Aihe: Harrastemuusikosta ammattimuusikoksi TE-keskuksen päätöksellä
1 2 3
V.M.V
06.05.2017 21:00:50
aristoteles666: ei se verotus niin rankkaa ole, varsinkaan enaa.
80 luvulla oli vahan karumpaa, ja 90 luvun alussa.
:D

No on siinä pieni ero tuleeko vaikka 4500e/kk palkasta kolme tonnia kouraan vai täytenä. Vai oletko eri mieltä?
Tympee Huttunen
06.05.2017 21:08:19
V.M.V: Kusettaminen hienoa? :D

En kai mä niin sanonut?
jhlamm
06.05.2017 21:22:15
V.M.V: Mä en jaksanut linkkejä pasteta, mutta noinhan se meni.

EDIT: Mutta joo, vittu tätä valtiota kun ei saa tehdä pimeänä duunia ja kelakin perii omansa takaisin. Paska maa. Vois Kylätohtori nyt jättää Suomen paskalandian tämmöisen takia.

En nyt heti toisen peliverkkareita tästä repisi. Itse luin sen kanssa aluksi kiukuissani, että mitä sviddua... Vasta kun mrk nosti tiedot esiin niin itsellekin aukesi paremmin hommat. (tästä plussa hänelle)
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Antsa Lipsanen
06.05.2017 22:38:53
Yksityishenkilön esittämä näkemys on toinen puoli asiasta, viranomainen voi aika hintsusti kommentoida tapauksia julkisuudessa. Nuo linkit ao. herrasmiehen toimintaan olivat melkoisen yllättäviä alkuperäisen linkin juttuun peilaten. Vai olivatko ne sitten yllättäviä kuitenkaan...
Dr. Muff
07.05.2017 12:51:33 (muokattu 07.05.2017 12:56:21)
Olen iloinen TE-keskuksen päätöksestä. Mun mielestä soittimien hinnoissa pitäisi olla 15-25% lisää kuten kaseteissa, cd:issä ja muissa tallennusmedioissa on ollut teostomaksuja(?). Aika todennäköistä meinaan on että niillä soittimilla tehdään pimeetä hääkeikkaa.

Tämä olisi ehkä fiksua kohdistaa halvempiin instrumentteihin koska nää hääkeikantekijät yleensä on näitä 'saman rahan saa halvallakin soittimella'-tyyppejä. Kalliimpia soittimia ostaa enemmän rehelliset työssäkävijät jotka muutenkin osallistuvat merkittävästi enemmän yhteiskunnan kulujen kattamiseen.
I swallow my words to keep from lying
Laulava Kylätohtori
07.05.2017 13:00:55
Dr. Muff: Olen iloinen TE-keskuksen päätöksestä. Mun mielestä soittimien hinnoissa pitäisi olla 15-25% lisää kuten kaseteissa, cd:issä ja muissa tallennusmedioissa on ollut teostomaksuja(?). Aika todennäköistä meinaan on että niillä soittimilla tehdään pimeetä hääkeikkaa.

Tämä olisi ehkä fiksua kohdistaa halvempiin instrumentteihin koska nää hääkeikantekijät yleensä on näitä 'saman rahan saa halvallakin soittimella'-tyyppejä. Kalliimpia soittimia ostaa enemmän rehelliset työssäkävijät jotka muutenkin osallistuvat merkittävästi enemmän yhteiskunnan kulujen kattamiseen.

Perisuomalainen kateus on kyllä kauhea tauti...
More is less.
Dr. Muff
07.05.2017 13:08:20
Laulava Kylätohtori: Perisuomalainen kateus on kyllä kauhea tauti...

Täysin samaa mieltä! Hallitus kun kevensi tuloverotusta suht tasaisesti eri tuloluokissa niin nokkelimmat heti laski että se prosentti on euroina enemmän jos on isommat tulot. Aika moni kateellinen sillonkin ilmottautui ja sanoi että tämä on verinen vääryys.
Laulava Kylätohtori
07.05.2017 13:31:42 (muokattu 07.05.2017 13:41:53)
Dr. Muff: Täysin samaa mieltä! Hallitus kun kevensi tuloverotusta suht tasaisesti eri tuloluokissa niin nokkelimmat heti laski että se prosentti on euroina enemmän jos on isommat tulot. Aika moni kateellinen sillonkin ilmottautui ja sanoi että tämä on verinen vääryys.

Ei, vaan sun idioottimainen aivopieru oli hyvä esimerkki siitä, mikä suomalaisessa ajattelussa on pielessä.

Idioottimainen ehdotus. Se on tosiaan hyvä lähtökohta, että syyllinen kunnes toisin todistetaan. Ja kaikkia pitää ilman muuta rangaista kollektiivisesti siitä, että joku voi ehkä tehdä rikoksen. Hienoa ajattelua kyllä. :D
More is less.
Dr. Muff
07.05.2017 13:53:16
Laulava Kylätohtori: Ei, vaan sun idioottimainen aivopieru oli hyvä esimerkki siitä, mikä suomalaisessa ajattelussa on pielessä.

