Aihe: Ibanez vs. ESP Ltd
1 2
Osteri
15.01.2013 16:25:46
juntti_lapista: Ite kokeilin kerran Ltd tonnisarjan eclipseä. Kaula tuntu vähän paksulta, ja maali/lakkapinta vähän muoviselta. Mutta se soi aivan helvetisti. Mutta ne jotka tykkäävät Ltd:stä, niin hieno homma heidän kannalta

Ainakaan H-1000 Deluxe ei ole paksukaulainen, eikä tunnu muoviselta. Totta on että soi aivan helevatin hyvin. Verrattu Gibson SG ja ihan samat soundit lähtee kliininä tai säröllä noilla vakio Duncaneilla. Nopea 24 nauhan kaula. Tervetuloa ostamaan... vink..vink.. sattuu nimittäin just nyt olemaan mulla tarjolla :)
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
FensonGibder
15.01.2013 16:40:30
"I'm a Spam-man!

Digidigidigi du du du

I'm a Spam-man!"
Riffi, nyt.
juntti_lapista
15.01.2013 20:16:08
Osteri: Ainakaan H-1000 Deluxe ei ole paksukaulainen, eikä tunnu muoviselta. Totta on että soi aivan helevatin hyvin. Verrattu Gibson SG ja ihan samat soundit lähtee kliininä tai säröllä noilla vakio Duncaneilla. Nopea 24 nauhan kaula. Tervetuloa ostamaan... vink..vink.. sattuu nimittäin just nyt olemaan mulla tarjolla :)

Sitä mie itekki musakaupassa ittekseni päivittelin kun ei ollut muita Ltd-1000 malleja kuin tuo EC. Superstratothan on aina asia erikseen. Nuita tonnisarjan m-ja mh malleja näkyy torilla aina tasasin väliajoin. Kaupaksi ovat siis käyneet ja sitten torille ilmestynyt kun uusi GAS iskeny..
'' I hate positive songs. Singing about happy things and flowers is bullshit. I mean shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman
the-Antero
15.01.2013 20:27:17

Osteri: Ainakaan H-1000 Deluxe ei ole paksukaulainen, eikä tunnu muoviselta. Totta on että soi aivan helevatin hyvin. Verrattu Gibson SG ja ihan samat soundit lähtee kliininä tai säröllä noilla vakio Duncaneilla. Nopea 24 nauhan kaula. Tervetuloa ostamaan... vink..vink.. sattuu nimittäin just nyt olemaan mulla tarjolla :)

Salli mun nauraa :D trollolloo...

Vai pitäskö itkeä ennemminki jos et eroa huomaa...
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
FensonGibder
15.01.2013 20:40:16
Microcuben läpi kaikki kura kuullostaa samalta ruskealta säveleltä..
Riffi, nyt.
Osteri
15.01.2013 21:26:26
the-Antero: Salli mun nauraa ... Vai pitäskö itkeä ennemminki jos et eroa huomaa...

Nooh, oleellista kuitenkin on kirjoitukseen sisältyvä myyntiponnistelu. Jokainen itse sitten huomaa mitä huomaa. Keskusteluahan tämä vaan on :)
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)