Progorava 03.07.2015 00:31:46 | |
---|
Ihme meininkiä taas aloittajalta.. Nikki kuvastaa omistajansa ulosantia harvinaisen hyvin. Ihan timanttinen ketju. Yleensä soittaja on signaaliketjun heikoin lenkki |
Pasi B Pace 03.07.2015 00:48:12 | |
---|
Gary the pine: ...koska nimenomaan V30 on ihan vitun suosittu teinien autosterkoissa, Vittu. Mää oon ainaskii nii true kitaramiesssss että mun autostakki löytyy veekolkyt ainaski ovist, ikkunoist, takaloorast, konepellin alt ja kirjeenvaihtajan kaverilt. Et simmottos. "Tuhannenkin virstan matka alkaa yhdellä askeleella." |
JaaGeRMaisTeR 03.07.2015 01:17:17 | |
---|
Pasi B Pace: Mää oon ainaskii nii true kitaramiesssss että mun autostakki löytyy veekolkyt ainaski ovist, ikkunoist, takaloorast, konepellin alt ja kirjeenvaihtajan kaverilt. Et simmottos. Semiavoin oranki junttaa basshunterin botten anna takapaksissa.. Muuten hyvä mutta hiukka vituttaa tuo basson joukossa kirskuva ylämiddlepiikki. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Redneck Thunder 03.07.2015 21:18:43 | |
---|
Pasi B Pace: Mää oon ainaskii nii true kitaramiesssss että mun autostakki löytyy veekolkyt ainaski ovist, ikkunoist, takaloorast, konepellin alt ja kirjeenvaihtajan kaverilt. Et simmottos. Ei haittaa yhtään jos on kalliiseen kitarakaappiin vaihdettu JBL'n halvimmat elementit jostain amis poikien subbarikotelosta? Pelataanko ronskia? |
the-Antero 03.07.2015 21:37:08 | |
---|
Redneck Thunder: Ei haittaa yhtään jos on kalliiseen kitarakaappiin vaihdettu JBL'n halvimmat elementit jostain amis poikien subbarikotelosta? Näinhän sä olit myyjälle asian puhelinessa ilmottanut. Mitä sä nyt meuhkaat? Myyjä on tarjonnut ilmeisesti sulle jopa kaupan purkua mutta ei koska on hyvä kaappi. Vähemmän viihdettä ja enemmän kaapin luukutusta nyt oikeesti! (((MORE FUZZ))) |
the-Antero 04.07.2015 12:52:10 (muokattu 04.07.2015 12:54:12) | |
---|
(((MORE FUZZ))) |
freakingenius 04.07.2015 13:12:48 | |
---|
|
Myrkky Nuoli 04.07.2015 13:21:58 (muokattu 04.07.2015 13:23:15) | |
---|
On tässäki taas ketjun avaus. Ihan turhaan mustamaalaat täällä rehellistä myyjää kusettajaksi. Avaa nyt hyvä ihminen se kaappi ja kato mitä siellä on. Kai sää nyt tajuat, ettet sä voi ketään syytellä ennenku katot mitä elementtejä ne ihan oikeasti on, täähän on ihan kummelia. Texas Heatit ON harmaat ja lyön vetoa, että sulla on orkkiskajarit siellä ja huutelet ihan perättömiä täällä. Kaiken lisäksi sulle on tarjottu vielä mahdollisuutta perua kaupat niin mikä ihme tässä on ongelma? Onneksi myyjältä tuli asiallinen kommentti ja kaikki tätä ketjua lukevat varmaan tajuaa missä mennään niin ei mene maine tämmöisten älyttömyyksien takia. More Nintendo, less Marshall. |
Dropped C 04.07.2015 13:34:27 | |
---|
Korkki kiinni. |
Laulava Kylätohtori 04.07.2015 13:51:21 | |
---|
Dropped C: Korkki kiinni. Ongelma taitaa olla syvemmällä... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
jelma 04.07.2015 14:11:05 | |
---|
Jos kaappi ei kelpaa ja on ongelma palauttaa myyjälle, voin mielelläni ostaa sen samalla hintaa punaniskalta. Oli meinaan sen verran halpa, ettei pitäisi olla ongelmaa riippumatta elementeistä. Ei mulla muuta. |
Gary the pine 04.07.2015 17:15:56 | |
---|
jelma: Jos kaappi ei kelpaa ja on ongelma palauttaa myyjälle, voin mielelläni ostaa sen samalla hintaa punaniskalta. Oli meinaan sen verran halpa, ettei pitäisi olla ongelmaa riippumatta elementeistä. Ei mulla muuta. Mut sehän ei kyllä käy, koska kun on saanut kalliin kaapin halvalla, on mielestään kova kauppamies ja kylän päällikkö. Jos sen kaupan nyt purkais syystä tai toisesta, taikka myis eteenpäin +-0, on kylän paskin kauppamies, koska ei kykene hyödyntämään viekkaudella ja viisaudella saavutettua hyötypotentiaalia. Se vaan ei käy... Mitä jää jäljelle? Turha ulina, ihan vitukseen... Tulin, näin, paskoin housuun. |
Kivijalka 04.07.2015 21:11:41 | |
---|
Tuleeko harmaista amiskajareista nyt yhtä legendaarinen kitaravaruste kuin 11 millisistä kielistä tai säröpedaali keltaisesta? "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Gabe 04.07.2015 21:20:32 | |
---|
Kivijalka: legendaarinen kitaravaruste kuin 11 millisistä kielistä Ei kai tosimies ohuempiin edes vilkaisekaan. :D |
Kivijalka 04.07.2015 21:22:11 | |
---|
Gabe: Ei kai tosimies ohuempiin edes vilkaisekaan. :D Jos kauniisti ei soi blues, niin tietääpähän missä vika piilee. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |