Aihe: Paskimman / räkäisimmän kuuloinen ECC 83 / 12AX7?
1 2
maxillaris
07.06.2014 12:43:46
Wespa: Joo siis en mä ainakaan tolla kommentillani millään tavalla mollannut nyky- Tung Soleja, ihan asiallisia putkia ovat. Helposti vaan "kiukkuisimpia" etusputkia mitä toistaiseksi on vastaan tullut.

Ei kiitos;)
Osoitteesi viestillä riittää.
Dropped C
12.06.2014 18:55:27
Sain putket Maxillaris:lta. Tässä menee varman tovi, mutta raportoin sitten, mitkä vivahteet ja nyanssit tuossa National:n "erikoisputkessa" mielestäni oli.

Kiitokset Maxillarisille.
Dropped C
14.07.2014 19:52:51
Asensin putket. En nyt kyllä osaa sanoa mitään tyhjentävää analyysia, kun että valittamista ei ole. Ehkä hieman kirkkaammaksi ja gainikkaammaksi vaihtui äänimaailma tuoreilla putkilla. Särön määrä on sen verran kova, varsinkin bassosaundiksi, että taitaa olla melki sama mitkä röörit on kiinni.....

Mutta siis vielä kerran kiitokset Maxillarisille. Eiköhän näillä pärisyttele taas ainakin muutaman vuoden.
maxillaris
15.07.2014 01:09:47
Dropped C: Asensin putket. En nyt kyllä osaa sanoa mitään tyhjentävää analyysia, kun että valittamista ei ole. Ehkä hieman kirkkaammaksi ja gainikkaammaksi vaihtui äänimaailma tuoreilla putkilla. Särön määrä on sen verran kova, varsinkin bassosaundiksi, että taitaa olla melki sama mitkä röörit on kiinni.....

Mutta siis vielä kerran kiitokset Maxillarisille. Eiköhän näillä pärisyttele taas ainakin muutaman vuoden.

Mukava kuulla! Soittelun iloa sinulle ja en ota putkista mitään maksua.
Dropped C
15.07.2014 12:54:16
Ok. Kiitokset! En "piinaa" enää pikaviesteillä tästä aiheesta =)
LaXu
17.07.2014 19:59:46
Hitsit, juuri meinasin ehdottaa Marshall-brändattyjä 12AX7-putkia, joita minulla oli aikoinaan DSL50:n mukana. Olivat meinaan ehdottomasti huonoimman kuuloiset etuasteputket, kokeilin niitä jossain muussa vahvistimessa ja ne tekivät saman tien soundista kihisevän paskan. :)
Dropped C
18.07.2014 00:18:58
No, harmi että meni jo putki vaffariin ja polkumiinaan. Tosin en itse huomannut tuosta Nationalistakaan, että siinä ainakaan mitään vikaa olisi ollut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)