Aihe: Flextone II / line out
1 2
Jokkeri
13.03.2003 08:48:35 (muokattu 15.03.2003 12:51:31)

Toki siinä luuri ulostulossa on se kytkin perässä joka katkaseen sen kaiuttimelle menevän singaalin. Haluaisin kuitenkin myös käyttää myös luureja välillä. Taidankin muutta sen kytkimen manuaaliseksi jolloin voin käyttää luuri liitintä myös line out liittimenä. Eihän se ihan täysin samoin toimi mutta riittänee omiin käyttö tarkoituksiini.

Maanataina ollaan viisaampia kun viikon loppuna kerkiänn Flextonen aukaisemaan. :)
Jokkeri
15.03.2003 13:01:56

Nyt kun kurrkasin flextonen sisään niin homma ei näyttäisi ylivoimaiselta. Muutama mutta kuitenkin vielä on.

mahtaisko kukaan plus tai XL mallin omistaja vaivautumaan kurkaamaan flextonensa sisään. Ensinäkin haluaisin varmistaa etttä tämä koko laitteen sielu on saman niin plussa, XL kuin standari mallissakin. Eli yhdessä komponentissa lukee minulla Flextone II 2.4 jos plus / XL mallissa ei perässä ole mitään muuta niin hyvin homma etenee.
Toinen ongelma on että yhden vastuksen joudun kolvaamaan lisää. Keskellä piirilevyä on valkoisella painettu suorakulmio ja siinä alla tekstiä. Nyt pitäisi tietää mitä vastukseen on painettu. Siis monta viiva minkä värisiä ja issä järjetyksessä?

Näistä kun saan selvyyden niinhomma alkaa luistamaan.
Flextonessa on jo valmiina kaikki tarvittavat reijät. Se metalli lätkä taka panelissa peittää ne reijät :) Kolvia tavii vain yhden vastuksen irroittamiseen ja toisen paikalleen kolvaamiseen. Liittimille on valmiit paikat, kunhan löytyy oikeat osat.
Jokkeri
17.03.2003 08:00:13

No perhana, pitää nostaa ylös jos joku vaikka innostuis kurkaan plussansa sisälle. :)
CovinKestner
01.04.2003 09:16:11
Kyllä oli meilläkin eräänä kertana niin kovakätinen rumpalisti, että alkoi kaverin flextone piereskelemään. Muutenhan se on kyllä ihan ookoo peli.

Nii-i :o)
Bytes the way...
Marzi
01.04.2003 12:41:02

Siis ei VOI olla totta. Millasta musaa, millä soundilla? Mulla riittää kovakätisen metallirumpalin kanssa samainen 60-wattinen Valvetronix 15-wattiseksi aseteltuna melkein. Kolmikymppisenä varmasti.

Mun käsittelyssä loppui myös puhti tosta VOXista. Siinä ei ollut pienellä volalla sellasta reunaa, mistä mä tykkään ja isolla se meni ihan muroikis. Ja se ei vaan kerta kaikkiaan ollut tarpeeksi kovaääninen.(!) Weird but true.
Yksilönkauppaa?
Pidän ääntä, olen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)