Aihe: Skittaa (humpparilla) hintaan 500-800e?
1 2
ancci
12.08.2012 11:21:26
High: Mieti myös minkäslaista äänenväriä haet, sillä esim. tuo strato on kirkas ja selkeä vaahtera kaulan ansiosta?

Joo toi nykynen Fenkku on aika kirkassaundinen. Ajattelinkin että voisin jotain ihan toisenlaista saundimailmaa lähteä kokeilemaan, jotenka noihin les paul -tyyppisiin kitaroihin oon alkanu tutustumaan enemmän. Paria gibsonin studiota oon nyt tyyppaillut, toinen oli hyvä, kaula istu käteen ja tosi smootisti kulki soitto, toinen oli joku gibsonin special faded ja se oli aika mitäänsanomaton ja tönkkö? Standardia en uskaltanu ottaa ees hyllystä ku tiiän että siihen mulla ei oo varaa.. Ja ärsyttäis jos se ois ihan omaa luokkaansa noihin verrattuna .. (XD)
oamkbonor
12.08.2012 12:42:55
ancci: Mulla on Peavey Valveking nuppi ja Framus Dragon kaappi. Nyt on alkanut himottamaan Gibsonin Les Paulit.. Ja yllättäen nälkä kasvaa syödessä..

Joskus tyyppailin noita studio Les Pauleja, ja kitaramaikallakin oli sellanen ja oli aika smooth soittaa. Iskin silmäni tuollaiseen:

http://www.thomann.de/fi/gibson_les_paul_studio_2012_vs_ch.htm

Pitää lähtee metsästää F-Musiikista..

Laita nyt sit muka joku hinta raja kitaralle ku se venyy aina johonki taivaisiin. Varsinki nyt kun saa tehä rajattomasti ylitöitä....

Työaikalaki: "Ylityötä saadaan teettää enintään 138 tuntia neljän kuukauden ajanjakson aikana, kuitenkin enintään 250 tuntia kalenterivuodessa."
Sori.
Gabe
12.08.2012 14:32:17
ancci:. Paria gibsonin studiota oon nyt tyyppaillut, toinen oli hyvä, kaula istu käteen ja tosi smootisti kulki soitto, toinen oli joku gibsonin special faded ja se oli aika mitäänsanomaton ja tönkkö? Standardia en uskaltanu ottaa ees hyllystä ku tiiän että siihen mulla ei oo varaa.. Ja ärsyttäis jos se ois ihan omaa luokkaansa noihin verrattuna .. (XD)

Jos se Studio tuntui ja kuullosti hyvältä niin osta se :) Hyvä jenkkipeli sekin on ja palvelee varmasti pitkään. Itse tykkäsin kovasti myös fadedista.. tosi viehättävä omalal karulla tavallaan ja siinä mun testaamassani yksilössä oli hyvät puut myös. Ei vaan ole lespalle nyt tarvetta.
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
ancci
12.08.2012 16:18:57
oamkbonor: Työaikalaki: "Ylityötä saadaan teettää enintään 138 tuntia neljän kuukauden ajanjakson aikana, kuitenkin enintään 250 tuntia kalenterivuodessa."
Sori.

Jaa ei meijän firmassa kukaan tollasia kattele ;>
ancci
12.08.2012 16:37:37
Gabe: Jos se Studio tuntui ja kuullosti hyvältä niin osta se :) Hyvä jenkkipeli sekin on ja palvelee varmasti pitkään. Itse tykkäsin kovasti myös fadedista.. tosi viehättävä omalal karulla tavallaan ja siinä mun testaamassani yksilössä oli hyvät puut myös. Ei vaan ole lespalle nyt tarvetta.

Joo. Joko studio tai käytetty standard.. Tuolla torilla kuumottelee jo yks. Pitihän se arvata että se hintaraja nousee johonkin taivaisiin ku innostuu.. mutta ku ;GAASSssss
Gabe
12.08.2012 17:11:59 (muokattu 12.08.2012 17:16:41)
ancci: Joo. Joko studio tai käytetty standard.. Tuolla torilla kuumottelee jo yks. Pitihän se arvata että se hintaraja nousee johonkin taivaisiin ku innostuu.. mutta ku ;GAASSssss

Noh, mulla ainakin kävi niin että GAS lopahti kuin seinään kun sopiva keppi viimein löytyi. Ajattele sitä sijoituksena ;) Uskon että olet tyytyväinen päädyitpä kumpaan vain :)

Torin antia kiinnostavista Gibson Les Pauleista:

Kaksimikkinen LP JR. Ostaisin jos olis rahaa :)

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=663034

Stankku:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=660966

Hinnoistahan voi aina tingata :)
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
OrangeD
12.08.2012 17:15:34 (muokattu 12.08.2012 17:16:13)
Käytetty Gibson SG. Sen soundiin, et voi pettyä!
Gabe
12.08.2012 17:18:01
OrangeD: Käytetty Gibson SG. Sen soundiin, et voi pettyä!

Allekirjoitan myös tämän. Mulla on ollut SG Standardkin. Upea kitara sekin.. ja sopis muuten sun budjettiin paremmin. Kannattaa tutustua.
ancci
12.08.2012 19:05:56
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=662881 tota jo kuolailin mutta pitää kattoa mihin asti kehtaan venyttää budjettia ennenku avovaimo puuttuu peliin.. ;D
ancci
12.08.2012 19:07:34
OrangeD: Käytetty Gibson SG. Sen soundiin, et voi pettyä!

En epäile hetkeäkään! Ainoa vain että en ikinä oikeen oo syttyny SG:n ulkonäölle..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)