horseface 16.03.2014 17:52:13 | |
---|
Olisi kiinnostavaa kuulla ketjun aloittajalta, miten asian sopiminen kaupan kanssa onnistui. Oli miten oli, näin on! |
Robert FIN 16.03.2014 18:42:29 | |
---|
Juu.. En ole täältä mihinkään häipymässä, kerron varmasti heti kun kuulen tulokset ;)! Nyt pääsi vaan käymään semmoinen kömmähdys, että lähetin F-Musiikin tyypeille sähköpostia (kuten sanoin aiemmin). Alkaa jo kaduttaa etten mielummin soittanut. Ajattelin, että ne Runebergit eivät pysty jallittamaan meikäläistä jos asioin kirjoittamalla. Lähetin sähköpostin siihen "info" osoitteeseen, mutta en tiedä teinkö oikean valinnan. Olisiko pitänyt lähettää viesti kyseisen liikkeen omaan osoitteeseen, osaston osoitteeseen vai sinne infoon. Lähetin viestin perjantaina eikä olla vastattu. Paljonko niillä on yleensä kestänyt? Hermostuttaa. Ennen kitarakamojen ostoa lähetin F-Musiikkiin postia kysyäkseni kitarakamoista ja ei ikinä vastattu. Onko yleinen ongelma? |
madcow2 16.03.2014 18:48:11 | |
---|
Ei niistä aina tiedä, varsinkin jos on itse lähettänyt pidemmänpuoleisen viestin. Kannattaa huomenna soittaa siihen liikkeeseen, josta vahvistimen ostit. Tuleepahan asiaan selkeyttä. :) Maailman puttepossumaisin mies. |
YarZoo 16.03.2014 18:50:48 (muokattu 16.03.2014 18:51:27) | |
---|
Pieni riski on että viestisi "hukkuu" johonkin... Nämä asiakaspalvelujutut s-postilla ja vastaavilla on muutenkin ihan pelleilyä. Laitoin itse kolmisen viikkoa takaperin erään yrityksen asiakaspalvelupostiin KIITOKSET kun olivat ottaneet valikoimiinsa tuotteen jota olen kauan haikaillut löytäväni ihan kaupan hyllyltä. Nyt perjantaina tuli väliaikatiedote että viestini on rekisteröity ja ongelmani pyritään käsittelemään mahdollisimman pikaisesti. Spedeee! S.N.A.F.U |
Robert FIN 16.03.2014 19:00:38 | |
---|
Ajattelin kyllä odottaa vielä vähän. Huolestuttaa vaan soittaa kun pelkään, että ne osaavat kääntää asian edukseen tai eivät ota vakavasti, koska vastapelurina ei edes ole aikuinen henkilö. Kai se sitten pitää tehdä, jos ne rupee viivästelemään. |
carmake 16.03.2014 19:15:03 | |
---|
Robert FIN: Ajattelin kyllä odottaa vielä vähän. Huolestuttaa vaan soittaa kun pelkään, että ne osaavat kääntää asian edukseen tai eivät ota vakavasti, koska vastapelurina ei edes ole aikuinen henkilö. Kai se sitten pitää tehdä, jos ne rupee viivästelemään. Älä suotta hermoile etukäteen. Soittaminen on yleensä varmin tapa lähestyä liikkeitä, usein ne sähköpostit saattaa tosiaan jäädä vähemmälle huomiolle. Tilanne vaikuttaa kuitenkin siltä että järkevä myyjä hoitaa asian reilusti. Jos alkaa vaikuttaa pahalta, muista mainita että tilannetta seurataan myös Mnetissä. |
Robert FIN 16.03.2014 19:51:13 | |
---|
OK. Kai se on sitten tehtävä. Tuo Mnet- kiristys kuulostaa aika raa'alta vastalauseelta, mutta ehkä sitäkin joudutaan käyttämään. Oli se niiden tempaus huijausta tai ei niin asiakas on aina oikeassa, eikä asiakkaan mielestä kerrottu mitään THR10:n ja 10C:n eroavaisuuksista, joten niiden olisi tyydyttävä korvaamaan sotkunsa :D! |
Metalkallo 16.03.2014 20:05:16 | |
---|
Jos sähköpostilla otat yhteyden F- musiikkiin, niin meet omaan sähköpostiis (missä se sitten onkaan) ja kopioit tai kirjoitat vaan sen haluaman f-musiikki liikkeen sähköposti osoitteen saajan osoitteeksi mistä haluat vastauksen ja lähetät siihen osoitteeseen palautteen. Minä olen ainakin saanut vastauksen suht nopeasti tällä tavalla. Eli näytät asuvan hesassa, joten se olis varmaankin tuo procenter@f-musiikki.fi se saajan osoite. En ole varma, mutta tuo osoite näyttäisi menevän johonkin kitara puolen tavaroihin jos olit hesan liikkeestä ne hommannut? Järki joskus jäässä, mutta tukka yhä päässä. |
Robert FIN 16.03.2014 20:37:18 | |
---|
Olen "Hesasta" (hehee mikä nimi :D), mutta kaupat on tehty Vantaan F-Musiikissa... |
Robert FIN 16.03.2014 20:49:01 | |
---|
Eli vielä tuli yksi kysymys mieleen: Pitäisikö sitten soittaa Vantaan liikkeeseen vai yrityksen yleiseen info numeroon vai mikä lienee? |
