Aihe: Onkelma looperin käytössä
1 2
Tympee Huttunen
17.12.2014 08:47:05
Mulle tuli eilen tämä: http://www.joyoaudio.com/en/product/show_185.html

X-wave-nimellä tosin. Huomenna saa boardin kotiin ja sitten alkaa kasailu.
karateadonis
17.12.2014 11:19:04

Toi näyttäis ihan käytännöllisen kokoselta. Mulla oli kanssa "aikoinaan" midipolkusin ja kamat räkissä. Soittaminen oli jees ja livenä helppo, mutta tais jäädä siitä syystä ettei juuri tullut enää nappuloita käänneltyä vaan tuli mentyä ihan vaan perusasetuksilla. Luova hulluus jäi vähemmälle ns. Siinä mielessä toi on varmaan kätevä että pystyy molempia harrastamaan. Steppailu on ihan jees, mutta livenä tuli viimeksi todettua että liika säätäminen kyllä häiritsee laulua ja muuta eläytymistä.

Lastinen: Mulle tuli eilen tämä: http://www.joyoaudio.com/en/product/show_185.html

X-wave-nimellä tosin. Huomenna saa boardin kotiin ja sitten alkaa kasailu.
"pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker"
Tympee Huttunen
17.12.2014 13:19:36
karateadonis: Toi näyttäis ihan käytännöllisen kokoselta. Mulla oli kanssa "aikoinaan" midipolkusin ja kamat räkissä. Soittaminen oli jees ja livenä helppo, mutta tais jäädä siitä syystä ettei juuri tullut enää nappuloita käänneltyä vaan tuli mentyä ihan vaan perusasetuksilla. Luova hulluus jäi vähemmälle ns. Siinä mielessä toi on varmaan kätevä että pystyy molempia harrastamaan. Steppailu on ihan jees, mutta livenä tuli viimeksi todettua että liika säätäminen kyllä häiritsee laulua ja muuta eläytymistä.

Joo, odotukset on kovat. Mulla on ollut vähän oudot viritykset pitkään, kun tosiaan olen jakanut signaalin splitterilla vahvarin kahdelle kanavalle ja tunkenut niiden väliin efektejä. Toi on huono systeemi, jos joutuukin vetämään nupilla, jota ei voi ajaa kahteen kanavaan ja lisäksi samoja muljuttimia ei aina voi käyttää kahteen kanavaan jne. Nyt voi luoda perussoundien lisäksi sooloille omat vuorenhuippu-soundit yhdellä polkaisulla ja siitä taas yhdellä polkaisulle johonkin muljuttavaan phaser-delay-reverb-cleaniin ja siitä yhdellä polkaisulla pelkälle särölle jne.

Täytyy toivoa, että toi kiinavehje kestää kovaa käyttöä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)