LaMotta 25.04.2013 22:28:01 (muokattu 25.04.2013 22:28:10) | |
---|
Muistan erään 'keskustelun' jossa kiivaasti todettiin, että Les Paulin lapa ei ole ongelma. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
hallu 26.04.2013 00:15:44 | |
---|
LaMotta: Muistan erään 'keskustelun' jossa kiivaasti todettiin, että Les Paulin lapa ei ole ongelma. Ei se olekaan ongelma jos sitä ei riko;-). Itse sen kerran rikoin, mutta onneksi sai korjattua niin se ei sen jälkeen ole ollut ongelma. Jos siitä lavasta tekee itselleen ongelman, niin sitten ei kannata ostaa LesPaulia. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Laulava Kylätohtori 26.04.2013 09:15:26 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: If on kuulemma hyvä tuossa korvauspuolessa. Mutta ite vaihdoin auton vakuutukset ja oikeastaan muutkin pohjolaan... Sieltä sain halvemmalla ja sitten tuo op omistaja - asiakas homma maksaa osan vakuutuksista.. Moottoripyörä on vielä Ifissä, koska muut ei pystynyt lähellekkään sitä 307€ vuosi osakaskoineen. Pieni offtopic Itse olen IFissä, koska hinta on erinäisistä syistä niin halpa, ettei muut pysty lähellekään samaan. Mutta muuten vaihtaisin kyllä heti Lähivakuutukseen eli LähiTapiolaan nykyisin. Pohjola on niin saatanan kallis, että vaikka puolet saisi kuitattua bonuksilla, niin silti saa maksaa paljon enemmän kuin muille. IF ei ole omien kokemusten mukaan mikään paras korvaaja vaan Lähivakuutus. Nämä nyt tietysti menee aina jokaisen omien kokemusten ja tuurin mukaan, joten nettikeskustelujen mukaan tuskin kenekään kannattaa mitään päätöksiä tehdä... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Vladi 26.04.2013 09:25:49 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse olen IFissä, koska hinta on erinäisistä syistä niin halpa, ettei muut pysty lähellekään samaan. Joo itse asiassa tämä jäi itseltä mainitsematta. Kauniimpi puolisko on alalla, joka tekee yhteistyötä IF:in kanssa ja sen myötä hinta on aika ylivoimainen muihin yhtiöihin verrattuna. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Laulava Kylätohtori 26.04.2013 09:32:32 | |
---|
Vladi: Joo itse asiassa tämä jäi itseltä mainitsematta. Kauniimpi puolisko on alalla, joka tekee yhteistyötä IF:in kanssa ja sen myötä hinta on aika ylivoimainen muihin yhtiöihin verrattuna. Sama tilanne itsellä... ;) Onneksi itsellä ei ole vielä tullut mitään oikeasti merkittävää korvaustarvetta eteen, joten en ole (ainakaan vielä kop kop) joutunut vakuutuksellisen oikeusmurhan uhriksi... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |