Teme.H: Hyvää säröä saa varmaan molemmista, mutta itse käytän vahvistimen omaa säröä jota sitten tarpeen mukaan boostailen. Näin sen takia, että varmaan 90% mun soitosta tapahtuu enemmän tai vähemmän säröisillä soundeilla. Käyttämäni vahvistimet valitsen niin, että särösoundi on "helvetin hyvä" ja cleanit riittävän hyvät. Oma mielipiteeni on et jos soittaa pääasiassa säröillä ja ei tarvitse useaa erilaista soindia niin sitten vahvistimen särö. Jos pääasiassa puhtaat soundit tai tarvitsee erilaisia säröjä niin sitten ehkä pedaalit. Brittityylisillä rokkikoneilla vahvarin omat säröt on aina mulla voittanu pedaalihommat. |
s8na: Brittityylisillä rokkikoneilla vahvarin omat säröt on aina mulla voittanu pedaalihommat. Sama täällä. Omassakin käytössä ne on sellasia koneita, joilla pääsee maaliin varmasti varsinkin säröosastolla. Tosin ite kyllä tykkään monien brittiläisen rokkikoneen cleaneistakin. Varsinkin silver jubileessa on ihan hemmetin maukkaat cleanit stratolla ja 2203 soi kans pirun nätisti puhtaanakin, vaikka monen mielestä se on täysin yhden tempun kone. |