Aihe: 2 kitralle koteloa?
1 2
rabitti88
07.10.2012 18:40:49 (muokattu 07.10.2012 18:42:40)
Omistan kummatkin, lp ostin eilen kaverilta pitää vaan hakee se sieltä ja strato (SQUIER)on porukoilla kummallakaan ei ole pussia eikä koteloo, sen takia mä aattelin kysäistä teiltä arvon m.nettiläiset tiedättekö 2 kitaran koteloita.. Viihdyn enemmän naiseni nurkissa niin en ole mittailu kitaraani .. stato kyl vaihtuu jossain vaiheessa prs.aan (toivon mukaan pian).
the-Antero
07.10.2012 19:51:40

Mihin tartteet sit Rg:n ja telen mittoja? Teetätkö suoraan neljälle kitaralle flight casen? Naisen voi sitten kuljettaa sellasessa suksiboksissa keikalle mukaan.
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Gabe
07.10.2012 20:43:17
the-Antero: Naisen voi sitten kuljettaa sellasessa suksiboksissa keikalle mukaan.

Sitä varten vois teettää semmoisen moottoripyörä tyylisen sivukaukalon.

Miten olis ennemmin tuommoinen soft case vaikka stratolle: http://www.thomann.de/fi/fender_custom_shop_soft_case.htm

Ja siitä kova keissi paulille: http://www.thomann.de/fi/gibson_les_paul_case.htm

Ehkä hieman helpommin sujuu bussimatkat noiden kanssa.
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
rabitti88
07.10.2012 21:42:35 (muokattu 07.10.2012 21:45:07)
Vertailekkseni muiden kitaroiden mittoja.. Jos tarvi vaati vaihtaa kitaraa niin keissii ei tarvitsis tavallaan sai jokasen kitaran mallista riippumati samaan koteloon Nyt puhun vaan vakio mallisista joten voimme unohtaa flying v:eet ja explolerit..
Confidentum
07.10.2012 21:54:52 (muokattu 07.10.2012 21:57:29)
rabitti88: Vertailekkseni muiden kitaroiden mittoja.. Jos tarvi vaati vaihtaa kitaraa niin keissii ei tarvitsis tavallaan sai jokasen kitaran mallista riippumati samaan koteloon Nyt puhun vaan vakio mallisista joten voimme unohtaa flying v:eet ja explolerit..

SKBltä löytyy semmosta ilma/vesi/pommitiivistä lootaa ikuisella takuulla, joka käy kaikille kitaramalleille, NAMMISSA esittelivätten semmosta. Sillä sabluunalla saa varmaan passelin
Confidentum
07.10.2012 21:56:59 (muokattu 07.10.2012 21:58:12)
rabitti88: Vertailekkseni muiden kitaroiden mittoja.. Jos tarvi vaati vaihtaa kitaraa niin keissii ei tarvitsis tavallaan sai jokasen kitaran mallista riippumati samaan koteloon Nyt puhun vaan vakio mallisista joten voimme unohtaa flying v:eet ja explolerit..

Koffinit on kans komeita
Gabe
07.10.2012 22:47:45

Tuota... oletko nyt siis aktiivisesti keikkaileva ja lentelevä muusikko vai tarvitsetko tätä vain bussilla matkustukseen porukat-tyttöystävä välillä? Kun muistelen että aiemmissa ketjuissasi kerroit vasta aloittaneesa soittamisen. Kehotan vain ihan oikeasti ottamaan huomioon tuon lootan koon ja painon. Pohdi hetki kerrallaan noita kuljetusvaihtoehtoja, jos tulee bändiä niin treeniksellä voit säilyttää toista kitaraa/vahvistinta jne.
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Sergei Fallinen
07.10.2012 22:51:59 (muokattu 07.10.2012 22:52:34)
Kyllä te sitten jaksatte näihin vastailla. Ja joku jossain nauraa hekottaa niin että pierut ropisee tuolin pintaa vasten.

Tai no okei, täytyy munkin myöntää että tää ketju meni reilusti koomisen puolelle toisin kuin useimmat ko nimimerkin aikaisemmat jotka olivat vain ärsyttävää spämmäystä.
Attew
07.10.2012 22:56:44

Sergei Fallinen: Ja joku jossain nauraa hekottaa niin että pierut ropisee tuolin pintaa vasten.

