Aihe: Bagi
1 2
Vetehinen
27.09.2013 10:55:15
Vladi: Unohdinpa kommentoida, että Thomannin gigbag saapui ja se on aikamoisen paljon Fenderin vastaavaa parempi. Huomattavasti jämäkämpi, kaulalle on oma tuki, "reppuhihnat" saa kätevästi piilotettua laukun sisään ja mitä kaikkea. Ja mikä parasta, hinta on puolet Fenderin vastaavasta. Suosittelen.

Onko sinulla siis Thomannin Deluxe vai Elite?
yarbles, bolshy great yarblockos to thee and thine
Vladi
27.09.2013 11:01:01
beliel: Onko sinulla siis Thomannin Deluxe vai Elite?

Elite. Se on näköjään loppu Thomannilta tällä hetkellä.
Vetehinen
27.09.2013 11:31:50
Vladi: Elite. Se on näköjään loppu Thomannilta tällä hetkellä.

OK, kiitos täsmennyksestä. Tuo Elite on kuvissa aika karun näköinen, mutta jahka sitä on jälleen saatavilla, voisi harkita kun on kerta noin pätevä.
Vladi
27.09.2013 11:38:41
beliel: OK, kiitos täsmennyksestä. Tuo Elite on kuvissa aika karun näköinen, mutta jahka sitä on jälleen saatavilla, voisi harkita kun on kerta noin pätevä.

Se on kyllä ihan pätevän näköinen livenä, ei tosin yhtä miehekäs kuin umpimustat gigbagit. Onneksi mä olen sinut naisellisuuteni kanssa, niin asia ei ole mulle ongelma.
Vetehinen
27.09.2013 12:39:36
Vladi: Se on kyllä ihan pätevän näköinen livenä, ei tosin yhtä miehekäs kuin umpimustat gigbagit. Onneksi mä olen sinut naisellisuuteni kanssa, niin asia ei ole mulle ongelma.

En minäkään ole naisellisuuteni kanssa epätasapainossa, mut noi värit ei vaan soinnu yhteen mun poskipunan kanssa. Pusi.
Laulava Kylätohtori
27.09.2013 12:45:59
Vladi: Onneksi mä olen sinut naisellisuuteni kanssa, niin asia ei ole mulle ongelma.

Oman naiseutensa hyväksyminen avaa ihan uusia ovia. Ei voi kuin sääliä niitä ahdasmielisiä, jotka jäävät lukittujen ovien taakse... ;)
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Vladi
27.09.2013 13:25:30
Laulava Kylätohtori: Oman naiseutensa hyväksyminen avaa ihan uusia ovia. Ei voi kuin sääliä niitä ahdasmielisiä, jotka jäävät lukittujen ovien taakse... ;)

Juuri näin! Vaimokin tykkäs, kun voidaan nyt mennä yhdessä vaateostoksille...Eiku.
winstoni
27.09.2013 18:01:47
Monocasen bagit on hemmetin hyviä, joskin kovan hintaisia. Suosittelen.
"Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea." - LamaAjanElvis
Fat Masterson
27.09.2013 20:32:46
Mulla on Elite-sarjan laukku Lespalle ja on kevyt, tukeva, siisti, halpa ja mielestäni tosi hyvän näköinenkin. Tilasin juuri toisen Elite-laukun ukulelekokoa. Tuommoisen tweedillä päällystetyn nelikulmaisen laukun omistin jonkun aikaa, mutta se oli syntisen painava. Gigbagilla on Gigbagin hyvät puolet: voi yleensä kantaa olalla tai selässä, menee pieneen tilaan jos ei tarvita ja suojaa tyydyttävästi.
genesimmons
29.09.2013 18:38:55
http://www.thomann.de/fi/gator_foam_case_electric_guitar.htm

Tuollaisen hommasin telelle. Melkein gigbagin keveys ja melkein hardcasen suojaus samassa paketissa.
Yallup
18.10.2013 08:43:58
Vladi: Unohdinpa kommentoida, että Thomannin gigbag saapui ja se on aikamoisen paljon Fenderin vastaavaa parempi. Huomattavasti jämäkämpi, kaulalle on oma tuki, "reppuhihnat" saa kätevästi piilotettua laukun sisään ja mitä kaikkea. Ja mikä parasta, hinta on puolet Fenderin vastaavasta. Suosittelen.

Nyt sitä Eliteä saa taas T-kaupasta, joten tilasin sitten sen.
"Tosta se taitaa lähteä.."
Nazareth
19.10.2013 00:04:53
Yallup: Ajatuksena oli keveys ja mahdollisuus runtata pieneen tilaan säilytyksen aikana. Keikkailua ja pakun perässä kuskailua ei ole näköpiirissä, mutta pientä liikuttelua esim. perhejuhlille, soittotunnille, kaverin luo jne. saattaa välillä olla. Jos nuo bagit ovat todellakin ihan rimpuloita, niin ajaisiko tuo Thomannin "tweed" saman asian?

http://www.thomann.de/fi/thomann_egitarren_koffer_tweed.htm

Aika lailla Fenderin TWD-laukun näköinen

Mulla oli joskus tollanen bassokotelo, ja se oli ainakin mun mielestä ihan hyvä.
Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa.
Yallup
22.10.2013 11:51:25 (muokattu 22.10.2013 11:56:09)
Fat Masterson: Mulla on Elite-sarjan laukku Lespalle ja on kevyt, tukeva, siisti, halpa ja mielestäni tosi hyvän näköinenkin. Tilasin juuri toisen Elite-laukun ukulelekokoa. Tuommoisen tweedillä päällystetyn nelikulmaisen laukun omistin jonkun aikaa, mutta se oli syntisen painava. Gigbagilla on Gigbagin hyvät puolet: voi yleensä kantaa olalla tai selässä, menee pieneen tilaan jos ei tarvita ja suojaa tyydyttävästi.

Elite-Bagi saapui eilen kotiin. Täytyy sanoa, että yllätyin sen tukevuudesta, käytettävyydestä ja yleisestä työnlaadusta! Parasta siinä oli, että vaimokin tykkäsi sen hienosta värimaailmasta ja lupasi pitää jopa esillä. Aika näyttää, mitä se kestää. Ne piilotettavat ja varsin hyvin pehmustetut olkahihnat saa kivasti pois tieltä jos ei kantele selässä ja taskuihin sopii vaikka mitä oheissälää.
"Tosta se taitaa lähteä.."
Rämppy
24.10.2013 10:55:24
Sellainen huomio, että monet pussukat, joissa on musta sisus saattavat töhriä sellaisen kitaran, jossa ei ole normaalia lakkapintaa. Esim. Danelectrojen vaaleat "reunateipit" sotkeentuvat tosi rumasti eikä väri lähde millään aineella pois (onneksi teipit on helposti päällemaalattavissa). Samoin joidenkin vaaleanväristen kitaroiden, joissa ei ole lakkausta, pintaan saattaa tarttua väriä joka myöskin on erittäin tiukassa. Ainakin Fenderin ja GEWAn pusseista on mulla tällainen kokemus. Jos näyttää siltä, että kitaran pintaan tarttuu väriä, kannattaa skitta sujauttaa body edellä esim. parin euron kangaskassiin ja kasseineen kitarapussiin ;-).
En sitten malttanut olla sanomatta.
Tomtom
04.02.2016 11:21:37
Nostellaanpas.

Olis tarvetta tämmöselle perus- kantopussukalle jota vois käyttää satunnaisesti treenikämpälle siirtymisiin fillarilla, reissussa tms. Eli selkään pitäisi saada, ei mikään ihan rimpula mutta ei tarvitse kestä mitään massiivista röytöä. Strato ja SG pitäisi saada mahtumaan (ei samaan aikaan).

Olisko tämösestä mihinkään:
http://www.thomann.de/fi/thomann_premium_gigbag_eguitar_br.htm

Ostan kyllä kivijalasta jos löytyypi.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)