Laulava Kylätohtori: Mä en tiedä, että Celestionilta mikään vastaisi Texas Heatia. Muistelisin, että Uralin Mikko olisi ollut samoilla linjoilla, mutta en nyt halua pistää sanoja Mikon suuhun... Sanovat, ettei Private olisi suora kopio Greenbackistä. Tämä ei siis perustu minun puurokorviini, vaan todetaan esim. Uraltonen sivuilla. Eli jos haluat greenbacksoundia, niin unohda Private ja osta Greenbackit. :) Mulla ei ole aitoja Greenbackeja ollut, mutta Taydenin True Britit ovat mielestäni pirun hyvät kopiot. Imo pieksää, pesee ja linkoaa ainakin WGS:n näkemyksen aiheesta. YMMV ym. disclaimerit tähän... Ps. jos 8 ohmin Texas Heat kelpaa, niin voin myydä päräyttää sulle sellaisen... Kiitoksia neuvoista ja tarjouksesta, mutta Pitäis olla 16ohmin texas jos tuommoisen hankkisin joten pakko jättää väliin. Pitää paljon kuulostella noita eri kajareita taas jälleen kerran. :) Mulla on 4x12 kaapissa ne G12M25 greenbackit ja tykkään niistä, et jos tuohon peaveyhin hommais niin pitäis vaan hommaa se tehokkaampi versio, oliko nyt just se G12M-65. Hyvä tietää ettei greenback ole lähelläkään texasia, silloin texas voi olla väärä mulle. Onko tuo texas heat sitten enempi Fenderin omien kajareiden kaltainen tai jotain, kun itse muistelisin että olisin lukenut tuosta jotain tuollaista? Mikä on musiikkia minulle ei välttämättä ole musiikkia muille. |
Mikäs kaiutin olisi hyvä vastine celestion G12-65 heritage kajarille? Tonespotterista jotain sain netistä osviittaa että vois ehkä olla, ja omaan korvaan mitä tubessa vertailin tuntui olevan Governor suht lähellä vaikka V30 klooni onkin. Kajarin pitää olla vähintään 60-65w koska 50w vahvistin jos jotain suosittelette. EDIT: Mitä muuten tuolle emin tonespotterille on tapahtunut? Ei löydy uraltonesta. Vähemmän on nykyään enemmän |
Metalkallo: Mikäs kaiutin olisi hyvä vastine celestion G12-65 heritage kajarille? Tonespotterista jotain sain netistä osviittaa että vois ehkä olla, ja omaan korvaan mitä tubessa vertailin tuntui olevan Governor suht lähellä vaikka V30 klooni onkin. Kajarin pitää olla vähintään 60-65w koska 50w vahvistin jos jotain suosittelette. EDIT: Mitä muuten tuolle emin tonespotterille on tapahtunut? Ei löydy uraltonesta. WGS ET-65 on samaa seurakuntaa G12-65:n kanssa. Hyvä kaiutin, mullekin voisi joku myydä yhden 8 ohmisen... Tonespotteria ei ole valmistettu enää vuosiin. JuSu Valehtelisin jos väittäisin öisin herääväni murehtimaan maailmaa. |
JuSu: WGS ET-65 on samaa seurakuntaa G12-65:n kanssa. Hyvä kaiutin, mullekin voisi joku myydä yhden 8 ohmisen... Tonespotteria ei ole valmistettu enää vuosiin. JuSu Ok. Mikäköhän siinäkin sitten kun lopettivat? Mun mielestä Tonespotter kuulosti ihan hyvältä ja suht lähellä G12-65:sta mitä tubesta sai selvää. Vähemmän on nykyään enemmän |