Vladi 01.11.2012 22:25:07 | |
---|
lavaamo: Tää panos kyllä vetää vertoja tuolle omalleni. Eli jos myyjä asuu toisella paikkakunnalla kuin ostaja, ja sattuu pitämään kännykkäänsä vielä mukanaan on hän todennäköisesti huijari? Enhän minä niin kirjoittanut. Pointti oli, että ainakin meikäläisen kohdalla nuo huijausyritykset ovat noudattaneet tuota kaavaa. Yhteydenotto, jossa tarjotaan juuri hakemaani tuotetta, testaamaan ei pääse kun kamat on jossain menossa, kuvia ei saa kun treenis on kaukana ja mitä kaikkea... Kaupat pitäisi kuitenkin sopia nopsaan ja rahat ennakkoon tilille. Koko homma tekstiviestein alle tunnissa käyty läpi ja useamman kuvapyynnön jälkeen myyjä ei enää vastaa. Enkä minä tässä mitään riitaa haasta, koin vain pakottavaa tarvetta näpäyttää hieman takaisin. En voinut hillitä itseäni, olen pahoillani. :) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
lavaamo 02.11.2012 05:37:12 | |
---|
Vladi: Enhän minä niin kirjoittanut. Pointti oli, että ainakin meikäläisen kohdalla nuo huijausyritykset ovat noudattaneet tuota kaavaa. Yhteydenotto, jossa tarjotaan juuri hakemaani tuotetta, testaamaan ei pääse kun kamat on jossain menossa, kuvia ei saa kun treenis on kaukana ja mitä kaikkea... Kaupat pitäisi kuitenkin sopia nopsaan ja rahat ennakkoon tilille. Koko homma tekstiviestein alle tunnissa käyty läpi ja useamman kuvapyynnön jälkeen myyjä ei enää vastaa. Enkä minä tässä mitään riitaa haasta, koin vain pakottavaa tarvetta näpäyttää hieman takaisin. En voinut hillitä itseäni, olen pahoillani. :) Joskus pitää saada näpäyttää =) Kaava on kyllä sinällään tuttu, mutta enimmät huijausyrityset oon kyllä välttänyt sillä että oon noita "ostetaan"-ilmoituksia laittanut torille vain äärimmäisessä hädässä. Tosin eipä tuo nyt torin kannalta oikein toimiva ratkaisu ole, mutta omalla kohdalla on toiminut. Vielä kun jokaisesta huijauksesta tehtäisiin poliisiasia, saattaisi sekin hidastaa huijareita edes vähän. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
kiminukkumatti 02.11.2012 06:45:57 | |
---|
tuntuu olevan tuttu kaveri ja mulle vastaamiset loppuivat kokonaan. eli numeronkin uskaltaa jo varmistaa. eli koko numero 0417765143 joni joona tai mikä lie. ja nimikin kai jo löytynyt eli jotain muistutusta vois laittaa asiasta;) |
mattim 02.11.2012 06:53:15 | |
---|
Andela: Onko tuollaista LS85-mallia edes Wine Red-värityksellä? Enpä taida enempää tuon kanssa painia. Olisihan tuossa kaikki mitä haen kohdallaan. Erinomainen kunto, plektrasuoja tallessa, laukku, toivomani väri, hinta... Liian hyvää ollakseen totta. LS-mallia ei ole viininpunaisena, mutta LC malli löytyy. |
Tinippa84 02.11.2012 07:58:08 | |
---|
jiiar8: +358469058295 , torniosta löytyisi hdj 2000 kuulokkeet ja vm. 72 jazzari... Halvalla lähtisi, mutta vain etukäteismaksulla.... Hitto kun ei uskalla laittaa rahoja tilille ja Yli-Tornion kaverilleni noutamalla ei myy, kun on kiirusta töissä. Olisi voinut olla hyvät kaupat :( Torniosta tarjos mullekkin tyyppi mikkejä. Vain etukäteismaksu. Pikaviestillä otti yhteyttä. Nimimerkki HeavyArska... näköjään jo poistettukkin. |
llarppp 02.11.2012 09:42:33 | |
---|
Pari pv sitten tarjos taivalkoskelta Bugeran 6260 nuppia, abaut heti kun olin ostoilmotuksen laittanut. "Every man dies, not every man really lives." |
kiminukkumatti 02.11.2012 11:10:41 | |
---|
millä nimimerkillä tarjos nuppia? tai mistä numerosta? |
llarppp 02.11.2012 12:02:54 | |
---|
kiminukkumatti: millä nimimerkillä tarjos nuppia? tai mistä numerosta? tuo sama numero mikä tässä on ilmotettu. "Every man dies, not every man really lives." |
JPapin 02.11.2012 16:38:22 | |
---|
Paikkakunta taitaa olla keksitty tällä miehellä... Taivalkoskelta olen ja en itse tunne eikä kukaan kuullostanut tietävän tämän nimistä ihmistä täältä... Varmasti tälläissessä tuppukylässä joku sentään tietäis... hedelmä-vihanneskitaristi |
maxillaris 03.11.2012 11:39:15 | |
---|
Pistin torille eilen "ostoilmoituksen" lähinnä varoittavana esimerkkinä ja järkytyin, kun eilen oikeasti yksi älykääpiö yritti kaupitella tavaraa. Ei voi, kun ihmetellä. |
blues guitar 03.11.2012 11:49:27 | |
---|
maxillaris: Pistin torille eilen "ostoilmoituksen" lähinnä varoittavana esimerkkinä ja järkytyin, kun eilen oikeasti yksi älykääpiö yritti kaupitella tavaraa. Ei voi, kun ihmetellä. Eikös se ole tarkoituskin? Maksoitko etukäteen? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
maxillaris 03.11.2012 12:19:05 | |
---|
blues guitar: Eikös se ole tarkoituskin? Maksoitko etukäteen? Juu, tottakai! |