sustain65 08.01.2017 11:23:51 (muokattu 08.01.2017 11:50:49) | |
---|
Decadetroll: Itselläni joskus oli aria pro 2 merkkinen keppi ja vaikka kuinka oli japsi (jos nyt en väärin muista), niin polttopuiksi taisi lopulta joutua. Oli nimittäin ihan hirveä dc-kopio se. Jos yhtä hirveä peli tämä v-malli, niin en maksaisi edes sitä polttopuiden hintaa :) Yksilöstä riippuen voi käyttöarvoa olla paljonkin. Minulla on vanha ruskea Aria pro II (double cut) joka soi sekä akustisesti että sähköillä varsin hyvin. Tosin talla siinä on vaihdettu vähemmän tinamaiseen versioon ja virittimetkin alkuperäisiä täsmällisemmin toimiviin. Mikit eivät ole ehkä ihan maailman parhaat, mutta ihmeen hyvät kuitenkin. Kaula ja runko varsin hyvät. Ei mitenkään "polttopuu"-sarjaa. Tuollain vähän tuunattuna ihan kitara siinä kuin muutkin, jos jätetään huomiotta se että siinä lukee Aria. |
fox 08.01.2017 11:45:26 | |
---|
sustain65: Yksilöstä riippuen voi käyttöarvoa olla paljonkin. Minulla on vanha ruskea Aria pro II (double cut) joka soi sekä akustisesti että sähköillä varsin hyvin. Tosin talla siinä on vaihdettu vähemmän tinamaiseen versioon ja virittimetkin alkuperäisiä täsmällisemmin toimiviin. Mikit eivät ole ehkä ihan maailman parhaat, mutta ihmeen hyvät kuitenkin. Kaula ja runko varsin hyvät. Ei mitenkään "polttopuu" sarjaa. Tuollain vähän tuunattuna ihan kitara siinä kuin muutkin, jos jätetään huomiotta se että siinä lukee Aria. http://matsumoku.org/models/ariaproii/ys/ys.htmlMeidän laulajakitaristi on tuollasta YS 500 Aria Pro kakkosta käyttänyt vuosia "ihan keikallakin" ja on ihan paikkansa täyttänyt. Ei sen enempää off-topikkia. =) |
sustain65 08.01.2017 11:52:49 (muokattu 08.01.2017 11:59:26) | |
---|
|
Artist 08.01.2017 12:24:59 | |
---|
varakeef: En muista nähneeni Nassea Arian varressa. Jos siltä suunnalta jotain ikonista keppiä hakee, niin se olisi musta Les Paul kermanvärisillä P90:llä. Jep, tuo oli Nassella runsaasti käytössä keikoilla. Lisäksi yksi noista tunnetuista Hanoi-kitaroista oli Nassen Vox Teardrop. Arian kitaroita saivat kyllä Japanissa, joten jollain keikoilla on voinutkin olla käytössä, niin kuin kaikenlaista muutakin vuosien mittaan. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
HL65 01.02.2017 14:09:50 | |
---|
varakeef: En muista nähneeni Nassea Arian varressa. Jos siltä suunnalta jotain ikonista keppiä hakee, niin se olisi musta Les Paul kermanvärisillä P90:llä.Youtubesta löytyi pätkä, jossa Nasse soittaa tuolla meikäläisen hallussa olevalla Arialla: https://www.youtube.com/watch?v=uXLHEJWE_SoKovin voimakkaasti ei siis soittimen autenttisuutta kannata kyseenalaistaa. |
Funkånaut 01.02.2017 16:16:38 | |
---|
HL65: Youtubesta löytyi pätkä, jossa Nasse soittaa tuolla meikäläisen hallussa olevalla Arialla: https://www.youtube.com/watch?v=uXLHEJWE_So Kovin voimakkaasti ei siis soittimen autenttisuutta kannata kyseenalaistaa. Soittaako samanlaisella vai samalla yksilöllä? "Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner |
varakeef 01.02.2017 17:54:02 | |
---|
HL65: Kovin voimakkaasti ei siis soittimen autenttisuutta kannata kyseenalaistaa. Ei kai sitten enää, kun nyt on käyttötilanne kaivettu esiin. Totesin vain, etten muistanut Nassea Arian varressa nähneeni - ja pidin mustaa Lespaa ikonisena Nasse-kitarana. Mutta kyllähän minä tuon videon olen nähnyt, en vain ymmärtänyt flygarin olleen Arian näkemys aiheesta. Myisin Japaniin, jos dokumentointi on kohdillaan. Tai en myisi, pitäisin itelläni. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
