Aihe: varoitus
1 2 3 4 513 14 15 16 17
-Hexa-
23.08.2013 18:44:47
Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä.
JaaGeRMaisTeR
23.08.2013 18:53:11
Jucciz: Tämä on valitettavan totta. Sama pikaviesteissä.

Sitten on myös ilahduttavia poikkeuksia, joista on pakko mainita erityisesti Uraltone. Laitoin eilen illalla kymmenen maissa (!) yhden kysymyksen sähköpostitse sinne päähän ja viiden minuutin sisällä Mikko vastaili takaisin - eikä todellakaan ole eka kerta, kun sieltä vastataan salamannopeasti ja ihan ronskisti virka-ajan ulkopuolella.

Jatkan parilla muullakin. Rikstone ja Resonoi.. Nopeat asialliset vastaukset viikonloppuisinkin.
Alfons Åberg
23.08.2013 18:57:19

Sitten on myös ilahduttavia poikkeuksia, joista on pakko mainita erityisesti Uraltone. Laitoin eilen illalla kymmenen maissa (!) yhden kysymyksen sähköpostitse sinne päähän ja viiden minuutin sisällä Mikko vastaili takaisin - eikä todellakaan ole eka kerta, kun sieltä vastataan salamannopeasti ja ihan ronskisti virka-ajan ulkopuolella.

"Pitää soittaa, tiedustelut vain soittamalla, tosiostaja soittaa" ym. on vieläkin vallitseva mentaliteetti oli kyse sitten työnhausta tai käytetyn esineen myynnistä.
31 grams of crank and still kicking.
Numb
23.08.2013 18:59:50

IntriguingMan: "Pitää soittaa, tiedustelut vain soittamalla, tosiostaja soittaa" ym. on vieläkin vallitseva mentaliteetti oli kyse sitten työnhausta tai käytetyn esineen myynnistä.

Tää on munsta erikoista kyllä. Jos ja kun olen jotain myymässä, niin se joka on antamassa mulle rahaa saa ihan mielellään ottaa yhteyttä ihan millä tavalla itse näkee parhaaksi.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
Alfons Åberg
23.08.2013 19:42:19
Numb: Tää on munsta erikoista kyllä. Jos ja kun olen jotain myymässä, niin se joka on antamassa mulle rahaa saa ihan mielellään ottaa yhteyttä ihan millä tavalla itse näkee parhaaksi.

Jep. Itse olen naamakkain tehdyistä kaupoista suurimman osan sopinut pikaviestein, samoin tilitettävät. Ainoastaan kokonaisista kitaroista olen soitellut, koska vuosikausia myyjällä olleesta kitarasta saisi novellin mittaisen keskustelun aikaan ja sellaista on vähän hankala ruudulta lukea.
Antti1
23.08.2013 19:51:19
Mä suosin itse jotain, josta jää "mustaa valkoiselle". Puhelu ei ole sellainen ja jälkeenpäin siitä on mahdotonta todistaa yhtään mitään, jos tulee ongelmia. Sikäli oikeastaan jopa vieroksun puhelinta kaupantekovälineenä, varsinkin läheteltävien juttujen osalta.
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
Laulava Kylätohtori
23.08.2013 20:17:40

Samanlaisia kokemuksia myös itsellä. Samoin Bluetonen Harry vastailee niin sähköpostiin kuin puhelimeenkin lähes ympäri vuorokauden...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
JaaGeRMaisTeR
23.08.2013 20:21:26 (muokattu 23.08.2013 20:22:07)
Tuo tori.fi skeba on tullut osamaksuna autokaupoissa ja matti ei tee sillä mitään. Kaveri on kuulemma laittanut tekstin ja soittaa kitaraa itse.

Matkahuollola saa jos laittaa rahat ensin tilille. Kuulemma niin monta kertaa on tarvinnut hakea kamaa takaisin.
H3ll-o
23.08.2013 20:23:53
JaaGeRMaisTeR: Tuo tori.fi skeba on tullut osamaksuna autokaupoissa ja matti ei tee sillä mitään. Kaveri on kuulemma laittanut tekstin ja soittaa kitaraa itse.

Matkahuollola saa jos laittaa rahat ensin tilille. Kuulemma niin monta kertaa on tarvinnut hakea kamaa takaisin.

kysyitkö sarjanumeroa? tai lisäkuvia :P

kaveri laittanut 1:1 tekstin mitä mulla oli viikko sitten...
Only RAT is real!
JaaGeRMaisTeR
23.08.2013 20:25:54
H3ll-o: kysyitkö sarjanumeroa? tai lisäkuvia :P

kaveri laittanut 1:1 tekstin mitä mulla oli viikko sitten...

Voin kysyä
Gabe
23.08.2013 20:45:35

Samanlainen kokemus täälläkin päässä, palvelu uraltonella toimii kyllä kaikin tavoin.
H3ll-o
23.08.2013 20:51:38 (muokattu 23.08.2013 20:52:39)
Pleksi vaihtui tänään, muuten sama, kuvauspaikka mukaanlukien.

http://muusikoiden.net/dyn/users/114980.jpg

Tarkkaavaisimmat näkevät turkkarin päiväyksen....
Only RAT is real!
Alfons Åberg
23.08.2013 20:58:05
Eikö tuossa Tori.fi:n ilmoituksessa kuulu näkyä muuta yhteystietoa kuin tuo "Lähetä viesti"?
Antti1
23.08.2013 20:58:46
H3ll-o: Pleksi vaihtui tänään, muuten sama, kuvauspaikka mukaanlukien.

http://muusikoiden.net/dyn/users/114980.jpg

Tarkkaavaisimmat näkevät turkkarin päiväyksen....

Photoshopattu, näkee pikseleistä! ;D
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
H3ll-o
23.08.2013 21:13:38
Antti1: Photoshopattu, näkee pikseleistä! ;D

sori, pitää vielä ottaa sellanen kuva missä näkyy sukat :---D
Only RAT is real!
Alfons Åberg
23.08.2013 21:48:58
H3ll-o: sori, pitää vielä ottaa sellanen kuva missä näkyy sukat :---D

Petaamaton sänky olis kanssa jees.
H3ll-o
23.08.2013 21:50:16
mutta tässä vaiheessa....haluaisin lähettää terveisiä....tori.fiin modeille; kiitokset ripeästä toiminnasta
Only RAT is real!
pappasfin
23.08.2013 23:58:27 (muokattu 23.08.2013 23:59:40)
IntriguingMan: Petaamaton sänky olis kanssa jees.

Editoitu.. ehkä oma juttu oli liian tuhma kun se koski tuota petiä ja emäntää ;D
PappaSFin
MikaHekkanen
24.08.2013 00:05:48
H3ll-o: mutta tässä vaiheessa....haluaisin lähettää terveisiä....tori.fiin modeille; kiitokset ripeästä toiminnasta

Pitipäs kysäistä milloin voin käydä tuota kokeilemassa.
Zombiekoirat joutuvat helikopterin roottorin lapojen pyörteisiin, jolloin niiden päät katkeavat veren iloisesti tirskahdellessa - rheinone
JaaGeRMaisTeR
24.08.2013 00:28:57 (muokattu 24.08.2013 00:31:19)
MikaHekkanen: Pitipäs kysäistä milloin voin käydä tuota kokeilemassa.

Varmaan maanantaina.. :D Kysyin jo samaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)