Aihe: Uutta multiefektipedaalia 500e+-300e 1 2 | |
---|---|
![]() 07.03.2018 12:55:30 | |
My_Last_Battle: Pitääpä käydä kokeilemassa ennen kuin teen tilauksen Thomannilta. Toivottavasti ostat myös tuolta, etkä Thomannilta, jos käyt kokeilemassa ja hinta on ok. Näin wanhan patun välikommenttina. Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane. | |
![]() 07.03.2018 13:14:27 | |
My_Last_Battle: Kappas, tuota löytyy Helsingin myymälästä. Pitääpä käydä kokeilemassa ennen kuin teen tilauksen Thomannilta. Kiitos vinkistä :) Tuosta ei sitten löydy audio interfacea, efektipuoli ja muu monipuolisuus ei ole läheskään niin hyvällä tasolla kuin Line 6 Helix LT:ssä, sekä päätevahvistimen mallinnukset puuttuvat kokonaan. Ei kai tuokaan huono ole, jos kaipaa simppelimpää laitetta, mutta minusta noilla vaatimuksilla kannattaisi ottaa joku muu laite. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. | |
![]() 07.03.2018 13:17:35 | |
My_Last_Battle: Kappas, tuota löytyy Helsingin myymälästä. Pitääpä käydä kokeilemassa ennen kuin teen tilauksen Thomannilta. Kiitos vinkistä :) No mitä ihmeen järkeä tuossa on? Eikö se kannata myös ostaa sieltä Helsingistä, jos sinne muutenkin menee testaamaan? Tai että siitä sitten menet kotiin, tilailet Thuumannilta ja odottelet mitä posti mahdollisesti tuo sitten joskus, kun se aika koittaa. Hinnan varmasti saa sovittua, jos se muutamasta eurosta tekee tiukkaa. Ainakin itselle on usein sanottu paikallisessa hintaa kysellessä, että katso Thomannilta, mitä se maksaa. :D Olkoon menneeksi | |
![]() 07.03.2018 13:42:38 | |
Laulava Kylätohtori: No mitä ihmeen järkeä tuossa on? Eikö se kannata myös ostaa sieltä Helsingistä, jos sinne muutenkin menee testaamaan? Tai että siitä sitten menet kotiin, tilailet Thuumannilta ja odottelet mitä posti mahdollisesti tuo sitten joskus, kun se aika koittaa. Hinnan varmasti saa sovittua, jos se muutamasta eurosta tekee tiukkaa. Ainakin itselle on usein sanottu paikallisessa hintaa kysellessä, että katso Thomannilta, mitä se maksaa. :D Mä luulen, että hää tarkoitti kokeilevansa Mooeria Hesassa ennenkuin painaa edellisellä sivulla kuvatulla tavalla Thomann-nappia sen Helixin osalta. Suomen kaupoista saa mun kokemuksen mukaan kyllä kilapilukykyiseen hintaan noita laitoksia kun vaan kysyy. Itse tiedustelin Helsingin kaupoista tuota Helixin hintaa, mutta kun vastausta ei kuulunut ( nolona sähköpostilla kyselin), tilasin Thomannilta. Verkkokauppojen hinnoissa oli Helixin osalta niin jäätävät erot, että Suomesta ei viitsinyt tilata. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... | |
![]() 07.03.2018 13:43:51 (muokattu 07.03.2018 13:44:39) | |
Tami: Mä luulen, että hää tarkoitti kokeilevansa Mooeria Hesassa ennenkuin painaa edellisellä sivulla kuvatulla tavalla Thomann-nappia sen Helixin osalta. Suomen kaupoista saa mun kokemuksen mukaan kyllä kilapilukykyiseen hintaan noita laitoksia kun vaan kysyy. Itse tiedustelin Helsingin kaupoista tuota Helixin hintaa, mutta kun vastausta ei kuulunut ( nolona sähköpostilla kyselin), tilasin Thomannilta. Verkkokauppojen hinnoissa oli Helixin osalta niin jäätävät erot, että Suomesta ei viitsinyt tilata. Taisi olla ihan perus F-musiikin hinnat sekä palvelu... Tykkään asioida kaikissa Helsingin kivijaloissa, paitsi siellä. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. | |
![]() 07.03.2018 14:03:26 | |
