Aihe: Varalaitteet keikoilla
1 2
Kyllikki
31.08.2017 20:19:17
Pedaalilaudassa on valmiiksi kytkettynä H&Kn Red Box -kaappisimulaattori, jonka lähtöön voi vaihtaa vahvistimen mikin johdon hyvinkin nopeasti, jos vahvistin sattuisi hajoamaan kesken keikan. Homma jatkuu sitten PAn ja monitorien kautta, toki soundin muuttuessa havaittavasti.

Kitaroita on yleensä mukana kaksi, mutta pedaalihässäkälle ei ole varsinaisesti mukana kulkevaa varasysteemiä.

Lisäksi mukana on aina yhdet varahousut, jos joskus käy niin, että housut kastuvat. :-D
Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko.
PIM
01.09.2017 18:23:06
Tami: Tää riippuu siitä, minkä laitteen rikkoutumista korvataan. Pelkän vahvarin korvaa tuommoinen EHX22/44: piuhat laudasta ja kaapista ( tai kombon kajari) kiinni laitteeseen ja töpseli seinään. Efektilautaa tai edes mikitystä ei tarvitse vaihtaa, onnistuu siis kesken biisin. Mulla on caliber22 aina kombon sisällä valmiina, mutta mulla on vahvari vain cleanilla ja mausteet tulevat kaikki laudasta.

Hyvä kun muistutit. Mulla pitäs olla toillanen EHX22 jossain kaapin perillä jemmassa. Pitääkin kaivella esiin ja kokeilla miten se toimis varavoimalähteenä Blues Jr:n kajariin liitettynä.

Kajarin rikkoutumista varten sitten vehjes jolla pääsee linjaan: torpedo live...

Tän kesän keikoilla mulla on ollut Tech21 Fly Rig 5 vahvarin edessä ja äärimmäisessä hädässä senkin voi kytkeä suoraa PA:han.

Jos oikein paranoidiksi heittäytyy niin sitten voisi vielä laittaa puhelimen perään iRig UA:n ja ottaa sieltä vahvistinmallinnukset. Tosin siinä tapauksessa viimeistään unohtuis matkasta 3,5mm->6,3mm adapteri jolla sais iRig UA:n kiinni mikseriin.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)