mhs 25.11.2013 12:07:01 | |
---|
p130: Hyvää siellä on palvelu ollut paitsi Vintage & Raressa, joka oli myynyt mulle varatun ritsan kun rahatukku kourassa olin menossa ostamaan. Liikaa "olen siellä ensi viikolla, haen"-porukkaa?
Minusta tuolla on ollut hyvä palvelu; eivät kehuskele ja mielistele, vaan luottavat tavaran laatuun ja tietävät, että liikkuu se ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin (tavara vaihtuu aika nopeasti). Kun harkitsin ostosta ja kyselin varausta, kertoivat, että varaus hoidetaan maksamalla käsiraha, jota ei palauteta. Taitaa olla tullut tarpeeksi monet oharit. |
p130 25.11.2013 13:59:05 | |
---|
mhs: Minusta tuolla on ollut hyvä palvelu; eivät kehuskele ja mielistele, vaan luottavat tavaran laatuun ja tietävät, että liikkuu se ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin (tavara vaihtuu aika nopeasti). Kun harkitsin ostosta ja kyselin varausta, kertoivat, että varaus hoidetaan maksamalla käsiraha, jota ei palauteta. Taitaa olla tullut tarpeeksi monet oharit. Käsirahaa ei kyselty eikä keppiäkään ollut liikkeeseen mennessä. Muutama vuosi tästä on aikaa, eli olisivatko muuttaneet meininkiä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Vilpur1 26.11.2013 12:02:54 | |
---|
Kiitos kaikille vastaajille. Näillä saa tuon viikonlopun varmasti hyvin kulumaan. Sellasta tuli vielä mieleen vielä että onko tuolla vielä jotain muuta "legendaarisia" paikkaa tai aluetta kuin tuo Denmark Street josta voisi lukea etukäteen tai saada vaikka ohjatun kierroksen paikanpäällä? Tuo Hard Rock Cafe nyt tietenkin tulee katsastettua. I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
kekkuliheikki 26.11.2013 13:21:28 | |
---|
Vilpur1: Kiitos kaikille vastaajille. Näillä saa tuon viikonlopun varmasti hyvin kulumaan. Sellasta tuli vielä mieleen vielä että onko tuolla vielä jotain muuta "legendaarisia" paikkaa tai aluetta kuin tuo Denmark Street josta voisi lukea etukäteen tai saada vaikka ohjatun kierroksen paikanpäällä? Tuo Hard Rock Cafe nyt tietenkin tulee katsastettua. Camdeniin riehumaan poppareiden kanssa, Portobellon tai Boroughin markkinoille, Sohoon homobaariin tai Brixtoniin vetamaa pilvea jamaikalaisten kanssa. Menoa loytyy joka lahtoon! En allekirjoita. |
Vilpur1 26.11.2013 13:31:52 | |
---|
kekkuliheikki: Camdeniin riehumaan poppareiden kanssa, Portobellon tai Boroughin markkinoille, Sohoon homobaariin tai Brixtoniin vetamaa pilvea jamaikalaisten kanssa. Menoa loytyy joka lahtoon! Asiaa! :D Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
Brik 26.11.2013 22:00:18 | |
---|
kekkuliheikki: Onkos tama siina Leicester Squaren tubeaseman ylakerrassa? Kannattaa kayda jos on pystyssa. Taisi olla John Williamsin isan perustama kauppa. Myivat mulle ensimmaisen flamencokitarani 25 punnalla. Olikin unohtunut. Ehdottomasti tuonne. Juurikin kyseinen putiikki. Kovantason ammattilaisia paikalla. ----------------------------------------------- |
joukov 27.11.2013 14:45:46 | |
---|
Vilpur1: Kiitos kaikille vastaajille. Näillä saa tuon viikonlopun varmasti hyvin kulumaan. Sellasta tuli vielä mieleen vielä että onko tuolla vielä jotain muuta "legendaarisia" paikkaa tai aluetta kuin tuo Denmark Street josta voisi lukea etukäteen tai saada vaikka ohjatun kierroksen paikanpäällä? Tuo Hard Rock Cafe nyt tietenkin tulee katsastettua. HRC:tä vastapäätä on heidän myymälänsä, jonka alakerrassa on "The Vault". Sieltä löytyy megastarojen soittimia ja muuta roinaa. Hetki kannattaa odottaa niin jos ei heti satu pääsemään kierrokselle mukaan, päästävät muutaman kerrallaan oppaan kanssa. |