Idioottimainen ehdotus. Se on tosiaan hyvä lähtökohta, että syyllinen kunnes toisin todistetaan. Ja kaikkia pitää ilman muuta rangaista kollektiivisesti siitä, että joku voi ehkä tehdä rikoksen. Hienoa ajattelua kyllä. :D

Mun mielestä sä olet hyvä esimerkki mikä tyhmissä ihmisissä on pielessä. Joillekin ei tarvitse vääntää rautalangasta ja joillekin ei kannata. Sä kuulut jälkimmäiseen.
Laulava Kylätohtori
07.05.2017 13:55:18
Dr. Muff: Mun mielestä sä olet hyvä esimerkki mikä tyhmissä ihmisissä on pielessä. Joillekin ei tarvitse vääntää rautalangasta ja joillekin ei kannata. Sä kuulut jälkimmäiseen.

Se on hyvä merkki, että mä olen sun mielestä tyhmä ja väärässä. Siitä tietää, että olen oikealla tiellä...
More is less.
Dr. Muff
07.05.2017 14:03:17
Laulava Kylätohtori: Se on hyvä merkki, että mä olen sun mielestä tyhmä ja väärässä. Siitä tietää, että olen oikealla tiellä...

Ennen kun sulla lelut lentää rattaista niin sanoisin että eihän sulla ole ollut edes mitään pointtia mistä voisit olla väärässä. Kaivoit uutisen, kritiikittä luit sen ja tulit tänne poraamaan. Ja sitten vielä otat kieli poskessa provoihin tollasen lähestymistavan.
Laulava Kylätohtori
07.05.2017 14:06:04 (muokattu 07.05.2017 14:06:40)
Dr. Muff: Ennen kun sulla lelut lentää rattaista niin sanoisin että eihän sulla ole ollut edes mitään pointtia mistä voisit olla väärässä. Kaivoit uutisen, kritiikittä luit sen ja tulit tänne poraamaan. Ja sitten vielä otat kieli poskessa provoihin tollasen lähestymistavan.

Kieli poskessa provo tottakai. Mikä muukaan. Läpändeerosta vaan, hei. Vitsi vitsi, junou...

Eiku ihan läpällä mä vaan, kato. Hymiö vaan unohtui. Ihan totta, hei jätkät...

:D
More is less.
Laulava Kylätohtori
07.05.2017 14:08:51
Ihan vinkkinä vaan. Nolompaa kuin päästää tuollainen aivopieru, on selitellä sitä jälkikäteen provoksi tai läpäksi.

Mutta noin muuten, ihan hyvin sä vedät. Anna mennä vaan. Tosin mä en jaksa sun kaltaisiin idiootteihin tämän enempää tuhlata aikaani...
More is less.
Dr. Muff
07.05.2017 14:15:40
Laulava Kylätohtori: Ihan vinkkinä vaan. Nolompaa kuin päästää tuollainen aivopieru, on selitellä sitä jälkikäteen provoksi tai läpäksi.

Mutta noin muuten, ihan hyvin sä vedät. Anna mennä vaan. Tosin mä en jaksa sun kaltaisiin idiootteihin tämän enempää tuhlata aikaani...

Päättelit ihan oikein. Nyt oli sun aika heittää lelut rattaista.
Kimmo72
07.05.2017 14:15:49
Pitäiskö teidän mennä vähän ulos tai jotain? Mukava sääkin on.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
tuskiz
07.05.2017 14:25:47
Kimmo72: Mukava sääkin on.

http://yle.fi/uutiset/3-9599191
Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla.
Funkånaut
07.05.2017 14:28:21

Melkein voisi luulla, että täällä ammattitaitoiset väärinymmärtäjät ovat niitä toimittajia, jotka luulevat pakinoita vakaviksi ehdotuksiksi ja uutisoivat niistä sellaisina.
"Kaikki tietää intonaation voi virittää myös vappa kieli ja saman mielen seitsämäs ääni." - k.sln
Lennu
07.05.2017 14:38:42

Ihan helmeä ollut tää koko viimeinen sivu :'D
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Laulava Kylätohtori
07.05.2017 14:52:59 (muokattu 07.05.2017 14:54:20)
Funkånaut: Melkein voisi luulla, että täällä ammattitaitoiset väärinymmärtäjät ovat niitä toimittajia, jotka luulevat pakinoita vakaviksi ehdotuksiksi ja uutisoivat niistä sellaisina.

Luulo ei ole tiedon väärti. Olen vähän pettynyt, että juuri sä et tätä tiennyt. :(

Lennu: Ihan helmeä ollut tää koko viimeinen sivu :'D

Ranskan presidentinvaalijännitys purkautuu mitä ihmeellisimmin keinoin. ;)
More is less.
Pelimonni
07.05.2017 21:25:55
Voi hyvän tähen.
Tyypillistä TE-keskus meininkiä.
Milloin häviää tämä byrokratia maastamme.
Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)