Kefiiri: Aika löperöä laaduntarkkailua tosin jos Little Savagen kitaran mikistä on heti uutena käämi poikki eikä asiaa ole tehtaalla huomattu. Mutta noin kai se halvimpien soittimien kanssa menee, että hinta pomppaisi liikaa jos niitä kovin ahkerasti testailtaisiin tuotantolinjan loppupäässä. Ihan Fenderin kalliimmissakin tällaista tapahtuu. Mullakin oli straton custom 69 setin tallamikki rikki uutena jonka itse korjasin. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Icy-Sun: Minusta Bulletti ei ole oikein mistään kotoisin. Perus halpisrimpula, jossa joku toimii korkeintaan kohtalaisesti, mutta yleisvaikutelma muovinen halpis. Käytetty affinity squju esim. on mieluisampi sijoitus. Hieman off-topic, mutta jos Telecaster on mahdollinen vaihtoehto tässä hintaluokassa, niin Bullet Tele on vastaava Stratoa "tanakampi", minun mielestäni. Kaulaprofiili omaan käteen sopivampi, kuin monessa Affinity tai Standard Squierissa, jotka olen laittanut kiertoon. Tosin muutoksia on tapahtunut muissakin malleissa. Hetken Bullet oli Affinitystä poiketen "kielet läpi rungon "malli, mutta nyt ilmeisesti Affinity on tässä seurannut perässä. Onhan nuo Bullet Telet vastaavaa Stratoa kalliimpia, muutamia kymppejä, mutta Bullet stratossa ei taas nuo kielet runkoa läpäise, jos "hard tail"-mallin valitsee, mikä voisi olla "joulutina" tremoloa parempi ratkaisu... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |