Aihe: Kitaran säilytysratkaisuista
1 2
jhlamm
27.07.2012 11:43:33
olkkarissa ne vois tietysti piilottaa jonnekin isoon divaaniin missä on sisällä säilytystila. Tosin tämä voi johtaa ison divaanin ostoon mikä ei nyt ehkä ole se haettu ratkaisu. Tosin emäntä saattaisi olla innoissaan, jos asian oikein esittää.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Gabe
27.07.2012 11:51:21
jhlamm: olkkarissa ne vois tietysti piilottaa jonnekin isoon divaaniin missä on sisällä säilytystila. Tosin tämä voi johtaa ison divaanin ostoon mikä ei nyt ehkä ole se haettu ratkaisu. Tosin emäntä saattaisi olla innoissaan, jos asian oikein esittää.

Saattaisi haistaa palaneen käryä mun yllättävästä sisustusinnostani :D Ei huono idea tuokaan kuitenkaan.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
oamkbonor
28.07.2012 23:33:58
Tarviiko kaikkien kitaroiden olla kotona? Treenikämpälle ja vuokravarastoon osa?
Gabe
28.07.2012 23:47:19
jhlamm: olkkarissa ne vois tietysti piilottaa jonnekin isoon divaaniin missä on sisällä säilytystila.

Ongelma ratkaistu.. meillä itse asiassa oli jo tällainen mun tietämättäni :D Hyvin män sinne.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)