McNulty 13.11.2013 16:18:32 (muokattu 13.11.2013 16:21:54) | |
---|
Räbbänä: Nyt kyllä kiinnostaa, että mitähän siellä on oikein mahdettu myydä? :--D http://cdn.wegotthiscovered.com/wp-content/uploads/Scarface3.jpg Suuren maailman meininkiä. Mutta onhan näitä. Mulla on kerran ollut "takuumies" myös mukana, mutta se koski autokauppoja. Päättyi kuitenkin hyvin ja herra Lindeman oli varsin mukava henkilö. Oli myös hieno tunne kun silloiset ennakkoluulot karisi (edes hivenen). Mutta tuo torin ilmoitus on kyllä selkiä huijari, kuten täällä jo todettu. We who are not as others. |
Don Felder 13.11.2013 18:09:28 | |
---|
En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia. |
YarZoo 13.11.2013 18:14:29 | |
---|
No nythän sieltä tuli vastaus tiedusteluuni. Eli seuraavanlainen viesti: Hei, En ole asiantuntija kitaroita. Se on Gibson Les Paul 68. Puhutko Englanti? En puhu suomea. Kiitos, Fredrik Eipä huvita alkaa tämän kanssa aikaa viettelemään, alakaap vaan vituttaa. Nimekseen ilmoitti Fredrik Kazimir ja sp-osoitteen loppu viittasi saksanmaalle. S.N.A.F.U |
warlock 13.11.2013 21:42:20 | |
---|
Ei ettenkö minä olis sitä osannu soittaa vaan ku tuli ajatus katkos... |
Funkyshiva 14.11.2013 00:07:11 | |
---|
Fox voi oikasta, jos oon väärässä (kommentoin muistikuvista, monen vuoden takaisen googletus-session perusteella)...Gibson Les Paul Custom -68 RI:tä on valmistettu kahteen eri otteseen...Ensimmäisessä erässä oli tosiaan noi CS-alkuset sarjanumerot, ja toisessa pelkästään numeroita, joista kaksi ensimmäistä merkkasivat valmistusvuotta...Mulla on sen perusteella -03 valmistettu (kuva omissa kuvissa). Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
fox 14.11.2013 02:57:01 | |
---|
Funkyshiva: Fox voi oikasta, jos oon väärässä (kommentoin muistikuvista, monen vuoden takaisen googletus-session perusteella)...Gibson Les Paul Custom -68 RI:tä on valmistettu kahteen eri otteseen...Ensimmäisessä erässä oli tosiaan noi CS-alkuset sarjanumerot, ja toisessa pelkästään numeroita, joista kaksi ensimmäistä merkkasivat valmistusvuotta...Mulla on sen perusteella -03 valmistettu (kuva omissa kuvissa). Eipä tuossa mitään oikasemista ole.. ;) Tosin tuo hra Frederikin linkittämä kuvankaappauskitara ei oo sinänsä "reissue" vaan se malli on Custom 68 Figuredtop, Custom Shopin tekemä vuonna 2011, quilt top blue. Noita LP Custom 68 Figuredtoppeja on valmistettu vuodesta 2000 alkaen. |
Lonesome 14.11.2013 13:43:11 | |
---|
Freewheeler: Laitoin viestiä huijauksesta Tori.fi:lle. Kaveri otti "liian hienon" taidekuvan myynnissä olevasta bassostaan. Tori kiinnitti asiaan huomiota, epäillen otoksen alkuperää. Tässä Gibson-tapauksessa kuva on ainakin riittävän amatöörimäinen... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Freewheeler 15.11.2013 10:09:54 | |
---|
Lonesome: Kaveri otti "liian hienon" taidekuvan myynnissä olevasta bassostaan. Tori kiinnitti asiaan huomiota, epäillen otoksen alkuperää. Tässä Gibson-tapauksessa kuva on ainakin riittävän amatöörimäinen... Katos ketjua uudestaan, siellä on ihan samat kuvat Ebayssa... |
kekkuliheikki 15.11.2013 10:30:49 | |
---|
YarZoo: No nythän sieltä tuli vastaus tiedusteluuni. Eli seuraavanlainen viesti: Hei, En ole asiantuntija kitaroita. Se on Gibson Les Paul 68. Puhutko Englanti? En puhu suomea. Kiitos, Fredrik Eipä huvita alkaa tämän kanssa aikaa viettelemään, alakaap vaan vituttaa. Nimekseen ilmoitti Fredrik Kazimir ja sp-osoitteen loppu viittasi saksanmaalle. :D :D :D Ei helvetti sentaan. |