Täällä! Minä!
rabitti88
07.10.2012 23:38:09
Olen siis aktiivisesti aloitteleva kitaristi, joka matkustaa milloin milläkin. ja haluan nyt jo paremmat roudaus ystävälliset keissit. tuohon muin keissii olen ajatellu pyöriä ja vetokahvaa.
rintapek
07.10.2012 23:54:06

rabitti88: kummallakaan ei ole pussia eikä koteloo, ...

Eiköhän sit kande hankkia kotelot tai edes ne kantopussit ihan ensiavuksi.

Oman akkarin suojana mulla ei o muuta ko kantopussi. Se on kulkenu keikoilla mukana vuodesta -82 ja kulkee tarvittaessa vieläkin. Kotelo ois tietty kivampi ja parempi. Mut pussillakin pärjää, kun roudaa silkkihanskoin ja hieman kattoo miten ne kamat kyytiin lastaa.
One kind of music only - the good kind
slapvete
08.10.2012 00:36:45
rabitti88: Olen siis aktiivisesti aloitteleva kitaristi, joka matkustaa milloin milläkin.

Yksittäiset flightcaset ja perässä vedettävä matkalaukkukärry. Mustekaloilla (fillaroinnista tuttu) kiinni ja voi heittää vaikka bussin bay:hin. Ja tarvittaessa flightcaset menee issekseenkin.

Älä osta Rockcasen tavaraa, jos vähänkään useammin roudaat kamoja. Ne ei kestä. Rockcaset, siis.
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
winstoni
08.10.2012 00:40:06
Mulla on niin hyvä itsetunto, etten koe tarvetta tuijotella muiden tai mittailla omaa kaulaani. Mutta tässä vastaus rabitin dilemmaan:

http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/4105

On hyvä ja kädetkin jäävät vapaaksi vahvarin kuljettamiseen ja tyttöystävän kädestä pitämiseen.
"Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea." - LamaAjanElvis
rabitti88
08.10.2012 14:18:49
winstoni: Mulla on niin hyvä itsetunto, etten koe tarvetta tuijotella muiden tai mittailla omaa kaulaani. Mutta tässä vastaus rabitin dilemmaan:

http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/4105

On hyvä ja kädetkin jäävät vapaaksi vahvarin kuljettamiseen ja tyttöystävän kädestä pitämiseen.

toi olis kaikkein paras vaihtoehto. pitää siis laittaa ostos listalle.
objectdyed
07.12.2012 15:51:41
rabitti88: toi olis kaikkein paras vaihtoehto. pitää siis laittaa ostos listalle.

katso tämän yrityksen. täällä voit rakentaa oman flightcase http://megacase.com/en/
loner
07.12.2012 22:18:53
http://www.e-mielenterveys.fi/

Myös tuolla firmalla voi olla mielenkiintoisia ehdotuksia.
Midian-
08.12.2012 00:18:57
loner: http://www.e-mielenterveys.fi/

Myös tuolla firmalla voi olla mielenkiintoisia ehdotuksia.

Tää oli paha. Pääs oikee äänihymy..

Eiköhän panna KITRAT koteloon ja homma pakettiin..
Kai Hahto lutakko 12.10.2012 "On tää metallin soittaminen vaan niin perkeleen hikistä hommaa"
Victor Helldriver
10.12.2012 14:18:52
swiddu et toi kolmen skeban arkku ois kova. sais kaikki kerralla kyytiin ja lavalla toimis ständinä.

mut ehkä tänhetkisen keikkailun määrällä en lähtis hommaamaan plus kuin paljon jengi vihais mua sen jälkeen ku nytkin vittuillaan pyörillä kulkevasta lodjusta missä mulla on kaappia ja kitaroita lukuunottamatta kaikki keikalla tarvittava.

ei varmasti kyl ois toi iso loota se helpoin pöllittävä jos kelailee miten noita soittimia välillä häviää keikkatilanteissa vääriin käsiin.

mut joo ketjun alottajalle:
mietis ny vähän järjellä asioita...
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
RawknRawl
10.12.2012 19:25:05
Tottakai kannattaa kaksi pienempää ja näppärämmin liikuteltavaa kappaletta ympätä yhteen ja päälle muovikuoria ja pehmusteita ja lukkoja ja vahvikkeita ja kahvoja ja tarroja ja pannaan vielä pyörät alle. Koska "roudausystävällisyys" tyttöystävälle ja takas. Ehdottomasti.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)