Mandarax 14.06.2013 20:08:14 | |
---|
Mulla myös ollut SM58 keikkalaukussa varalla, käy hyvin kitaran mikitykseen (silloin otan grillin pois) tai sitten varalle tuolle dementikkovokalistillemme ;) Loppupeleissä kuitenkin 99,7% keikkapaikoista löytyy sitä sekalaista mikkiä yllinkyllin talon puolesta joten eipä oo tullut enää otettua edes mukaan keikoille.. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
hevikukko 14.06.2013 20:48:57 | |
---|
Voin sanoa että tuo T-kaupan MB75 joka on kopio SM57:sta toimii erinomaisesti. Hyvä kotikäyttöön/studioon mihin vain ja sietää kovaakin volumea käyttää. Ei vedä ihan vertoja orkkikselle, mutta sillä pärjää varmasti paremmin kuin hyvin. Jos korvissasi soi, ne on vain nuotteja... |
sepisti 14.06.2013 23:47:34 | |
---|
57:lla tulee itse mentyä, mutta on tosiaan melko tarkka siitä paikasta. Ite tulee mikitettyä aikalailla kartion ulkolaidalta. Toki tämä riippuu yhtälailla mikitettävästä kohteesta. Ei ole riipivä soundi yhtään. Senkku kyllä kiinnostaisi, kun tuli laulumikkikin vaihdettua senkkuun viime syksynä. Mutta mitä mä sitten tekisin mun cabgrabbereillä :) |
Laiskiainen 15.06.2013 20:37:34 | |
---|
Onko tullut testattua Senkun MD 441 mikkiä kitaralle? On ollut laulajalla käytössä mutta voisi olla aika kova myös kaapin eteen. Vähän sellainen pitkulahan se on. - The late bird catches a nap - |
Karvamammutti 16.06.2013 10:20:24 | |
---|
EV/Blue Raven on kans todettu hyväksi peliksi Marshallin edessä ✡ Chief executive manager of fossile fuel and mediterranean food departments ✡ |
Stone 16.06.2013 21:19:30 (muokattu 16.06.2013 21:21:46) | |
---|
nakedzen: SM57 on paras. :) Mutta mustana hevosena Audix i5 (vähemmän middlekorostusta) ja Beyerdynamic M201TG (todella tasainen ja melkein konkkamikkimäinen soundi). Mulla oli juuri äskettäin testissä tuo mainittu Audix i5 http://www.thomann.de/fi/audix_i5.htm sekä Beyerdynamic I50d http://www.thomann.de/fi/beyerdynamic_tg_i50d.htm Aluksi tykästyin aikalailla tuohon Audix i5:een mutta Beyerdynamic vei lopulta voiton tasaisuudellaan A/B testissä äänitettynä sekä pienten PA-kamojen läpi soitettuna. Molemmat mielestäni kuitenkin hintansa arvoisia. Audix i5:ssä aavistuksen enempi alapääkorostusta minun korviini, joskaan ei mitenkään yliampuvasti. Testaamisen arvoisia. If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour! - Keith Richards |
Jucciz 16.06.2013 21:26:14 | |
---|
Laiskiainen: Onko tullut testattua Senkun MD 441 mikkiä kitaralle? On ollut laulajalla käytössä mutta voisi olla aika kova myös kaapin eteen. Vähän sellainen pitkulahan se on. On kyllä tullut käytettyä etenkin äänityksissä. Upea mikki, tosin uutena kalliimpi kuin monet keskihintaiset vahvistimet. :D Tossa joku taannoinen pätkä ('68 plexi ja 4x12"-kaappi): http://dl.dropbox.com/u/4302688/jmp68_441.mp3 Isokokoinenhan se on kans, joten vie vahvistimen edestä helposti sen 20 senttiä tilaa. Ei siis ehkä ahtaiden lavojen ykkösvalinta. Siellä Sennheiserin e906 tai e606 on huippukäteviä, kun ne voi roikottaa piuhalla vahvistimen edessä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Laiskiainen 17.06.2013 00:33:57 | |
---|
Jucciz: On kyllä tullut käytettyä etenkin äänityksissä. Upea mikki, tosin uutena kalliimpi kuin monet keskihintaiset vahvistimet. :D Tossa joku taannoinen pätkä ('68 plexi ja 4x12"-kaappi): http://dl.dropbox.com/u/4302688/jmp68_441.mp3 Isokokoinenhan se on kans, joten vie vahvistimen edestä helposti sen 20 senttiä tilaa. Ei siis ehkä ahtaiden lavojen ykkösvalinta. Siellä Sennheiserin e906 tai e606 on huippukäteviä, kun ne voi roikottaa piuhalla vahvistimen edessä. Taitaa olla 80-luvun alusta tuo meidän mikki. Kiertää vähemmän kuin SM58 ja vokaalit kuulostaa vähän täyteläisemmiltä. Tyylikäs myös! Hyvän kuuloinen klippi. Ei tosin vikaa laitteistossakaan ;) Tosi muhkea soundi. Pärjäisi varmaan tuolla yhdellä mikillä äänittäessä. Totta että e906 on varmaan keikalla kätevämpi. Ei tuo nyt treenikselläkään mahtuisi. - The late bird catches a nap - |
F_Lame 17.06.2013 08:53:52 | |
---|
Täältä kans ääni e906:lle. Roikotusmahdollisuus ja se, että soundi toimiii aina ilman millintarkkaa sijoittelua, tekee siitä livehommiin aika ylivoimasen. Ite heitän 906:n suurinpiirtein siihen elementin pölykupin reunan paikkeille ja miksaajat on aina ollu ihan tyytyväisiä. "When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
www.DREAMTALE.org |
Hi-Power 17.06.2013 10:51:53 | |
---|
|