aristoteles666 01.02.2017 19:55:34 | |
---|
varakeef: Ei kai sitten enää, kun nyt on käyttötilanne kaivettu esiin. Totesin vain, etten muistanut Nassea Arian varressa nähneeni - ja pidin mustaa Lespaa ikonisena Nasse-kitarana. Mutta kyllähän minä tuon videon olen nähnyt, en vain ymmärtänyt flygarin olleen Arian näkemys aiheesta. Myisin Japaniin, jos dokumentointi on kohdillaan. Tai en myisi, pitäisin itelläni. arvoa laskee että tuo on playback :D " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
V.M.V 17.02.2017 09:59:58 | |
---|
|
basisti1971 17.02.2017 12:01:20 | |
---|
Moi. V.M.V: Tori.fi on myynnissä ny! https://www.tori.fi/paijat-hame/Ait … n_kitara_33178612.htm?ca=18&w=3 Leonard Nimoyn (RIP) ehkä sitä kaikkein kuuluisinta roolihahmoa siteeraten: "Facinating" Edelleen olen tosin sitä mieltä että ebay tai jokin Japanialainen soitinvälityssivusto olisi tuonut paremman näkyvyyden ja varmemman kaupan. Onnea ja menestystä kuitenkin. T:Samuli |
V.M.V 17.02.2017 12:34:20 (muokattu 17.02.2017 12:35:07) | |
---|
basisti1971: Moi.
Leonard Nimoyn (RIP) ehkä sitä kaikkein kuuluisinta roolihahmoa siteeraten: "Facinating" Edelleen olen tosin sitä mieltä että ebay tai jokin Japanialainen soitinvälityssivusto olisi tuonut paremman näkyvyyden ja varmemman kaupan. Onnea ja menestystä kuitenkin. T:Samuli Fascinating. "Facinating" sanasta tulee mieleen joku naamaannussimistermi. |
Laulava Kylätohtori 17.02.2017 12:46:06 | |
---|
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
The Jack 17.02.2017 20:01:30 | |
---|
Huuto.Netissä myytiin ikuisuuksia Aerosmithin Brad Whitfordin kitaraa aitoustodistuksilla hintaan 2400 e. Eikä mennyt kaupaksi. http://www.huuto.net/kohteet/aerosm … din-entinen-custom-kitara/423237917 Kyseessä on paljon laadukkaampi keppi, Aerosmith kiinnostaa huomattavasti suurempaa määrää keräilijöitä ja Whitford on legenda 100 x enemmän kuin Nasse. Andyn lespojakin on myyty muutama vuosi takaperin alle parilla tonnilla ihan niiden oikean käyttöarvon mukaan, joten miksi joku maksaisi tästä Youtube-videon ja nimikirjoituksen perusteella 9600 e ylimääräistä? |
Lifelover 17.02.2017 20:54:39 | |
---|
Viisinumeroinen hinta olisikin ollut jo ihan liikaa. Ei |
Darkness is calling 17.02.2017 20:59:10 (muokattu 17.02.2017 21:01:50) | |
---|
Ei se ole tyhmä kuka pyytää. Maailmaan mahtuu kaikenlaisia mielipuolia, tiedä vaikka joku kenelle 10 000€ on normaalin ihmisen 10€ tuonkin vielä ostaa.. Tosin, jos mulla olisi noin niin tuskin kauheasti tulisi tori.fi tai huuto.net sivuja selattua. En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä. |
high_society 17.02.2017 21:08:41 | |
---|
Kuuluukohan tuohon hintaan Nassekin? King for a day. |
Lifelover 17.02.2017 21:15:39 | |
---|
high_society: Kuuluukohan tuohon hintaan Nassekin? Nasse istuu samassa linja-autossa missä keppi tulee matkahuollon pakettina. Ei |
high_society 17.02.2017 21:28:57 | |
---|
Lifelover: Nasse-setä on hyvin hyvin... King for a day. |
Blistortion 18.02.2017 13:24:44 (muokattu 18.02.2017 19:29:35) | |
---|
Virhe! Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus! - Meni ohi aiheen. "...Ootko sä Masa koskaan omistanut ainuttakaan soitinta, jolle et olisi tehnyt jotain alle viikon sisällä?"
-Hmm, en! |