Durty: Mooer GE200. https://www.musamaailma.fi/mooer-ge200-multiefektipedaali.html Tämähän kevyesti kaasuttaa. Täytyypä tutustua änd. -So many assholes, so few bullets- | |
![]() 07.03.2018 14:04:50 | |
Helixiä ostaessa kannattaa myös miettiä sitä, että Line6:lla on myös Helix Native -softa, jolloin koneelle äänitettyä kitaraa ei tarvitse enää reampata, vaan voit säätää suoraan Helix Nativesta. Helix Native tosin pitää ostaa erikseen, mutta sen hinnasta saa alennusta sen mukaan, minkä fyysisen Helixin omistat: Helix LT (777) + Helix Native (250) = 1027 e Helix Floor (1099) + Helix Native (82) = 1181 e Helix Nativen hinnat löytyy täältä: https://shop.line6.com/software/plu … from_store=ww_en&___store=eu_en Helix Nativen kanssa ostettuna Helixin perusmallin ja LT:n hintaero siis kapenee. | |
![]() 07.03.2018 15:21:15 (muokattu 07.03.2018 15:21:57) | |
Heh, joo tulin vähä artikuloitua huonosti. Siis jos Moore on omiin tarpeisiin riittävän hyvä niin sitten ostan sen tietenkin paikan päältä, hintaerokin on vain 6€. Kyllä hyvästä palvelusta voi maksaa vähän ekstraa. Jos ei ole riittävän hyvä (omiin tarpeisiini) niin sitten tilaan Thomannilta Helix LT:n. ÄrGee: Tuosta ei sitten löydy audio interfacea, efektipuoli ja muu monipuolisuus ei ole läheskään niin hyvällä tasolla kuin Line 6 Helix LT:ssä, sekä päätevahvistimen mallinnukset puuttuvat kokonaan. Ei kai tuokaan huono ole, jos kaipaa simppelimpää laitetta, mutta minusta noilla vaatimuksilla kannattaisi ottaa joku muu laite. Joo olen tietoinen näistä puutteista. Ola Englund sanoo kyllä tällä videolla että sitä voi käyttää audio interfacena: https://youtu.be/JGgbKy_SMfc?t=379 gunner: Helixiä ostaessa kannattaa myös miettiä sitä, että Line6:lla on myös Helix Native -softa, jolloin koneelle äänitettyä kitaraa ei tarvitse enää reampata, vaan voit säätää suoraan Helix Nativesta. Helix Native tosin pitää ostaa erikseen, mutta sen hinnasta saa alennusta sen mukaan, minkä fyysisen Helixin omistat: Helix LT (777) + Helix Native (250) = 1027 e Helix Floor (1099) + Helix Native (82) = 1181 e Helix Nativen hinnat löytyy täältä: https://shop.line6.com/software/plu … from_store=ww_en&___store=eu_en Helix Nativen kanssa ostettuna Helixin perusmallin ja LT:n hintaero siis kapenee. Hmm ihan mielenkiintoinen mahdollisuus, tosin aika järkyttävän hintainen softa :D Kyl mä varmaan silti meen tuolla LT:llä kun Floorissa alkaa olee jo vähän liikaa mahdollisuuksia. | |
![]() 07.03.2018 15:31:27 | |
My_Last_Battle: Joo olen tietoinen näistä puutteista. Ola Englund sanoo kyllä tällä videolla että sitä voi käyttää audio interfacena: https://youtu.be/JGgbKy_SMfc?t=379 Niinpäs olikin, ei jaksanut lukea tuotekuvausta riittävän tarkkaan, ja olin siinä uskossa ettei kyseistä ominaisuutta löydy Mooerista :) TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. | |
![]() 09.03.2018 22:54:33 | |
Dodiin, ja tässähän kävi niin että Ge200 lähti matkaan mukaan.Tykästyin siihen kun oli helppo käyttää. Loopperi toimii hyvin, saa paremmat kaiut ja delay aikaiseki kuin me-25 ja rumpukoneen kanssa kivempi treenata kuin metronomilla. DAW:iin kytkennät näytti myös toimivan aika hyvin, ainakin läppärillä kun testasin niin viivettä ei ollut hirveästi. Annoin hyvästä vinkistä plussaa Durtylle :) Niin joo ja pedaalin sain vielä samaan hintaan kuin Thomannilta olisi saanut, vaikka en lähtenyt edes tinkaamaan :D | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)