Aihe: Uutta Äänikorttia
1 2
ÄrGee
06.07.2017 00:49:24
Rosenrotten: Aloin harkitsemaan kans tuota Steinbergin UR22:ta. Mitä lueskelin, niin tuossa hintaluokassa sekin näyttäs saaneen ihan positiivisia arvioita.

Noissa clippaa sisäänmeno aivan varmasti, jos meinaa pistää kitaran kiinni suoraan. Vaikka noissa on pad-kytkin ja asetus instrumenttitason signaalille. Harvemmin oikeastaan minkään halvemman äänikortin etuasteissa on tarpeeksi head roomia instrumenteille. Itse olen ratkaissut asian käyttämällä DI-boksia, joten signaali menee vasta sen jälkeen Focusrite Scarlett 2i4:n mikrofonietuasteeseen. Audienteissa on toki oma DI-input, minkä pitäisi toimia kuten pitääkin.
TO THE STARS!!! Ibanez-pervo.
Rosenrotten
06.07.2017 08:39:16
iec: Uudemmasta mk2 versiosta en osaa sanoa, mutta vanha ei toiminut win 10:ssä. Vaihdoin Rolandiin ja sen jälkeen en jäänyt katselemaan steinbergin foorumia jossa kuorossa itkettiin kun ei toimi win 10 kanssa vaikka oli monet ajuriversiot jo tehty. Eivät joko osanneet tai halunneet hoitaa hommaa kuntoon.

Mulla jäi kyseisestä firmasta paska maku ( kun meni niin monta iltaa koneen kimpussa Daw-ajuriongelmien kanssa ilman ratkaisua), mutta voi toki olla että nyt ovat saaneet ajurit kuntoon.

Ai jaa, no olipa persiistä. Pitää vähän tutkia, mut olin siinä käsityksessä että nyt olis korjattu. Alunperin ei ollut toi edes listalla, mutta tuli suosituksia sen verran vastaan, että aloin miettiin kuitenkin. Minä vuonna toi toimimattomuus oli?

ÄrGee: Noissa clippaa sisäänmeno aivan varmasti, jos meinaa pistää kitaran kiinni suoraan. Vaikka noissa on pad-kytkin ja asetus instrumenttitason signaalille. Harvemmin oikeastaan minkään halvemman äänikortin etuasteissa on tarpeeksi head roomia instrumenteille. Itse olen ratkaissut asian käyttämällä DI-boksia, joten signaali menee vasta sen jälkeen Focusrite Scarlett 2i4:n mikrofonietuasteeseen. Audienteissa on toki oma DI-input, minkä pitäisi toimia kuten pitääkin.

No itellä tosiaan ollu Fast Track Pro tähän asti, mikä ei sekään mikään high end -laite ole, ja ei ole ollut klippausongelmia. Kaverin 2i2:ssa toi klippausongelma on, mutta en oo kyllä lukenut noista muista etteikö toimis suoraan kitara kiinni laittamalla.
ÄrGee
06.07.2017 16:44:19
Rosenrotten: No itellä tosiaan ollu Fast Track Pro tähän asti, mikä ei sekään mikään high end -laite ole, ja ei ole ollut klippausongelmia. Kaverin 2i2:ssa toi klippausongelma on, mutta en oo kyllä lukenut noista muista etteikö toimis suoraan kitara kiinni laittamalla.

Riippuu myös siitä mihin meinaa instrumentin signaalia syöttää, koska kaikki plugarit eivät tykkää liian kuumasta signaalista. Itsellä on siis ensimmäisen sukupolven 2i4. Mutta DI-boksi ei ole ollenkaan huono ajatus signaalin laadun parantamiseksi, vaikka head room riittäisikin etuasteessa.
TO THE STARS!!! Ibanez-pervo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)