuuri on vähän sama asia kuin tipaton tammikuu rappioalkoholistille. 
chinaski79
30.10.2023 12:59:03
Sabbathologist: Menee taas hieman ohi aiheen, mutta tuli tästä mieleeni... Mikäs bändi se olikaan, jonka kitaristi-laulaja hakkasi studiossa kirveellä sormensa irti päästäkseen oikeanlaiseen tunnelmaan?

Sitten vielä tuosta ääniasiasta. Itse en soita death metalia (ainakaan tietääkseni), mutta jonkun sortin meteliä kuitenkin. Olen käyttänyt Peavey 5150 nuppia särö noin puolivälissä tai hieman alle, ja lopullisen Heavy Metal särön ottanut sen jatkeena olevasta Proco Rat.ista, jossa säröpotikka noin kello 9.00. Bassoa voi laittaa vahvistimesta vähän reippaamminkin, koska Rätti syö sitä mukavasti. Vaan loputon suohan se oikeanlaisen äänen hakeminen taitaa olla.

Rotta-johdannaista löytyy jo nyt laudoista ryssä-muffia boostaamassa kitaralle ja bassohommiin basso-muffin edessä, hyvin toimii tähän matalamieliseen alavireiseen jyystöön, etenkin fat-asetuksilla. Toi legendaarinen hurrisaha tuli kuitenkin hommattua, niin nyt boostaa Hizumitas-kloonia, missä tehtävässä korvasi DS-1:n. Tekee vieläpä parempaa duunia etenkin sillä wazan paljon parjatulla vaihtoehtoasetuksella. En siis itke verta, vaikka kalliista lelusta ei sitä Entombedia koskaan löytyisikään. Äsken tosin löytyi uudella 12-kielisellä(!) yrjösoundi, joka muistutti oudosti Mayhemin alkupään pärinää, joka yllätysvoitto sekin.
Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead. Charles Bukowski
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)