Aihe: Peavey Classic 30 kaiutinpäivitys
1 2
VIPMetal
17.01.2018 02:40:08

Samalla asialla tässä vieläki. Nyt kaiutinpäivitys jälleen ajankohtainen, kun en saanu aiemmin tehtyä. Sattuisko kellään olemaan edullisesti tota Eminencen 12 Texas Heat 16-Ohmisena? Vähä jääny tää kaiutinvaihto laahaamaan... =)
Raskasta rokkia: Heroes Don't Ask Why
noon
17.01.2018 07:28:21

Voi tuon Classic 30:n soundin levittymisen ja kuulumisen varmaan osittain selittää myös sillä, että kombon soundi on melko "piikikäs" ja sitä kautta soundi kyllä tulee läpi. En ehkä osaa kuvailla soundia parhaiten, mutta ylä- ja keskitaajuudet tällä vehkeellä kyllä tulee ulos hyvin. Mun makuun tämä vahvari ei vaan ollut. Ehkä kaijutin elementin vaihto olis auttanut, ehkä ei. Tai sitten omassani oli jotain vikaa?
iec
17.01.2018 08:47:50 (muokattu 17.01.2018 08:49:12)

Edelleen voisin suositella WGS Veteran-kajaria, mikäli haluaa botnea ja iskevyyttä ja hieman tummemman soundin kuin Blue Marvelilla. Sitten jos haluaa sellaisen Fendermäisen kirkkaamman soundin hyvällä botnella ja iskevyydellä, on WGS Retro hyvä vaihtoehto. Muistaakseni ihan WGS:n sivuilla kuvataan, että nämä kaksi versiota ovat kuin veljekset, mutta Veteran on vain hieman tummempi yleissävyltään kuin Retro. Ja ihan itse olen kokeillut tuon Veteranin siihen Classic 30:een ja sitten nykyään mulla on tuossa Fenderissä se Retro. Kun päivitin sen Fenderin Lightning Boltin WGS Retroon, pysyi se perus fenderin kirkkaus, mutta soundiin tuli jotain korvaa miellyttävää muutosta keskialueelle, sekä reilusti potkua ja kontrollia alemmalle äänialueelle.

Muistan ensimmäiset treenit kun olin vaihtanut Classicciin sen Veteranin. Bändikaverit eivät olleet aiemmin oikein kommentoineet mitään positiivista mun kitarasoundeista, mutta niissä treeneissä kaikki kehuivat, että nyt kuulostaa äijän soitto jotenkin paljon paremmalta ja selkeämmältä kuin aiemmin.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)