pekurides 14.04.2012 20:54:58 | |
---|
harpist: On hyvin paradoksaalista ; mitä huonommin lähetys on pakattu - sitä hellempää käsittelyä se kuljetuksen aikana saa. Uskaltaisinkin melkein väittää, että nuppi kulkee varmemmin ehjänä perille pelkät potikat suojattuna - kuin laatikossa - jossa sitä on hankala kantaa/siirrellä. Heh, tää on muuten totta! ite olin rekkahommissa monta vuotta ja ne tiukimmin pakatut kollit sai eniten runtua ja jäi kasan alimmaksi ja taas joku pelkällä elmukelmulla kietaistu vehje taas käsiteltiin varovaisesti, no ajatelkaa nyt itse kumpaa heittelet peiliä vai peilinmuotoista pahvilaatikkoa! muistuupa mieleeni yksi nuhjuinen paketti jossa oli trukin renkaanjäljet selvästi näkyvissä:=) pisti hiukan hymyilyttämään... mielummin vähän liikaa kuin liian vähän! |
jhlamm 14.04.2012 21:04:05 | |
---|
Mä nyt oon varautunu jo henkisesti tohon ettei korvausta tule... Haen trukin ja hitto ajan matkahuollosta yli... prkl :D Kiitos kaikille avusta tähän asti. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Gabe 14.04.2012 22:16:32 (muokattu 14.04.2012 22:16:41) | |
---|
Pahalta näyttää kyllä :/ Mutta hyödyllinen ketju nyt siinä mielessä jos tästä joku nyt ottaa jotain opikseen ja tulevaisuudessa pääsee sitten vahvistimet paremmassa kuosissa perille :) Tsemmpiä nyt aloittajalle, toivottavasti asia järjestyy. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
harryk 14.04.2012 22:22:57 | |
---|
Olen lähettänyt useita putkivahvistimia ympäri Suomea ilman isompia ongelmia Matkahuollon kautta välillä varovasti maksettuna ja välillä taas ei. Kerran sitten sattui, että yksi asiakkaan tilaama puukotelo oli hänen sitä hakiessaan täysin pirstaleina. Käyvän korvauksen saaminen vaati usemman sähköpostiviestin ja lievää uhkailua sillä, että käytössä on tarvittaessa riittävän osaava juristi. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
Aurora Borealis 07.12.2014 18:51:40 | |
---|
Laitetaas tähän niin ei tarvitse uutta aloittaa. Huomenna pitäis 2x12 combovahvistin laittaa liikenteeseen Matkahuollon kautta. Onko kenelläkään tietoa, voinko viedä laitteen toimipisteeseen pakattavaksi kun laatikkoa ei tähän hätään löydy? Ainakin sanovat netissä, että pakkausmateriaaleja (kuten pahvilaatikoita) voi ostaa. Otsikonmukaisen tilanteen haluaisin tosin välttää, joten omia pehmusteita mukaan, vai mitenkä? "Romut torille. Muuten menee yöunet"
-kekkuliheikki |
JaaGeRMaisTeR 07.12.2014 19:03:57 | |
---|
Aurora Borealis: Laitetaas tähän niin ei tarvitse uutta aloittaa. Huomenna pitäis 2x12 combovahvistin laittaa liikenteeseen Matkahuollon kautta. Onko kenelläkään tietoa, voinko viedä laitteen toimipisteeseen pakattavaksi kun laatikkoa ei tähän hätään löydy? Ainakin sanovat netissä, että pakkausmateriaaleja (kuten pahvilaatikoita) voi ostaa. Otsikonmukaisen tilanteen haluaisin tosin välttää, joten omia pehmusteita mukaan, vai mitenkä? Kyllähän siellä aina jotain on. Suosittelen silti kysymään paikallisesta soitinliikkeestä sopivaa laatikkoa. Niissä yleensä on pehmusteet sisällä ja hinta 100% edullisempi. Enkä usko, että tarvii kamalasti pehmustaa. Kun jättää kantokahvan näkyviin, niin kuskit hödyntää liikutellessa sitä. |
lavaamo 07.12.2014 19:17:21 (muokattu 07.12.2014 19:18:44) | |
---|
jhlamm: Siihen tuli muovia, pahvia ja paperia ympäri ja alle. No käyn jutustelemassa maanantaina tuolla matkahuollossa ja katsoo sitten.... Ja en tiiä tarkalleen et mikä tuo jousikaiku on, ihan normaali reverb kaiku kait... Peavey valveking kyseessä. Valvekingin kaiustahan saa ne piuhat irti ihan nyppäämällä. Ainakin VK212:ssa E: jahas, ketjun nostelua. ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
J.Nikkanen 07.12.2014 19:26:44 | |
---|
Hermanni was here. Mukahauska allekirjoitus. |
Laulava Kylätohtori 08.12.2014 08:56:50 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Kyllähän siellä aina jotain on. Suosittelen silti kysymään paikallisesta soitinliikkeestä sopivaa laatikkoa. Niissä yleensä on pehmusteet sisällä ja hinta 100% edullisempi. Enkä usko, että tarvii kamalasti pehmustaa. Kun jättää kantokahvan näkyviin, niin kuskit hödyntää liikutellessa sitä. Itse olen aina hommannut pahvia ja askarrellut siitä suojan vahvarille. Putket voi irrottaa ja pakata erikseen, jos haluaa ottaa varman päälle. Itse olen tehnyt näin yhden kerran (ostajan toiveesta), eikä silti ole koskaan ollut ongelmia. Kahva kannattaa ehdottomasti jättää näkyviin. Voi vain kuvitella, että kuinka paljon hellempää kohtelua paketti saa, jos kuski voi vaivattomasti nostella sitä kahvasta versus kahva piilossa pahvien alla ja paketin joutuu nostamaan pohjasta (esim Vox AC30 (vajaa 40 kg) kuski varmasti osaisi vilpittömästi arvostaa 'soundin painoa', jos kahva olisi peitetty). Itse en ole kuullut, että missään olisi mitään paketointipalvelua, vaikka paketointitarvikkeita myynnissä onkin. Tai ei ainakaan täälläpäin ole, muualla voi toki olla... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
harryk 08.12.2014 09:23:48 | |
---|
Olen lähettänyt Matkahuollon kautta kymmenittäin putkivahvistimia, eikä niistä yksikään ole tähän menessä rikkoutunut. En ole nähnyt heidän myynnissään muita kuin aika pieniä pakkauslaatikoita, jotka tuskin sopivat isommalle putkipelille pakkausmateriaaliksi. Isompia pahvilaatikoita saa ilmaiseksi kohtuullisen helposti esim. Tarjoustalon tyyppisistä kaupoista. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
käsi 09.12.2014 08:10:17 | |
---|
Oon lähettänyt ja vastaanottanut useita putkivahvistimia, niissä ei ole ollut ongelmia. Kerran olen valittanut kun lähetystä hakiessani, se oli iso lehtikasa, oli ne todella huonossa kunnossa ja jostain syystä märkiä. Silloin sanottiin aika selvästi että pakkaajan vika. Eivät asialle mitään tee eikä korvaa mitään. Käytännössä menee aina pakkauksen viaksi. Vaikea todistaa että syy olisi heidän tavassaan käsitellä lähetyksiä. MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa |
naavanka_ 09.12.2014 11:05:44 | |
---|
Vaikka jotain menisi rikki niin ilman erillisvakuutusta matkis korvaa kilohinnan mukaan. Korjatkaa jos olen väärässä, tämmöinen käsitys on mulle jäänyt. Eilen tuli Marshallin 9005 kovassa räkkikeississä ilman erillistä pakettia. Toinen kanava pimeenä mutta toinen toimii, putket hehkuu normaalisti molemmissa. |
sepisti 09.12.2014 12:24:01 | |
---|
Mietin tuota putkien irroittamista kuljetuksen ajaksi. Kun Kiinasta tai Jenkkilästä lähtee tehtaalta uusi vahvistin jälleenmyyjälle, niin kuinkahan useasti paikallisen f-musiikin myyjä joutuu laittamaan putket paikalleen ennen näytteille asettamista? http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo |
Twinkle 09.12.2014 12:46:46 (muokattu 09.12.2014 12:47:50) | |
---|
sepisti: Mietin tuota putkien irroittamista kuljetuksen ajaksi. Kun Kiinasta tai Jenkkilästä lähtee tehtaalta uusi vahvistin jälleenmyyjälle, niin kuinkahan useasti paikallisen f-musiikin myyjä joutuu laittamaan putket paikalleen ennen näytteille asettamista? En tiiä kuinka yleistä se on, mutta kaikki ne vahvarit mitä olen uutena ostanut niin niissä on semmoiset jäykät verkot jotka pitää putkia paikallaan kuljetuksen aikana. Ne siis laitetaan tehtaalla ja otetaan pois kun laite otetaan käyttöön, oli se sitten esittelykappaleeksi liikkeeseen tai jotakin. |
Antti1 09.12.2014 13:48:58 | |
---|
Twinkle: En tiiä kuinka yleistä se on, mutta kaikki ne vahvarit mitä olen uutena ostanut niin niissä on semmoiset jäykät verkot jotka pitää putkia paikallaan kuljetuksen aikana. Ne siis laitetaan tehtaalla ja otetaan pois kun laite otetaan käyttöön, oli se sitten esittelykappaleeksi liikkeeseen tai jotakin. Mulla ei ole ollut yhdessäkään moisia. |
Twinkle 10.12.2014 08:54:12 | |
---|
Antti1: Mulla ei ole ollut yhdessäkään moisia. Minulla taas on ollu kaikissa. Kai ne kokee että meikä on niin hasardi ukko että tartten semmoiset. |
käsi 10.12.2014 11:29:14 | |
---|
Twinkle: Minulla taas on ollu kaikissa. Kai ne kokee että meikä on niin hasardi ukko että tartten semmoiset. Mä en ole nähnyt tuollaisia suojaverkkoja mutta muunlaisia kuten esim muovisia suojia putkien päällä kun vahvistin on otettu uutena käyttöön MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa |