Aihe: Heittäkääs kommentti mun täydennysprojektiin
1 2
vantage
03.03.2003 09:57:21
Hei ei saa haukkua zoomia heh
Heavy Metal Is The Law -----------------------------
sam and max
03.03.2003 10:01:54
Mulla on nyt V-amp2 ja oon aatellu mitä tekisin sille, luopuisinko siitä vai en. No nyt oon jo vakavasti harkinnut sen säästämistä ja kyytipojaksi oon aatellu kahta Ibanezin Tone-lok pedaalia: säröt SM-7 Smashboxia ja delayks DE-7:aa, miltäs kuulostais? En sit tiedä miten noi toimii mallinnuksien kanssa, onko kokemusta?
Tän hetken kakkos vaihtoehto on luopua Vampista ja hommata esim Zoom GFX-8 multiefekti
Kolmas vaihtoehto ois vaan hommata niitä pedaaleja, mutta silloin ei sais mallinnuksia tai sais mutta rahaa menis ihan törkeenä. Ehdotuksia?

ÄLÄ hyvä mies mene ostamaan zoom gfx 8:sia,se on kauhea laite,itse omistin moisen rottelon ja voin sanoa et se on pommi!!no nyt on p0d2 ja se on huomattavasti paree,mutta jos olet jo tolla vampilla päässyt leikkimään ,niin turha edes harkita gfx 8 iin siirtymistä.
hanipai
04.03.2003 18:18:18 (muokattu 04.03.2003 19:15:13)
ÄLÄ hyvä mies mene ostamaan zoom gfx 8:sia,se on kauhea laite,itse omistin moisen rottelon ja voin sanoa et se on pommi!!no nyt on p0d2 ja se on huomattavasti paree,mutta jos olet jo tolla vampilla päässyt leikkimään ,niin turha edes harkita gfx 8 iin siirtymistä.

No hommasin nyt sitten delayn Boss DD-3 ja särön Ibanez Smashboxin erikseen. Sitten on vielä V-amp2 ja tilauksessa Behringerin GM110 pikkuvahvari. Pitää kokeilla noilla nyt ensin ja sitten ehkä ostan vielä Coolcatin chorukseksi tai Small clonen. Voi olla että Vamppi joskus lähtee myyntiin, mutta siitähän saa reverbin ja mallinnukset ja muutaman efektin sekä kompuran ja noise gaten, joten nyt tuntuu suht hyvältä. Miltäs kuulostaa? Ainakin musta tuntuu, että oon edennyt vihdoin hommassa ja ajtukset alkaa selkiytyä :) Ja hintaa koko höskälle tulee sellasen pikkasen päälle 300e ilman vahvarii eli yhen multiefektin verran.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)