Joees 21.03.2016 19:21:30 | |
---|
varakeef: Terävä analyysi. Varsinkin kun selvästi tunnet sekä soittotapani, kielenvaihtotottumukseni että instrumenttini. Pointtini oli kuitenkin miksi tyytyä valmiisiin setteihin, kun irtokielinä saa mitä paksuuksia tahansa. No jos tarvii hommata jotain paksuutta enemmä kuin muita koska se katkeilee useammin niin jossain on fuulaa. Viimeisen vuosikymmenen aikana ei oo mennyt kieli kertaakaan soittamalla poikki ellei oo ollut viallinen kieli kyseessä. Viallisen kielen sit saakin poikki jo vaihdettaessa. Pointtisi hiffasin kyllä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Rämppy 22.03.2016 10:40:23 (muokattu 22.03.2016 10:41:37) | |
---|
Krice: Tuo volapotikan sijainti on ihan tunnettu ja tähän kieliasiaan verrattuna myös oikea ongelma. Kannattaa vaikka soitella bassokitaralla muutaman päivän ja palata sitten kitaraan niin sen jälkeen se kitaran kielisetin paksuus menettää merkityksensä, kunhan kielillä voi bendata kivuttomasti suhteutettuna omiin sormivoimiin. Straton volapotikka ei ole mikään ongelma muille kuin niille, joilla on ongelmia komppikäden hallinnassa. Volapotikan sijainti kyseisessä paikassa on aivan loistava: tekee volumen kontrolloinnin ja volume sweepit soiton aikana helpoksi. In Finland we have this thing called "diu diu". |
antikristus 22.03.2016 13:18:32 | |
---|
Rämppy: Straton volapotikka ei ole mikään ongelma muille kuin niille, joilla on ongelmia komppikäden hallinnassa. Volapotikan sijainti kyseisessä paikassa on aivan loistava: tekee volumen kontrolloinnin ja volume sweepit soiton aikana helpoksi. Se riippuu myös vähän volapotikan koosta, ite oon soitellu paljon Jacksoneilla missä vola potikka on hyvin käsillä ja aika pienikokonen ja se on hyvä paikka mut sit taas kaverin Amfis potikka samas paikas mut valtavan kokonen ni ruuvasin vahingos aina volumet pois soittaes. |
Rämppy 22.03.2016 14:46:25 (muokattu 22.03.2016 14:48:07) | |
---|
antikristus: Se riippuu myös vähän volapotikan koosta, ite oon soitellu paljon Jacksoneilla missä vola potikka on hyvin käsillä ja aika pienikokonen ja se on hyvä paikka mut sit taas kaverin Amfis potikka samas paikas mut valtavan kokonen ni ruuvasin vahingos aina volumet pois soittaes. Potikan hatun voi vaihtaa pienempään tai ottaa kokonaan pois, jos se tuntuu olevan tiellä. Volumen säätäminen onnistuu ihan hyvin ilman hattuakin. In Finland we have this thing called "diu diu". |