Aihe: Bugera VS Peavey
1 2
jhlamm
12.08.2012 21:27:14
inrock: Onko tämä paljon parjattu Peavey Valveking nyt sitten niin perseestä oikeasti mitä siitä sanotaan? Onko edes mahollista saada hyvää örinää ulos. Haussa sellainen jysäkkä särö, droppi vireestä. Tyyliin Mokoma.

Tell me your secrets!!!!

Pedaaleilla siitä kyllä saa jotain irti, mutta jää kyllä mielestäni monen samaa hintaluokkaa olevan jalkoihin. Englin gigmaster taidettiinkin jo mainita. Itsellä tuo oli ja samalla akselilla musiikkimieltymykset. Vaihtoon se lähti kun sain paremmasta tietää.

OrangeD: Omasta mielestäni mikä tahansa Peavey pyyhkii kyllä minkä vaan Bugeran perseeseensä minä tahansa päivänä.

Peavey pesee kyllä nuo kun puhutaan jostain SISO sarjalaisesta tai kalliimmasta, mutta valveking ei mielestäni pärjää noille bugeroille. Pari kertaa päässyt soittelemaan Bugeralla ja äänimaailma on ainakin omaan makuun ollut toisesta maailmasta.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Tawsky
13.08.2012 07:43:35
OrangeD: Omasta mielestäni mikä tahansa Peavey pyyhkii kyllä minkä vaan Bugeran perseeseensä minä tahansa päivänä.

Montakos Bugeraa tai Peaveytä olet kokeillut? 333xl:ää sanottiin Peaveyn JSX-kopioksi. Ei luojan kiitos kuulosta samalta. 6262 kuulemma kyllä kuulostaa 5150:lta.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
naavanka_
13.08.2012 08:57:51
ADEHD: Montakos Bugeraa tai Peaveytä olet kokeillut? 333xl:ää sanottiin Peaveyn JSX-kopioksi. Ei luojan kiitos kuulosta samalta. 6262 kuulemma kyllä kuulostaa 5150:lta.

Väittäisin 6262 Jopa hieman SISOA lämpimämmäksi omien kokemusten perusteella.
Thimann
13.08.2012 23:32:48
Jatketaampa tähän. Itsellä ollut nyt tuo bugera 6262 infinium 2 viikkoa.. Aivan mahtava peli säröt hunajaa :) Mutta tänään ihme juttu ? powervalo alkoi ensin vilkkua sammutin vehkeen ja kaikki oli ihan okei. Sitten laitoin takasin päälle niin powervalo palo mut takana alkoi vilkkua nämä infinium mallien putkienvaihto valot..?! No sitten kun laitto kiinni ja takasin päälle niin nämä infinium putki valot takana sammuivat ja standby ja power valo eivät pala enään ollenkaan? mitä vittua nyt hei äänet tulee pihalle etttei sillä alueella mitää häikkää.....
"It was success that screwed us up" Slash
-Hexa-
14.09.2012 09:42:48
Itse olen kokeillut tuota peavey valvekingiä metalli hommisa. Boostasin cleani kanavan Electro Harmonixin Metal Muffilla. Oli kyllä aluksi jees saundit mutta kyllä ne viimestään äänityksissä huomasi että saundit on muoviset. Sittemmin laitoin 6505 ja nyt on pitkästä aikaa sellanen olo että ostin jotain hyödyllistä. Eli 6262 vaan kehhiin ja heviä kansalle.

Tässä ois vielä sitä oman poppoon musiikkia. Kyseinen on äänitetty justiin tuolla VK + metal muff:

http://www.youtube.com/watch?v=iaQ33knY9GY
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)