the-Antero 16.03.2014 20:56:01 | |
---|
Robert FIN: Eli vielä tuli yksi kysymys mieleen: Pitäisikö sitten soittaa Vantaan liikkeeseen vai yrityksen yleiseen info numeroon vai mikä lienee? Soita sinne liikkeeseen mistä ostit nuo. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Rämppy 17.03.2014 12:46:44 | |
---|
Mun mielestä Vantaan äffässä on oikein palveluhenkinen henkilökunta. Joten soita rohkeasti vaan vaikkapa myymäläpäällikölle tai vastaavalle. Samalla mainitse, että lähetit sähköpostia, jossa tapaus on selostettu. Ja muista, että näissä tilanteissa rähjääminen ei paranna suin asemaa. Ihan hyvässä hengessä vaan selostat, että tietämättömänä uskoit myyjän virheellistä suositusta ja että onnistuisiko mitenkään vaihto... En sitten malttanut olla sanomatta. |
Sotahippi 17.03.2014 16:32:15 | |
---|
Joo, kyllä Vantaan Äffässä on ihan mukavaa porukkaa. Itselläni jäi taannoin saamatta straton kaularaudan säätöavain, ja kyllä se sieltä löytyi kun kävin paikalla kuitin kanssa pyytämässä. Noin yleisohjeena soittimien tai muiden laitteiden hankintaan, kannattaa käyttää nettiä hyväkseen ja selvittää valmistajan sivulta ja vaikkapa tämmöisiltä foorumeilta, itse mitä haluaa. Myymälöissä on yleensä niukka valikoima ja mielellään toki myyvät mitä heillä sattuu olemaan, ettei tavara jää varastoon homehtumaan. Lisäksi on hyvä muistaa etteivät kaikki F:n myyjät tunne juuri nimenomaan kitarakamoja. Sinua palvelee se joka ehtii ja on paikalla. Vaikka sitten se trumpetisti tai pianisti. Tai se söpö tyttö, joka mulle möi sen straton. :) Todellisuudessa ei ole ristiriitoja. |
Rg505bk 17.03.2014 19:20:56 | |
---|
Joo soita vaan rohkeasti, mullakin on vaan positiivisia kokemuksia nimenomaan Vantaan F-musiikista. Eiköhän ne ihan reilusti tuonkin hoida. |
Robert FIN 17.03.2014 20:45:03 (muokattu 17.03.2014 20:46:54) | |
---|
JEES!! Soitin tänään päivällä Vantaan F-Musiikkiin. Suotta pelkäsin, oli tosi ystävällinen palvelu jo puhelimesta alkaen ja lupasivat vaihtaa THR10-C:n sarjan rockimpaan versioon THR10-X:ään. Tosin reiluuden nimissä suostuin ottamaan kaupan kokeilukappaleen niin sitten on puntit tasan. Sanoivat ottavansa minun vahvistimeni kokeilukappaleeksi sinne testihuoneeseen, että sinne vaan testailemaan, jos C-versio kiinnostaa. Kaikki sujui hyvin. F-Musiikki hoiti hommansa kuin kuuluukin ja sai minut niin tyytyväiseksi, että varmasti tulen uudestaankin. Reilu juttu molemmin puolin. Yamaha THR10-X on täydellisen sopiva käyttötarkoituksiini ja olen täysin kiintynyt uuteen vahvistimeen. Tosi hienon värinenkin tuo maastonvihreä X. Kiitos avusta, oli mukava testata tätä foorumia ja aioin kirjoitella jatkossakin :)! |
madcow2 17.03.2014 21:53:13 (muokattu 17.03.2014 21:55:03) | |
---|
Mahtavaa, että homma ratkesi näin nopeasti ja hyvissä merkeissä. Tästä hyvästä virtuaalinen plussa myös F-musiikin suuntaan! Niin, ja tervetuloa foorumille. :) Maailman puttepossumaisin mies. |
Kimmo72 17.03.2014 22:05:07 | |
---|
Hyvä homma! Harmi ettei täällä, tai tällä alalla pyöriskele juurikaan kauppojen "edustajia" varta vasten tallaisiin ongelmiin liittyen. Sonerapartio on tällaisesta toiminnasta hyvä esimerkki mobiilipuolella. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
JaaGeRMaisTeR 17.03.2014 22:15:52 | |
---|
Hieno homma, että asia ratkesi. Jälkimmäinen kuulosti palvelulta jota itsekkin olen saanut. Sitten rokki pauhamaan vain. Vermeitä päivittäessä tori on hyvä apu. Kannattaa varoa pedalipeikkoa ja muita GAS asioita. Ne ohentaa lompakkoa välillä rajustikkin :D Tervetuloa siis. Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
YarZoo 17.03.2014 22:35:18 | |
---|
Allright ja roketirok! S.N.A.F.U |
Metalkallo 17.03.2014 23:07:37 | |
---|
Hyvä että kaikki meni kuten piti ja että ei jäänyt paha maku suuhun, F- musiikki kun on suht hyvä liike, vielä kun niitä oikeita musa liikkeitä on. Tai ainahan niitä varmasti tulee olemaan, mutta eihän sitä ikuna tiedä? :D Järki joskus jäässä, mutta tukka yhä päässä. |