Aihe: miki olis hyvä rock mikki stratolle
1 2
Gabe
28.07.2013 20:08:38 (muokattu 28.07.2013 20:08:57)
b4rr3l vombat: pitää kai sit vaa uskoo ku kaikki o sanonu noi samat

Komppaan mpekkasta, muodosta itse omat mielipiteesi. Mitkä mikit sinulla on nyt kitarassasi? Ja miten ne saisivat olla erilaiset? Oletko kokeillut samaa kitaraa eri vahvistimella? Mikkien vaihto on vähän hienosäätöä, radikaaleihin muutoksiin kannattaa miettiä vahvistimen tai elementin vaihtoa. Tosin isäsi ei ehkä katso hyvällä jos lähdet hänen vahvistintaan modailemaan, olisiko oman vahvistimen paikka?
b4rr3l vombat
28.07.2013 20:24:19
Gabe: Komppaan mpekkasta, muodosta itse omat mielipiteesi. Mitkä mikit sinulla on nyt kitarassasi? Ja miten ne saisivat olla erilaiset? Oletko kokeillut samaa kitaraa eri vahvistimella? Mikkien vaihto on vähän hienosäätöä, radikaaleihin muutoksiin kannattaa miettiä vahvistimen tai elementin vaihtoa. Tosin isäsi ei ehkä katso hyvällä jos lähdet hänen vahvistintaan modailemaan, olisiko oman vahvistimen paikka?

mun mikeis lukee duncan designed ja oon aatellu kans uutta vahvarii
Gabe
28.07.2013 21:08:25 (muokattu 28.07.2013 21:09:54)
b4rr3l vombat: mun mikeis lukee duncan designed ja oon aatellu kans uutta vahvarii

Lähtisin liikkeelle vahvistimen ostosta, sen jälkeen miettisin onko mikkien vaihto edes tarpeellista. Löydät sen oman soundisi parhaiten kärsivällisellä testaamisella, siitä vain rohkeasti liikkeisiin kokeilemaan erilaisia vahvistimia ja kitaroita.
Hynkel
28.07.2013 21:16:21
Toki kantsii myös treenata soittoa, siitä soundi paranee vielä enemmän kuin kamoja rukkaamalla.
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
b4rr3l vombat
28.07.2013 21:17:39
Gabe: Lähtisin liikkeelle vahvistimen ostosta, sen jälkeen miettisin onko mikkien vaihto edes tarpeellista. Löydät sen oman soundisi parhaiten kärsivällisellä testaamisella, siitä vain rohkeasti liikkeisiin kokeilemaan erilaisia vahvistimia ja kitaroita.
onneks lähellä on kitarataivas (kaupan nimi)
Laulava Kylätohtori
29.07.2013 14:11:08
Hynkel: Toki kantsii myös treenata soittoa, siitä soundi paranee vielä enemmän kuin kamoja rukkaamalla.

No tämä. Mitenkään kamarunkkauksen ihanuutta vähätellen, tämä on se paras mahdollinen soundin parannuskeino, joka usein jää (myös allekirjoittaneelta) huomaamatta. Ja ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että kun hetkeksi jättää sen runkkauksen ja harjoittelee soittoa jo olemassa olevilla vehkeillä, niin paraneehan se soundi kohisten...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)