Aihe: Räkkihylly/vetolaatikko haussa
1 2
samiko
27.08.2020 20:05:03
Laulava Kylätohtori: Tiedätkö, mitä ironia on?

Ja seuraava potilas. Mun ois varmaan pitänyt ehdottaa sovintoa että kaikki oli yhtä oikeassa nami nami. Minä vänkään jos muutkin vänkää. Kaikki saa vängätä.
samiko
27.08.2020 20:13:22 (muokattu 27.08.2020 20:27:30)
Pakko kirjoittaa hieman pidempi pätkä. Lukekaa nyt hyvät ihmiset tämä järjetön ketju uudestaan ja ajatuksella. Miksi nämä väännöt pitäisi päättyä aina siihen että kaikki on yhtä väärässä tai oikeassa? Miksi esimerkiksi juuri minun (monennenko kerran) pitäisi antaa asian olla? Minä en tehnyt mitään muuta kuin ilmoitin ketjuun että TTV:n tarjoamat vaihtoehdot eivät kelpaa aloittajalle. Minä aloin pätemään kun mainitsin ettei ole mitään jossittelua, laatikot eivät ole edestä auki niinkuin aloittaja haluaa.

Siis miksi ihmeessä mun ois pitänyt vaan "nöyrtyä" ja antaa asian olla? Se on ihan sama mikä aihe on, vaikka tulitikku, mutta jos ruvetaan nimittelemään joksikin ihme "pätijäksi" niin kyllä mä jaksan vaikka sata sivua vääntää.
samiko
27.08.2020 20:18:31
Pauli Lappalainen: Voi kitaranomistajasoittajien egojen törmäys sentään

Miten sinäkin Pauli kuvittelit olevas pekkaa parempi? Toivoteltu hyvät päivän jatkot ja kaikkee mutta pakko on vähän tulla puhalteleen hiiliin?
Pauli Lappalainen
27.08.2020 20:34:36
samiko: Miten sinäkin Pauli kuvittelit olevas pekkaa parempi? Toivoteltu hyvät päivän jatkot ja kaikkee mutta pakko on vähän tulla puhalteleen hiiliin?

En tunne yhtään pekkaa, joten en tiedä olenko parempi vai en.

Mutta anteeksi nyt että pahoitin mielesi.

Hyvää yötä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)