Aihe: Pappakerholaiset
1 2
jyrkalt
14.06.2013 08:22:57
Minushuman: Joulukuussa baarissa ollessani yks nainen arvioi iäkseni 52 vuotta. Kelpaako? Täytän 40 syyskuussa. Puolustukseni voin sanoa, että olin tosin ryypiskellyt silloin useamman viikon putkeen. Jos tota nyt puolustukseksi voi sanoa. Eipä kai.

Työkaveri (nainen) arvioi mut kolmikymppiseksi vaikka ikää on 42. Syyn täytyy olla se, että en alkolla lotraa. Tai voi tietysti olla, että neitokainen on lohduttoman ihastunut minuun. Voi olla.

Voi..
When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass.
Minushuman
14.06.2013 08:52:56
jyrkalt: Työkaveri (nainen) arvioi mut kolmikymppiseksi vaikka ikää on 42. Syyn täytyy olla se, että en alkolla lotraa. Tai voi tietysti olla, että neitokainen on lohduttoman ihastunut minuun. Voi olla.

Voi..

Toi olikin eka kerta kun vanhemmaksi luultiin. Yleensä luullaan alta kolmikymppiseksi. Täytyy laittaa korkki kiinni.
"It's beer o'clock. Where the hell's my riot?"
TTV
14.06.2013 08:53:15 (muokattu 14.06.2013 08:57:17)
jyrkalt: Työkaveri (nainen) arvioi mut kolmikymppiseksi vaikka ikää on 42. Syyn täytyy olla se, että en alkolla lotraa. Tai voi tietysti olla, että neitokainen on lohduttoman ihastunut minuun. Voi olla.

Voi..

Heh, mulla taas kysyttiin viinakaupassa paperit (ennen tätä nykyistä "alle 30v näyttävä" -hössötystä), kun myyjä epäili täysikäisyyttäni . . . Hän hämmästyi ja rupes nauramaan, kun huomasi ajokortista ikäni olevan 2x18v :-) Ehkä oon vaan niin babyface . ..
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Jii-Gee
14.06.2013 09:00:04

Minushuman: ..olin tosin ryypiskellyt silloin useamman viikon putkeen. Jos tota nyt puolustukseksi voi sanoa..

Ei ryypiskelyä tarvii puolustella, varsinkaan muusikoiden keskuudessa.. se on muutenkin ihan okei.
Jucciz
14.06.2013 09:08:48
Multa kysyttiin tänä vuonna ruokakaupassa paperit kun ostosten joukossa oli keskiolutta. Pelasti papan päivän.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
jyrkalt
14.06.2013 09:12:33
Minushuman: Toi olikin eka kerta kun vanhemmaksi luultiin. Yleensä luullaan alta kolmikymppiseksi. Täytyy laittaa korkki kiinni.

Selkeää ylireagointia! Anna korkin maata kuin korkki makaa. Olen mäkin osan omasta järvestäni kurlannut. Viimevuosina ei soppa ole vaan maistunu.
When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass.
Laulava Kylätohtori
14.06.2013 09:16:36
Jii-Gee: Ei ryypiskelyä tarvii puolustella, varsinkaan muusikoiden keskuudessa.. se on muutenkin ihan okei.

Enemmän sitä joutuu selittämään, jos ei juo. Itse olen tyytyväinen, että tuli nuorempana sen verran paljon otettua, ettei vanhana perheellisenä enää tarvitse. Ei ole sillä touhulla enää mitään annettavaa minulle. Toki välillä tulee otettua, mutta kohtuudella...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Rämppy
14.06.2013 09:31:43
Mulla tulee syksyllä miehen ikä täyteen. Mutta ei tunnu missään. Rokki pidentää murrosikää. Ja musa on parasta!
En sitten malttanut olla sanomatta.
Jii-Gee
14.06.2013 09:42:14

Gabe
14.06.2013 10:37:57
Minushuman: Toi olikin eka kerta kun vanhemmaksi luultiin. Yleensä luullaan alta kolmikymppiseksi. Täytyy laittaa korkki kiinni.

http://bestmusicwallpapers.com/wp-c … /uploads/2011/11/keith-richards.jpg
kapa
14.06.2013 16:13:37
Määkin oon jo 52, mutta silti soitan...taas muutamien vuosien tauon jälkeen. Pistettiin syksyllä bändi kasaan m.netin kautta, ja basistiksi entisen bändikaveri yli kymmenen vuoden takaa, ja se on vielä muakin vanhempi. Ja pari muuta jäsentä tuolla kolmenkympin kantturoissa.
Rokkia Lemmyn hengessä ZZ Topin sävyin. Mä olen vielä paaaaljon Lemmyä nuorempi, ja kehtaan kyllä soittaa Rock'nRollia, ja kivaa on. Rok!
Kapa
kapa
14.06.2013 16:19:18
Tuli tossa mieleen, että jos olisi joku innostunut, niin huoneenhan tästä papakerhosta saisi aika hyvän
Kapa
Timo JM
14.06.2013 16:21:05

kapa: Tuli tossa mieleen, että jos olisi joku innostunut, niin huoneenhan tästä papakerhosta saisi aika hyvän

Ei kun perustamaan ;-)
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
KooAa
14.06.2013 16:52:37
Joo 52 jo reilun viikon. Kitaraa rämpytelly parikymppisestä ja muutama vuos sitten aattelin että voishan sitä opetella soittamaankin. En sit tiä oikso kannattanna, no ohan tuota sitten tullu toistenkin kanssa soiteltua ja vissiin vielä tuleekin.
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. Rock'n'troll.
tjj2000
14.06.2013 18:02:47
50 v. tuli mittariin huhtikuussa, joten kirjoitan siis oikeaan ketjuun.
Soittelen omiani, en jaksa opiskella miten muut on soittaneet. Kaveri opetti blueskaavan 35 vuotta sitten, sillä melkein ollaan menty.
Toisaalta jos alkaa opettelemaan jotain kappaletta, kun sen osaa, on siihen kyllästynyt ;)
Siis soitetaan vaan niin kauan kuin jaksaa ja huvittaa!
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)