Aihe: Valaise Villeä! -Jos Boss TU-3 ottaa virran VANHOIHIN ACA-Boss..
1 2
high_society
17.09.2015 20:32:18
Lollahdin, mut veikkaisin että viulu hakee suomekielistä jelppiä.
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
lurkki
17.09.2015 21:50:25
high_society: Lollahdin, mut veikkaisin että viulu hakee suomekielistä jelppiä.

Siinä tapauksessa tämä: http://muusikoiden.net/keskustelu/haku/?c=15
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
high_society
17.09.2015 21:54:37
Aivan, kaikille se vaan ei ole niin helppoa...
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
Luuviulu
18.09.2015 02:00:35
Ei kaikki ole hyviä samoissa asioissa. Jos meistä kaikista jokainen olis Ynkkä, ni me ei oltais keksitty autoja, ainoastaan vedettäis nopeita sooloja.............

-Aika tyhjentävä vastaus, eikö...?? Olen typerämpi, kuin te näissä asioissa. Olen erittäin paljonkin typerämpi, mutta onneksi osaan kirjoittaa ja kysyä näistä asioista minua paljon viisaammilta... :) -Maailmassa on jotakuinkin miljoona asiaa, joissa mä olen teitä parempi. Maailmassa on myös jotakuinkin miljoona asiaa, joissa jokainen teistä on mua parempi. -Sen takia jos kysymme neuvoa ystävällisessä hengessä toisiltamme jotakin, olemme iloisia ja viisaampia. Joskus masentuneitakin, jos tiedot ei ilahduta. -Sellasta se on, elämä. :)
janskuukkeli
18.09.2015 08:14:15
Luuviulu: Ei kaikki ole hyviä samoissa asioissa. Jos meistä kaikista jokainen olis Ynkkä, ni me ei oltais keksitty autoja, ainoastaan vedettäis nopeita sooloja.............

-Aika tyhjentävä vastaus, eikö...?? Olen typerämpi, kuin te näissä asioissa. Olen erittäin paljonkin typerämpi, mutta onneksi osaan kirjoittaa ja kysyä näistä asioista minua paljon viisaammilta... :) -Maailmassa on jotakuinkin miljoona asiaa, joissa mä olen teitä parempi. Maailmassa on myös jotakuinkin miljoona asiaa, joissa jokainen teistä on mua parempi. -Sen takia jos kysymme neuvoa ystävällisessä hengessä toisiltamme jotakin, olemme iloisia ja viisaampia. Joskus masentuneitakin, jos tiedot ei ilahduta. -Sellasta se on, elämä. :)

Plussa, jatka vaan samaa rataa.
" I`m really quite a mess, yes "
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)