Aihe: Ohjainta efektialutaan
1 2
JuSu
27.09.2014 11:59:39
arppah8: Onhan siinä halvimmassakin G-Labissa sentään viisi. Tosin itsekin kaipaisin ehkä vielä yhden-kaksi lisää mutta tolla pärjää.

On juu. Mutta se halvinkin maksaa (tai maksoi, taitaa olla discontinued?) uutena päälle kahden ja puolen sadan. Siinä on toisaalta sitten ominaisuuksia vaikka kuinka, on looppeja ja midiä ja muuta... Mikä sitten mulla äkkiä aiheuttaa taas sen, että viis presettiä ei riitä mihinkään.

Mä peräänkuulutin toisessa ketjussa ohjelmoitavaa kanavanvaihdinta, eli millä saisi multikanavaisen vahvistimen haltuun niin, että yhdellä nappulalla vaihtuisi aina tietty kanava ja mahdollisesti boosti päälle, mitä nyt ohjelmoisikin.

GSC tekisi tämän hienosti. Mutta siinä olisi sitten ominaisuuksia, joita en tarvitsisi, ja hintakin on suolainen kanavanvaihtimeksi.

Satkun Joyo tai HB tekisi sen myös vähän kikkailemalla. Pelkkiin kanavanvaihtoihin neljä perussoundia riittäisikin, mutta sitten taas on aika iso footprint tuollaisella, lautaan pitäisi mahtua muutakin.

No joo. Meni a) ohi aiheen b) omaan napaan tuijotteluksi c) nirsoiluksi d) kitsasteluksi. Sori.

JuSu
hannlain
27.09.2014 13:36:40
beliel: MIDI:llä varustettu Pro-versio löytyy myös Thomannilta 3 vuoden takuulla: http://www.thomann.de/fi/harley_benton_fxl8_pro.htm

Jos midiä ja looppeja kaipaa, kannattaa kyllä nuo g-labit katsastaa. Käytettynä ei ole kuin hitusen tuota hb:tä kalliimpi. Luulen, että mun setupista viimeinen vaihtuva palikka on tuo nykyinen gsc-2:nen.
Mit vit?
JuSu
27.09.2014 13:38:55 (muokattu 27.09.2014 13:39:35)
hannlain: Jos midiä ja looppeja kaipaa, kannattaa kyllä nuo g-labit katsastaa. Käytettynä ei ole kuin hitusen tuota hb:tä kalliimpi.

Samaa mieltä.

Luulen, että mun setupista viimeinen vaihtuva palikka on tuo nykyinen gsc-2:nen.

Niin mäkin luulin. Tänä päivänä olen luopunut ko. värkistä jo kahdesti... =)

JuSu
Vetehinen
30.09.2014 12:34:15
hannlain: Jos midiä ja looppeja kaipaa, kannattaa kyllä nuo g-labit katsastaa. Käytettynä ei ole kuin hitusen tuota hb:tä kalliimpi. Luulen, että mun setupista viimeinen vaihtuva palikka on tuo nykyinen gsc-2:nen.

Juu, laadukkaita nuo G-Labit ovat. Minulla vaan jäänyt tarpeettomaksi. Laitoin btw juuri torille GSC-1:n, jos jotakuta kiinnostaa.
How can you just trust me? You don't even know me.
Bentley
05.12.2014 10:34:32

Mistä noita JOYO PXL-PRO:ta saa hankittua ja minkä hintaisia ne on?
For those who can't be without the music!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)